2023-01-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Det lämnas bäst åt rättsvårdande myndigheter att hantera.
Nej faktiskt inte. Kommunen avslutade hans tjänst i skolan och ingen lön utgick efter den dagen. Jag tycker det visar att rättsvårdande myndigheter inte är den enda instansen som tar ansvar för att skydda barn. Källa: https://www.expressen.se/nyheter/rektorn-sexchattade-med-dumpens-13-aring-slutar/?fbclid=IwAR1myZQZZ3DX_GBg3kO0bhNe35v8k0KGHH1MUQn7 3lM7j0oOAko5m630mJ4
Citera
2023-01-11, 21:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
[quote=Megabambino|83079941]
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz

Ankan-mannen, bajs i näbben igen. Sara & Patrik har bemött kritik i alla möjliga medier och fullkomligt dominerat i polemik med t.ex. Janne Josefsson & Tomas Bodström. Vad extremkommunister på ETC skriver behöver de ju inte ta notis om överhuvudtaget…
Sara & Patrik vet att de har de kloka och empatiska delarna av befolkningen i ryggen. De har inget att frukta.
Visst de var inget sura på Janne, Patrik kallade han för kommunist, viket skämt. Alla som är emot dem blir kallade kommunister. De var rejält sura på åklagaren som kritiserade. Det finns fler poliser som är kritiska, de säger att alla poliser gillar det de gör. Patrik kunde inte ta att organisationer som stöttar barn inte ville ta emot bidrag från Patriks försäljning "döda din nära pedofil" vilket är märkligt att han inte förstår.
Citera
2023-01-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hunken Honkensson är en av gäddorna som i alla fall bet ifrån rejält i konfrontationen: https://dumpen.se/2022/05/26/honkensson-hugger-for-sig-napp-104-vinslov/
Troligen någon som hänger här.
Citera
2023-01-11, 21:02
Medlem
Citat:
Trolljägarna konfronterade pedofiler precis som Dumpen. Sjukskrivningarna och arbetslösheten som genereras blir nog dyrt i längden. Men vi har ju skattebetalare som sköter den biten.

Dumpen fattar ett publicistiskt beslut om det ska maskas eller inte. Ser inte problemet? Hur ska dom annars kunna varna för en potentiell pedofil? No faces det funkar ju inte. Dumpen följer pressetiken.

Sara är i toppform så allt är i sin ordning.
Citera
2023-01-11, 21:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej faktiskt inte. Kommunen avslutade hans tjänst i skolan och ingen lön utgick efter den dagen. Jag tycker det visar att rättsvårdande myndigheter inte är den enda instansen som tar ansvar för att skydda barn. Källa: https://www.expressen.se/nyheter/rektorn-sexchattade-med-dumpens-13-aring-slutar/?fbclid=IwAR1myZQZZ3DX_GBg3kO0bhNe35v8k0KGHH1MUQn7 3lM7j0oOAko5m630mJ4
Visst är det som du beskriver här och skolan gjorde sitt mest kloka drag och stängde av hallux-mannen, något som skulle skett även om Dumpen inte hängt ut deras man och pappa för hela svenska folket. Vad Zeroday menar är nog att dömandet ska ske av rättvårdande myndigheter istället för en pöbel. Risken för att någon råkar illa ut är stor på det sistnämnda. Men jag tycker att underhållningsvärdet är stort för min egen del att se dessa tarvliga snusksvin hängas helt öppet. Fler gäddor? Ja tack!
Citera
2023-01-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är skillnad på nån som kollat Paradise hotel och retat upp sig på fyllan och inte valt sina ord jämfört med en som tänkt sätta på en 7-åring.

Dumpen maskade ansiktet en gång i början som en försiktighetsåtgärd. Permobil-gubben som dessutom hade knullat minderåriga vid tidigare tillfällen. Upprepning deluxe men du kanske missade det. Dom ville känna av lite och det gick ju bra så blurrandet försvann. Tjock-gubben hade tur men en funktionsvariation funkar inte längre.

