2023-01-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Veldig interessant, dersom det er slik, at søknaden mangler blankettnummer, i tilfelle søknaden er printet ut hjemme privat, hvis det er slik at dokumentet inneholder blankettnummer i tilfelle dokumentet er mottatt fysisk (vet ikke hvor eventuelt).

Det ville i såfall være en tabbe GM har gjort, dersom GMs plan var å gi inntrykk av at dokumentet ble skrevet ut hjemme i S4 2012.

I den sammenheng kan jeg nevne at jeg har snoket litt på freak.no, og fant en bruker (påsto at vedkommende var legestudent), som for mange år tilbake (husker ikke årstall), ba om råd om hvordan man kunne forfalske dato på digitale dokumenter.

Tenker da i tilfelle at spor er plantet på åstedet.

Hva er det du vil frem til her? At det ikke var AE som hadde ordnet med skilsmissepapirene...?

Tror du også en "ukjent GM" var i S4 i 2017 og plantet spor på PCen til AE og tastet «skilsmisse»?
Var det GM som tyvlånte mobilen til AE før hun forsvant og SMSet om frustrasjoner i ekteskapet?

Og hva med AEs følelsesmessige sammenbrudd like før forsvinningen, skulle det også være plantet?

Selvsagt ikke. Det finnes en historikk her som går over mange år, uten mulighet til å "plante spor".
Citera
2023-01-14, 23:29
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Veldig interessant, dersom det er slik, at søknaden mangler blankettnummer, i tilfelle søknaden er printet ut hjemme privat, hvis det er slik at dokumentet inneholder blankettnummer i tilfelle dokumentet er mottatt fysisk (vet ikke hvor eventuelt).

Det ville i såfall være en tabbe GM har gjort, dersom GMs plan var å gi inntrykk av at dokumentet ble skrevet ut hjemme i S4 2012.

I den sammenheng kan jeg nevne at jeg har snoket litt på freak.no, og fant en bruker (påsto at vedkommende var legestudent), som for mange år tilbake (husker ikke årstall), ba om råd om hvordan man kunne forfalske dato på digitale dokumenter.

Tenker da i tilfelle at spor er plantet på åstedet.

Annars kan du ju skriva en bok med titeln "1000 olika, och fantasifulla, sätt att skydda TH från misstanke" istället för att fylla tråden med orimliga och närmast barnsliga fantasier.

Eller skapa en ny tråd här på Flashback som heter "Konspirationsteorier som visar att TH är oskyldig".

Du skulle nog få med dig en och annan person till en sådan tråd och så kunde vi som fortfarande har fötterna på jorden ha en chans till en vettig diskussion, utan att behöva scrolla i en halvtimme innan det kommer ett logiskt inlägg.

Polisen har inte TH som siktad i år efter år utan anledning.
Citera
2023-01-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

Det finns ingen annan än TH som har motiv att mörda henne.

Och om barnen läser här och dessutom vet att TH fortfarande är siktad för mord, eller medhjälp till mord, så borde de gå till polisen direkt och säga det. Om de har någon slags heder och moral, vill säga.

Flere motiv, nok å ta av. Ser en del true crime der amerikanerne alltid ser etter "sex and money" i sånne saker. Her er det ei skikkelig hengemyr av de nevnte. Sex kan oversettes til ekteskap/relasjon.

Hva angår barna så er det en ikke helt ubetydelig arv inne i bildet her. De kommer kanskje aldri til å si noe.
Citera
2023-01-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig. DB går nedoverbakke. VG har nå sin store mulighet til å befeste sin posisjon innenfor flere nyhetsgrupper. Milli får ufortjent mye kritikk i forumet. Han har løftet krim i VG.

Ja, fortsatt har ikke Dagbladet kommet med noen oppfølgingssak etter å ha skutt i blinde.
Citera
2023-01-14, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ok. Takk for svar. Det kan vel være at det kanskje var bevilget separasjon på et tidligere tidspunkt? Eller at hun rett og slett var uvitende om gangen i det hele som andre er inne på. Kanskje oppdaget hun eller ble gjort oppmerksom på at dette er feil blankett ved en eller annen anledning? Kanskje når hun vifta med den foran TH.
Citat:
Kanskje når hun vifta med den foran TH.
Synes du det er sannsynlig at politiet fant søknaden hjemme i S4, dersom det var slik du beskriver?

