2023-01-10, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Vad hände på scandic 2005?

Jag tror att detta var en helt vanlig olycka, det gick förmodligen för fort.

ett luder som följde med tre hockeyspelare till hotellrummet och hon fick mycket petter niklas i sig.
Citera
2023-01-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gli-Azzurri
Sägs vara helt värdelös på att köra bil.

Vet att han var inblandad i en trafikincident på en mindre ort när han var och spelade in Lyxfällan, tror det handlade om missad väjningsplikt (högerregeln) i ett villaområde.

Ska väl inte ha varit speciellt trevlig vid tillfället, men kanske var han oförstående till att han hade väjningsplikt, jag vet inte...

Var nog 10 år sen detta, runt 2012-13...
Citera
2023-01-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Jasså vad gjorde han? Tog henne på fittan? Säg!

Allt jag vet är att det var någon typ av namninsamling för att få bort honom från lyxfällan/tv4.
Att han betett sig olämpligt.

Sen tänker jag inte spekulera mer i det då personen i fråga trots allt nu är avliden.
Senast redigerad av Estonia1994 2023-01-10 kl. 20:02.
Citera
2023-01-10, 20:05
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Känns som PG inte hade "rent mjöl i påsen". Stackars fru och småbarn.
Varför ta in på hotel efter den där "kändishockeymatchen" för Salmings stiftelse? Han bodde ju bara 20 minuter därifrån.
Supa? Ja men då kunde han ju tagit taxi eller fått skjuts hem av en polare. Har man fru och minderåriga barn som väntar hemma så åker man direkt hem utan sidospår om man är en seriös pappa/make.
Måste vara oerhört jobbigt för frugan att tänka tanken att den siste tjejen PG hade sex med var inte frugan utan ett ragg han delade natt med på hotelrummet

Tja, Patrik var ingen pk-mjukis simp som skyndade hem till frun för att hjälpa till med maten och disken. Patrik var en riktig man av den gamla skolan en sk. ALFAHANNE. Han visste sitt värde, tog in på hotell för att kunna njuta av sin alfahanne-status fullt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Fick inte han sparken från lyxfällan för han var ett svin mot kvinnorna?

Kvinnor dras till svin (bad guys) Farliga stöddiga alfahannar får alltid med ett 5 i 12 ragg hem, medans raggets pk-simp sitter troget hemma och är barnvakt.

Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Var inte denne person notoriskt otrogen och pigg på kola?

En riktig alfahanne tar för sig av livet och gör en grandios James Dean sorti.

Citat:
Ursprungligen postat av Sibetaen
Japp, den damen är inte ensam länge till. Om något år mitt på något uppslag med rubriken ”tänk hur livet vände när fina familjen träffade von Bjeikenspath!”

Det finns gott om ensamma simps som kan tänka sig att bli plastpappa åt Patriks barn.
Snart blir fruns instaflöde fyllt med trånande foton utan barn, så hon kan snärja nästa karl.
Citera
2023-01-10, 20:09
Medlem
Rickard O uttalar sig i aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l3vEGM/rickard-olsson-om-sista-motet-med-patrick-grimlund

Citat:

Det här var på lördagen och sedan var det en bankett på kvällen, men den var inte jag på. Men Patrick var på jättegott humör och han blev också utsedd till lagets sämsta spelare. Han var ju lite ranglig på sina skridskor och alla skrattade. Det var ju roligt då. Sedan händer det där på söndagen… Vad fan, vi sågs ju igår och tog en bild med varandra i omklädningsrummet. Det kan inte vara möjligt, det känns så jävla konstigt. Livet är så skört och det är hemskt att något sådant här ska hända för att man ska inse det.
Rickard Olsson förklarar att alla tankar nu går till Patrick Grimlunds familj.
– Jag tänker verkligen på Sara och familjen nu. De startade ju om på nytt i Mariefred och fick också tre barn ganska snabbt.
– Det är hemskt, overkligt och orättvist oavsett vem det drabbar.
Patrick Grimlund blev 50 år

Han var på jättegott humör talar för att det var ett självmord.
Citera
2023-01-10, 20:14
Medlem
TouchMyShadows avatar
Kan han månne ha tagit några populära stick, som de flesta redan tagit tro?
Citera
2023-01-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Rickard O uttalar sig i aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l3vEGM/rickard-olsson-om-sista-motet-med-patrick-grimlund

Han var på jättegott humör talar för att det var ett självmord.

Är du efterbliven? Finns inget som ens antyder den saken.
Citera
2023-01-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Är du efterbliven? Finns inget som ens antyder den saken.

Kan du inte läsa mellan raderna så har du autism
Citera
2023-01-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kan du inte läsa mellan raderna så har du autism

Inbillar du dig så mycket så är du psykiskt sjuk.
Citera
2023-01-10, 20:18
Medlem
Är det sant det jag hört att han var en golddigger och gifte sig för pengar?

Om de inte har äktenskapsförord så kan man tänka sig mord.
Vad tror ni konspirationsteoretiker här på fb? Går det att ” manipulera” med styrningen på hans bil?
Citera
2023-01-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaNiin21
Är det sant det jag hört att han var en golddigger och gifte sig för pengar?

Om de inte har äktenskapsförord så kan man tänka sig mord.
Vad tror ni konspirationsteoretiker här på fb? Går det att ” manipulera” med styrningen på hans bil?

Båda var väl ekonomiskt stadda och ekonomiskt jämlika och hade fyra barn, så nej.
Citera
2023-01-10, 20:24
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbs2022
Spelar ingen roll vilken teknik du har, det handlar om hur långt det är från förarplatsen till kofångaren när du kör in i bergvägg/lastbil
Jo det var ju det jag menade. Den enda tekniken som spelar roll är sådan som eventuellt kan undvika krocken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in