Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Du har lite svårt att skilja svammel från saker du inte håller med om, kanske? Kan du peka på någon som du är oenig med här inne, som du ändå tycker skriver bra?
Tror du att du har unik insikt för att du har en affärsbekant som flytt från en stad? Eller vad ville du säga med meningen "Trotts att han är vad ni Ryssvänner är Rysk Ukrainare." ?
Nej jag har svårt för ditt svammel om vad som skulle kunna hända och att du försöker väva in Kremls Propaganda i en sån här allvarlig konflikt.
Jag har ingen unik insikt de flesta med en viss förmåga att se samband inser att om en minoritet av befolkningen tar hjälp av sitt grannland för att med militära medel skapa en ny stat har den ingen folklig förankring.
Jag fick den insikten efter att jag varit i kontakt med honom och vi diskuterade lite alster av Patrick Landcaster då det i gruppen fanns en person som var lika lättpåverkad av Kremls propaganda som du.
Läs på lite och när du får kritik så försök lära dig nåt.
Sovjet föll ihop inifrån, fanns ingen utomstående stormakt som militärt anföll och invaderade några delar 1991.
Ryssland förde in Trupp I Ukraina 2014 det är fakta. Så det går inte att jämföra. Men det är uppenbarligen sån fakta du vägrar inse.