2023-01-10, 18:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Men vad fan. den är den här som kommer upp först när man googlar farmen 2023 flashback, då kommer alla bli lurade hit till pansionärstråden... vem fan kollar på TV nuförtiden??
Det är den andra som borde heta "farmen tråden 2023" och den här typ "pensionärs versionen" eller typ "TV versionen" eller nått..

Lugn det här ÄR den tråden som är Original och gjord för de som tittar BÅDE på TV och som Streamar varje säsongs Farmen = så kallat den Rätta tråden.

Fast i den HÄR tråden måste man lägga saker under Spoilertagg OM programmets avsnitt INTE har hunnit visats i TV-rutan = Enkelt, fast en del/vissa har tydliga problem med det och då blir det ett evigt tuggande!

Sedan finns det (har tillkommit senare!) en tråd TILL med Farmen av årets säsong där man FÅR tala helt fritt utan spoilertagg jag kommer inte ihåg namnet på den men det står i namnet på gruppen - fast den tråden verkar det vara kaos i enligt mitt tycke.

Personligen tycker jag nog att den här (ursprungsgruppen och originalet) är lite roligare!

Enkla regler och inte alltför mkt kaos eller tjafs helt enkelt. Moderatorn brukar oxå hålla efter bra när det ibland går överstyr
2023-01-10, 18:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tycker farbror skåning är en skön själ. Han är beviset på att har man levt ett långt liv, har man mycket att lära ut.

Jo den gubben (skåningen) gillar jag med - fast jag har faktiskt svårt ibland att höra vad 17 han säger dt medger jag Vill man så kan man ju faktiskt sätta på Text när det blir allt för grötigt

Några av tjejerna gillar jag också men inte Tova. Jag tycker INTE det är Ok att hon blir utfrusen - där håller jag med Skåningen JC och Storbonden att det kan de lägga av med fast Tova inte har förstått att de andra tjejerna inte riktigt orkar med hennes gapiga sätt - de retar sig på det helt klart. Tova verkar inte förstå att softa och dämpa sitt utåtagerande sätt trots att Skåningen försökte tala om det för henne.
Att jag inte gillar Tova är för att när hennes man Richard A-n (som var med ett år och samtidigt som Jens "Norrland" deltog) blev nog Richard den som var lite udda och försvann rätt snabbt ifrån Farmen men Jens "Norrland" vart kvar. Det gillade inte Tova så när Farmen var över - så började hon ett slags hatpropaganda mot Jens N och var attans ful i sociala medier särskilt när han separerade från sin sambo. Hon fulade ut sig något fruktansvärt mot honom - det var rent sinnes ...

Vilken människa gör så? Mot någon hon inte ens känner i verkligheten? Ogillas skarpt av mig iaf. Så hos mig är hon nog den som jag önskar försvinner rätt omgående ifrån Farmen.

MEN jag tycker INTE att det är Ok att de andra tjejerna mobbar/fryser ut henne - det är ju inte heller Ok takter! För Tova är väl precis lika okunnig som många andra där inne (det var ju tydligen några som inte hajjade så mycket och eldade upp flera störar som skulle ha använts till gärdsgården - Hepp!) och har inte fulat/dummat sig mot någon annan heller av vad vi har sett - än. Ingen har klandrats hittills för den s.k. okunskapen ...

** Det med störarna som eldats upp - fick vi veta i gårdagens avsnitt när Wincent skulle dela ut uppdragen till Storbonden, så det är ingen spoiler.**
Senast redigerad av CS128 2023-01-10 kl. 18:24.
2023-01-10, 18:48
Medlem
vonFlints avatar
Ali kebabas jävla megafon hade jag ju lagt prio på att olla. Satan vad irriterande.
2023-01-10, 19:05
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Lugn det här ÄR den tråden som är Original och gjord för de som tittar BÅDE på TV och som Streamar varje säsongs Farmen = så kallat den Rätta tråden.

Fast i den HÄR tråden måste man lägga saker under Spoilertagg OM programmets avsnitt INTE har hunnit visats i TV-rutan = Enkelt, fast en del/vissa har tydliga problem med det och då blir det ett evigt tuggande!

Sedan finns det (har tillkommit senare!) en tråd TILL med Farmen av årets säsong där man FÅR tala helt fritt utan spoilertagg jag kommer inte ihåg namnet på den men det står i namnet på gruppen - fast den tråden verkar det vara kaos i enligt mitt tycke.

Personligen tycker jag nog att den här (ursprungsgruppen och originalet) är lite roligare!

Enkla regler och inte alltför mkt kaos eller tjafs helt enkelt. Moderatorn brukar oxå hålla efter bra när det ibland går överstyr
Du motsäger dig själv ganska hårt..
"fast en del/vissa har tydliga problem med det och då blir det ett evigt tuggande!"
"Personligen tycker jag nog att den här (ursprungsgruppen och originalet) är lite roligare! Enkla regler och inte alltför mkt kaos eller tjafs helt enkelt"

Sen tycker jag att det bästa vore att bara ha en tråd och att pensionärerna ger fan i att gå i på tråden innan de har sett avsnittet helt enkelt.
2023-01-10, 19:35
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Jan-Christer är kung! go gubbe.
Övrigt är man nyfiken på vad Madeleine är för något.
2023-01-10, 19:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tova ögonfrans slaktade Sandras groda! med lien, fan va kul, små fula djur förtjänar att förolyckas

Trycka över mig? kanske menar Tova att han inte ska få 'trycka på mig'
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-10 kl. 19:40.
2023-01-10, 19:37
Medlem
Snälla TV4 texta den jävla skåningen!
2023-01-10, 19:38
Medlem
DyslexiKungens avatar
Kan TV4 texta när skåningen snackar👌
2023-01-10, 19:38
Medlem
JerryCottons avatar
Frisörskan i köket är väldigt lik Bruce (Caitlyn) Jenner.
2023-01-10, 19:39
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Snälla TV4 texta den jävla skåningen!

Du kan ju slå på textning själv.
2023-01-10, 19:39
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Är det bara jag som inte hör vad han Jan-Christer säger? ☹️
Jag fick fan trycka in 199 på tvn för att förstå,låter som han har gröt i munnen,men nu förstår jag han.
2023-01-10, 19:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tova ser ut som en liten dvärg bredvid Amazonen, jag förstår hennes frustration över detta fullständigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in