Tenker du at det er et affektdrap, hvor TH drepte AEH fordi hun ville at han skulle skrive under på dokumentet?

Jeg synes det er mer sannsynlig at disse sporene er plantet, nettopp for at det skulle se ut som affektdrap.

I tilfellet hadde nok ikke GM forutsett at AEH ville være såpass aktiv på telefonen i tiden like før TH dro hjemmefra (MB), og like etterpå frem til kl 09:16 (TEH).

Og minst av alt helseappen på AEHs iPhone.
Citera
2023-01-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, fortsatt har ikke Dagbladet kommet med noen oppfølgingssak etter å ha skutt i blinde.

Og ingen andre mediehus med respekt for seg selv har hverken republisert eller laget en sak om det.

dagens.no hva nå enn det er for noe søppel og danske "Se og Hør" lizzom..

Det sier litt om troverdigheten.

Krimpodden på fb var og tydelig på det dette ikke var noe de kom til å følge opp.
Citera
2023-01-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Var det ikke GM du skrev om da, han som du hevdet kjørte langt av gårde til et feriehus i Sverige.
Denne tråden handler jo ikke om alle andre eller nordmenns handle- og ferievaner over grensen...
neppe kjørt over grensen med lik i lasten.
Citera
2023-01-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dlanod
Og ingen andre mediehus med respekt for seg selv har hverken republisert eller laget en sak om det.

dagens.no hva nå enn det er for noe søppel og danske "Se og Hør" lizzom..

Det sier litt om troverdigheten.

Krimpodden på fb var og tydelig på det dette ikke var noe de kom til å følge opp.

Ja, bare copy/paste fra de to medier du nevner.

Budskapet på Krimpodden FB bør si sitt om saken.
Citera
2023-01-14, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du påstår att Tom Hagen är oskyldig.
Då vill jag veta varför du tycker det, eller rättare sagt, 99% av det Skandinaviska folket vill veta det.
Nei, jeg har ikke påstått at TH er uskyldig.

Jeg har skrevet at jeg ikke utelukker at TH kan være skyldig.

Det er du som påstår at TH er skyldig, så det er du som skylder Skandinavia en forklaring.

Skandinavia er ikke overbevist.
Citera
2023-01-15, 00:05
Medlem
Dere som er overbevist om at TH er skyldig:

Utførte TH drapet?
Utførte TH bortføringen og skjuling av liket?
Tidspunkt for disse ugjerningene?

Var TH Hettemannen?

Fikk TH "Guttungen" (RU) til å undersøke diverse angående bl.a. Monero? Hvis ja: Hvorfor fikk han RU til å undersøke slikt?
Har RU sagt at dette stemmer? Hvordan kan vi i så fall vite at det er sant?
Senast redigerad av z-z-z 2023-01-15 kl. 00:10.
Citera
2023-01-15, 00:08
Medlem
Citat:
Synes du det er sannsynlig at politiet fant søknaden hjemme i S4, dersom det var slik du beskriver?

Tenker du at det er et affektdrap, hvor TH drepte AEH fordi hun ville at han skulle skrive under på dokumentet?

Jeg synes det er mer sannsynlig at disse sporene er plantet, nettopp for at det skulle se ut som affektdrap.

I tilfellet hadde nok ikke GM forutsett at AEH ville være såpass aktiv på telefonen i tiden like før TH dro hjemmefra (MB), og like etterpå frem til kl 09:16 (TEH).

Og minst av alt helseappen på AEHs iPhone.

Spørsmål 1
Ja hvorfor skulle det jeg beskriver gjøre noe fra eller til der?
Spørsmål 2
Nei.

Jeg tenker ikke plantet, men utelukker ikke at noen har hatt det i sitt eie og lagt det der for å gi en plausibel forklaring på noe annet i saken dersom eller når det kunne bli behov for det.
Citera
2023-01-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Når det gjelder GHHs besøk i S4 på kvelden mandag 29. oktober 2018, så sier det seg selv at siden dette angivelige styremøtet ble holdt i huset til TH, så må møtet ha vært initiert av TH.

Blir feil å kaste mistanker mot GHH for dette.

Skal noen mistenkes her, må det være TH.

GHH, som på den tiden ikke var ansatt hos TH, kan ikke bestemme at de skal møtes i hjemmet til Tom Hagen.
de kan ha vært enige så ghh naturlig kunne legge igjen "dna spor overalt i boligen" før drapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in