2023-01-11, 23:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Ack så nära.. Men har fått en bild av vad det är för ändringar du vill se och de är rimliga. Att polisen skulle få göra samma typ av provokationer som Dumpen gör, alltså att poliser får spela barn på internet för att kunna gripa en gädda, tycker jag är helt rimlig då det de facto är polisen som gör det och bör då leda till att det sker under korrekta former där de kan påvisa en bevis kedja vad den misstänkte faktiskt hade tänkt göra. Men jag vet inte, kanske hade blivit pannkaka av det hela också. Vet du om detta används (alltså polisen utger sig för att vara barn på nätet) i andra länder och hur utfallet är där?
`
I en del andra länder så är det polisen som lurar ut svinen och dom fälls sen i domstol ja.
I en del andra länder så hamnar sen grisarna i olika register och om en mamma med barn råkar på ett sådant svin så informeras hon om det.
I Sverige står staten bredvid och tittar på till och med om en mamma gifter sig med ett sådant as.
Hon får ingen information trots att staten vet.
Citera
2023-01-11, 23:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja det övergår mitt förstånd helt o hållet

Utbildade och framgångsrika män är beredda att spoliera allt bara för att dejta ett barn som av bildena att döma med stor sannolikhet är fejk.

Begäret, det sexuella perversa begäret, överkryddar allt förnuft och kväver rationellt logiskt tänkande.

Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Tweedy är ju störtskön med sin kommentar ”Ah soft vart då någonstans ”

På Tik Tok skämtar jätte många om Dumpen varför är det så?För att Dumpen är ett skämt.

Tweedy var otäck, en labil påtänd kendocka.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-11 kl. 23:33.
Citera
2023-01-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Har funderat på en intressant fråga. Dumpen har mig veterligen inget kontor.

Svårt att ha ett fast kontor när man bränner av 1000 mil/mån enligt egen utsago. Det får duga med ett mobilt kontor. Ibland McDonalds, lokala turkgrillen i byhålan men helst pizzerian med rättigheter. På bilderna ser man gröna glasflaskor, papper mm. Inte en tanke på att det kanske ser illa ut på bilderna

Helt underbar inställning som vanligt men ser lite slafsigt ut. Givetvis har dumplingarna rätt att koppla av som alla andra. Still learning kanske.

Journalisten Sara har gått och blivit en maktfaktor. Vem kan stoppa henne? -Ingen!
Citera
2023-01-11, 23:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Svårt att ha ett fast kontor när man bränner av 1000 mil/mån enligt egen utsago. Det får duga med ett mobilt kontor. Ibland McDonalds, lokala turkgrillen i byhålan men helst pizzerian med rättigheter. På bilderna ser man gröna glasflaskor, papper mm. Inte en tanke på att det kanske ser illa ut på bilderna

Helt underbar inställning som vanligt men ser lite slafsigt ut. Givetvis har dumplingarna rätt att koppla av som alla andra. Still learning kanske.

Journalisten Sara har gått och blivit en maktfaktor. Vem kan stoppa henne? -Ingen!

Sara är redan och kommer att förbli en maktfaktor. Jag trodde det inte för månader sedan men nu tror jag det på allvar och känner det i magen. Att hon dessutom är Sveriges sexigaste kvinna förändrar inget.
Citera
2023-01-11, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Sara är redan och kommer att förbli en maktfaktor. Jag trodde det inte för månader sedan men nu tror jag det på allvar och känner det i magen. Att hon dessutom är Sveriges sexigaste kvinna förändrar inget.

Jo så är det. Sara har verkligen imponerat och visat att hon är en kraft att räkna med. Finns det ens något nederlag? -nej hon vinner allt.

Jo snygg också som du och jag brukar skriva men jäklar vad hon sopar banan. Hon tar inte skit, är tuff, orädd, icke pk mm. Helt fantastisk människa. Behövs fler av den kalibern. I min värld är hon helt perfekt.
Citera
2023-01-11, 23:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Men sluta fantisera om att du är en polis,fjant!
Han skriver otroligt stringenta inlägg om Dumpen och resonemangen kring det. Jag tror absolut att detta är en polis.
Citera
2023-01-11, 23:46
Medlem
Blackdollkillers avatar
Någon som sitter på info kring den senaste fångsten från Lund/lomma? Tycker mig känna igen honom från Uppsala när jag bodde där för några år sedan 🤔. Om det är han så jobbade han då som vaktmästare på ett LSS boende för handikappade barn. Måste bara veta vem han är!! Kan någon PM:a infon till mig om man nu inte får posta det här varken med maskning eller utan🤷🏼‍♂️.
Citera
2023-01-11, 23:48
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Tweedy är ju störtskön med sin kommentar ”Ah soft vart då någonstans ”

På Tik Tok skämtar jätte många om Dumpen varför är det så?För att Dumpen är ett skämt.
Dom skämtar väl för att Tweedy är ett riktigt slisk.
Citera
2023-01-12, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Nepp, fanns inga bevis för det.
Är det så? Blev det inget av det fallet?
Citera
2023-01-12, 00:09
Medlem
Jag vill veta vilka fritidsledarna i Småland är. Två killar i 25-årsåldern.
Citera
2023-01-12, 00:12
Medlem
PrincessMalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Jag vill veta vilka fritidsledarna i Småland är. Två killar i 25-årsåldern.

(FB) Skolanställda i Alvesta kommun avstängda – misstänks för olämplig kontakt med barn

Det kan ju stämma med tanke på snapchatnamnet.
Citera
2023-01-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Är det så? Blev det inget av det fallet?
Är inte så insatt, men enligt FUP och läkaren fanns det inga bevis på övergrepp överhuvudtaget. Däremot hade han barnporr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in