Raderade en hel del killgissningar ur texten och behöll det vi kan ta som sanning.... För tråden handlar om rysslands invasion och vad som sker/skett. Inte vad som möjligtvis hade skett om hela världen stannat upp och läst de cirka 30 inlägg om dagen du trycker in här....
95% av texterna är luft, och därimellan ska vi bry oss om vad en person som uppenbarligen inte har kontakt med omvärlden, vardagen/verkligheten över huvud taget tycker?
Spendera en dag ( jag vet att du inte klarar av det...) med att läsa igenom dina terrorpostningar i tråden och se hur mycket du upprepar dig samt hur många gånger du får svar på tal, och därefter skiftar fokus, så långt det bär till du blir överkörd igen osv. Fundera sedan på om du ens är i närheten med att lyckas med någonting annat än skapa förakt. Och mot vad....?
Ett fåtal av er vill inte ha en städad och intressant tråd att hämta info ifrån, vi vet, ni har som sagt bevisat det tydligt och intensivt sedan detta tragiska skede startade. Men varför har ni ett så starkt behov av att fördärva? Tänk om ni kunde starta en egen tråd och verkligen dryfta vad som faktiskt gör era liv så miserabla att ni väljer botten på en mental papperskorg att spendera er vakna tid i?
Som jag skrev starta en tråd där du kanske kan få/ge hjälp.
Hur kan du ens få för dig att kalla andra för tidstjuvar, du slänger självmant bort hela ditt liv här. Och de du anklagar, spenderar bra mycket mindre tid här inne, och önskar ju endast dig att göra det samma. Det går inte ihop alls. Det heller.
Svarar du nu, snor du din egen tid.
Själv ska jag spendera dagen med andra fina levande, se dem i ögonen.... Så ser vi i kväll om det har dykt upp någon ny intressant information...... från kriget.