2023-01-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Där kom det. Du är en mossig miljöpartist som sitter och kvider framför datorn. Att det var nåt fel på dig förstod man tidigt och nu bekräftade du det själv. Gå till polisen nu och anmäl att zigarillen var elak och kallade dig för idiot! Stolpskott!!!!
Och du är garanterat en mossig sdare , rättshaverist som anser att fakta inte är särskilt viktigt så länge den passar din agenda . Säg mig en enda gång etablerad media gått ut tidigt och förklarat någon död innan det bekräftats ? Om inte så håll bara käften ditt SD-troll
Citera
2023-01-11, 19:57
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja det stämde den här gången . Men om det INTE hade stämt så hade det varit ett solklart fal, av förtal . Förstår du nu varför jag inte riktigt anser att Flashback är en trovärdig källa vare sig på Internet eller i den akademiska världen?
Hur är det med ditt kunnande och förstånd. Lika lite som youtube eller tex bitchute kan flashback vara en källa.
Citera
2023-01-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Hur är det med ditt kunnande och förstånd. Lika lite som youtube eller tex bitchute kan flashback vara en källa.
Man vet att det här landet går helt åt helvete när troll som dig anger Flashback som säker källa och avfärdar Youtube
Citera
2023-01-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Har tyvärr inte närmare detaljer än så, grunnar också på samma sak dock hojta gärna till om det dyker upp någon aktuell info

Går att läsa tidigare i tråden.

Företaget har ett eget kapital på 8-9 Mkr och är synnerligen välmående och välskött. Patrik har jobbat på bra genom åren.
Citera
2023-01-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Är detta sant?

Nej!
Citera
2023-01-11, 20:00
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Man vet att det här landet går helt åt helvete när troll som dig anger Flashback som säker källa och avfärdar Youtube
Hur är det med läskunnigheten? Vet du vad lika lite betyder din jävla dumskalle!
Citera
2023-01-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Hoppas du trollar mannen.
Ingen hastighet har nämndes. F1 bilar klarar extremt våldsamma krockar, vad är det jag trollar om?
Citera
2023-01-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Går att läsa tidigare i tråden.

Företaget har ett eget kapital på 8-9 Mkr och är synnerligen välmående och välskött. Patrik har jobbat på bra genom åren.

Ja, den uppgiften förekom tidigare men ingen källa till var informationen kommer ifrån dock går den att verifiera ur någon mera officiell sida?
Citera
2023-01-11, 20:06
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ja, den uppgiften förekom tidigare men ingen källa till var informationen kommer ifrån dock går den att verifiera ur någon mera officiell sida?
allabolag
Citera
2023-01-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyagain
Ja men det har ingenting med att köra in i en lastbil att göra, där hjälper ingenting i F1 bilen.
Allt har att göra med hastighet och vikt. Att säga att ingenting hjälper är inte speciellt vetenskapligt sagt.
Citera
2023-01-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Inte för att Patrick satt i någon formel 1-bil men jag kan inte se varför man skulle ha ens skuggan av en chans att överleva i en låg racingbil som väger blott 800 kg om man frontalkrockar med en 25 ton tung lastbil. Låter helt absurt.
En låg F1 bil är 10 gånger säkrare än en hög stor SUV som väger 3 gånger mer. Absurt att nämna det som vilken racingbil som helst.
Citera
2023-01-11, 20:13
Medlem
Citat:

Jag skriver givetvis inte hittepå om detta. Dessutom går det hur enkelt som helst att googla tillförlitlig källa på det egna kapitalet. Helt gratis.

Min källa är creditsafe, världens största kreditupplysningssajt som tyvärr för din del kostar pengar att nyttja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in