2023-01-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
De är väl bondepraktikanter allihopa?
Jag syftar på den där kunskapsboken.
2023-01-15, 20:58
Medlem
Jag tror fan att Tova blåst dom därinne, jag har undrat under veckan va fan hon har gjort där, hon verkade helt blåst. Men känns lite som att de va taktik och om de är så, då är de klockrent spelat
2023-01-15, 21:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag tror fan att Tova blåst dom därinne, jag har undrat under veckan va fan hon har gjort där, hon verkade helt blåst. Men känns lite som att de va taktik och om de är så, då är de klockrent spelat
Låt dig inte luras av deras prat, hur mycket hjärna behövs det för att klyva en stock?

Stark & dum är alltid konceptet
2023-01-15, 21:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Har Sandrorna kommit ut som lesbiska ännu?
Ny korthårig feminist på ingående med rosa keps nästa vecka
2023-01-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Låt dig inte luras av deras prat, hur mycket hjärna behövs det för att klyva en stock?

Stark & dum är alltid konceptet

För henne en jävla massa av de hon visat i veckan, hon visste ju fan inte ens hur man sågade
2023-01-15, 21:03
Medlem
Kul med nytt folk nästa vecka, är nog fan den sämsta gruppen i Farmens historia, så skönt med nytt blod hoppas de blir drama nu och lite tjafs
2023-01-15, 21:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Jag har skrivit detta innan avsnittet sändes under spoiler taggar, så jag skriver det igen :
Jag tror inte att det där är taktik, det där är bara en ursäkt från Sandra Ö att få med de andra för att mobba ut Tova ännu mer för att hon känner sig hotad av Tovas styrka.. Sandra Ö må ha större volym på sin muskler men hon vet antagligen att Tova är mycket starkare än hon ser ut att vara.
Tova har svårt med språket och är osäker som person bara, det behöver inte betyda att hon är svag eller dålig i tävlingar. Det är som Eddie sa "man har sett hur stark hon är när hon har burit vattenkannorna", så hon är varken arbetsskygg eller försökt dölja sin styrka, det är bara Sandras desperata försök till mer mobbning.
2023-01-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag syftar på den där kunskapsboken.

Jo förstod det. Försökte vara lustig. Misslyckades.
2023-01-15, 21:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
För henne en jävla massa av de hon visat i veckan, hon visste ju fan inte ens hur man sågade
Vi shall se, hon lär inte kunna nått på husförhöret var det lider gissar jag
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-15 kl. 21:11.
2023-01-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag har skrivit detta innan avsnittet sändes under spoiler taggar, så jag skriver det igen :
Jag tror inte att det där är taktik, det där är bara en ursäkt från Sandra Ö att få med de andra för att mobba ut Tova ännu mer för att hon känner sig hotad av Tovas styrka.. Sandra Ö må ha större volym på sin muskler men hon vet antagligen att Tova är mycket starkare än hon ser ut att vara.
Tova har svårt med språket och är osäker som person bara, det behöver inte betyda att hon är svag eller dålig i tävlingar. Det är som Eddie sa "man har sett hur stark hon är när hon har burit vattenkannorna", så hon är varken arbetsskygg eller försökt dölja sin styrka, det är bara Sandras desperata försök till mer mobbning.

Under denna veckan har hon fått mig att undra vad fan hon gör där, och med största sannolikhet spelat dummare än vad hon är, och då syftar jag inte bara på att hon vann duellen. Utan jag tror att hon är ganska smart och kan detta. Nu är jag väldigt tidig denna säsongen med att utse en potentiell vinnare av Farmen 2023 men tror fan Tova kan vara en av dom som är med i snacket om de, hon är nog riktigt taktisk och klipsk när de börjar närma sig
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-01-15 kl. 21:12.
2023-01-15, 21:10
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Snabbspolar gör jag inte. Första veckan är ju "lingonveckan" då det inte händer mycket.

Farmens snyggaste röv genom tiderna va i bild
2023-01-15, 21:10
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Kvinnornas gren är ju mer manlig än männens potatisskalning.

Nu kan man ju tycka att det här med att kunna hantera rejäl stock är en typiskt kvinnlig gren. Även om det finns "män" som tävlar i grenen också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in