Snygg-Sara sjukskriver 10 gubbar/månad och ordnar sekretesskydd. Blir dyrt för samhället i längden.
Ja skulle vara billigare om polisen hade mandat, domstolarna lagstiftning som funkade och kastrering en normal påföljd.
Citera
2023-01-11, 21:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ja skulle vara billigare om polisen hade mandat, domstolarna lagstiftning som funkade och kastrering en normal påföljd.
En kemisk kastrering är en ganska gångbar metod.
Citera
2023-01-11, 21:04
Medlem
Citat:

Ja att de lyckas identifiera män med farliga intentioner är tydligt. Men rättssäkerhet är också viktigt och det bör såväl utredas (om inte annat så för att se om/vilka ytterligare barn som denne chattat med och om han begått något brott mot någon). Det är ju något som försvåras när man hänger ut folk.

Sedan fastnade jag lite vid formuleringen "ingen lön utgår efter det". Undra vad fallskärmen låg på.
Citera
2023-01-11, 21:06
Medlem
Citat:
Visst är det som du bekskriver här och skolan gjorde sitt mest kloka drag och stängde av hallux-mannen, något som skulle skett även om Dumpen inte hängt ut deras man och pappa för hela svenska folket. Vad Zeroday menar är nog att dömandet ska ske av rättvårdande myndigheter istället för en pöbel. Risken för att någon råkar illa ut är stor på det sistnämnda. Men jag tycker att underhållningsvärdet är stort för min egen del att se dessa tarvliga snusksvin hängas helt öppet. Fler gäddor? Ja tack!
Jag blir inte underhållen av deras klipp, usch nej. Men att deras omgivning inte låter dem sitta barnvakt, följa med i husvagnen med ungarna eller anställer dem på fritidsgårdarna gör att hänsyn till deras kränkta smutförövaresnowflake-integritet nollats.
Citera
2023-01-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Ja att de lyckas identifiera män med farliga intentioner är tydligt. Men rättssäkerhet är också viktigt och det bör såväl utredas (om inte annat så för att se om/vilka ytterligare barn som denne chattat med och om han begått något brott mot någon). Det är ju något som försvåras när man hänger ut folk.

Sedan fastnade jag lite vid formuleringen "ingen lön utgår efter det". Undra vad fallskärmen låg på.
Rektorer får inte fallskärm, inte lärare heller. Däremot köps de ibland ut vid konflikter eller känsliga händelser, vilket då görs med uppsägningstidens (eller vid visstidsanställning, anställningstiden-) motsvarande lön.
Citera
2023-01-11, 21:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Jag blir inte underhållen av deras klipp, usch nej. Men att deras omgivning inte låter dem sitta barnvakt, följa med i husvagnen med ungarna eller anställer dem på fritidsgårdarna gör att hänsyn till deras kränkta smutförövaresnowflake-integritet nollats.
Ja det finns nog en förtjänst med att de visas upp med sina fula, dubbelhakade ansikten. Men en del uthängningar är jävligt underhållande, som dom senaste, ta bara den där dumma jävla politikern som inte var säker alls på att barn inte vill se hans kuk, så du vet alltså inte om barn vill se din snopp eller inte... Jag höll på att garva läppen av mej, Sara är som bäst då hon INTE blir arg. Rektorns storkfötter var också kul. Med mera..
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-11 kl. 21:12.
Citera
2023-01-11, 21:18
Medlem
Riktigt bra att Dumpen finns. Minns avsnittet me nån där som skämdes ögonen ur sig och bad flera gånger "snälla säg inte till min fru, snälla snälla" Undra om det blev skilsmässa? Sjukt många porrskadade pedofiler, man äcklas. Vuxna män med barn och familj som vill våldta barn. Samhällets bottenskrap, fan vad jag hatar pedofiler. Så jävla gött att stor del av männen där får sitt liv förstört och blir av med jobbet, familj, etc. Tack till Patrik och Sara. NI ÄR HJÄLTAR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in