2023-01-10, 16:16
Medlem
Alt som ikke peker mot TH gjelds ikke, kors på halsen!
Citera
2023-01-10, 16:16
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

I tillegg kommer at TH i mai 2020, etter å ha blitt løslatt fra varetekt i mai 2020, brukte bitcoin-kode-kommunikasjonen til å tilby disse angivelige kidnapperne full betaling av løsepengekravet. Som kanskje er en slags trussel mot politi og påtalemyndighet.

Noe lignende: Hvis dere pågriper meg en gang til, skal jeg betale hele løsepengekravet, og spikre dere fullt og fast til etterforskningsplikten deres. (Ha-ha. Jeg er urørlig. Dere kan ikke ta meg. Se, jeg slipper unna.)

Var det rett før dette pjuskeavhøret at TH skreiv til kidnapperne "jeg vil betale", som du mener?
29 mai 2020 skreiv han: "Jeg vil betale".
2 juni var pjuskeavhøret som ble avbrutt, der eks-jugoslaviske Harris Hrenovica kalte han pjusk.
15 juni, altså to uker etter, så kommer utloving av dusør på ti millioner, der tips skulle gå til hans forsvarer.
Det kan være som du er inne på, at det er en slags trussel for å slippe mer varetekt, "jeg vil betale". Har også tenkt på at det var i panikk for det kommende avhøret.
Tror uansett at TH sov veldig dårlig de dagene der.
Og det tror jeg han gjør nå også. Han skjønner at det ikke kommer til å bli henlagt.
TH ble kjørt fram og tilbake den dagen det skulle være avhør. Så han bruker vel sikkert noe valium eller liknende beroligende middel.
Citera
2023-01-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Var det rett før dette pjuskeavhøret at TH skreiv til kidnapperne "jeg vil betale", som du mener?
29 mai 2020 skreiv han: "Jeg vil betale".
2 juni var pjuskeavhøret som ble avbrutt, der eks-jugoslaviske Harris Hrenovica kalte han pjusk.
15 juni, altså to uker etter, så kommer utloving av dusør på ti millioner, der tips skulle gå til hans forsvarer.
Det kan være som du er inne på, at det er en slags trussel for å slippe mer varetekt, "jeg vil betale". Har også tenkt på at det var i panikk for det kommende avhøret.
Tror uansett at TH sov veldig dårlig de dagene der.
Og det tror jeg han gjør nå også. Han skjønner at det ikke kommer til å bli henlagt.
TH ble kjørt fram og tilbake den dagen det skulle være avhør. Så han bruker vel sikkert noe valium eller liknende beroligende middel.

Jeg tror det stemmer ja.

Jeg mener å huske at han sendte "jeg vil betale" 19. mai, men du har sikkert riktig dato.

Det viktigste her er uansett rekkefølgen på hendelsene. Og den onde hensikten TH har med dem.

Drapet på AE kan ikke bli henlagt. Det ville ha blitt ett spark i magen på alle kvinner i Norge. Mange menn også.

Vi kan ikke ha det sånn, at milliardærer skal kjøpe seg fri fra straff for konedrap. Det går ikke an.
Citera
2023-01-10, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krompus
https://www.dagbladet.no/nyheter/tyrkisk-eks-agent-hevder-a-ha-losningen/78235364

Akkurat det der tar jeg med en stor klype salt.
Citera
2023-01-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Alt som ikke peker mot TH gjelds ikke, kors på halsen!

Du ser selv hva Dagbladet skriver.
Dagbladet har valgt å ikke gjengi opplysningene, da det ikke har vært mulig å ettergå dem.
Tusen takk Dagbladet!

Og takk til alle andre medier, som også har avvist dette nye penger-skal-kjøpe-oss-ut-av-drapstiltalen-stuntet fra Hagen og Holden.

Disse advokatene har nok gått fra medie til medie, og heldigvis, fått problemer med å skaffe seg spalteplass til å spre mer villedning og løgner i denne saken.

Tom Hagen er en torn i øyet på rettsstaten. På samfunnet. På likestilling mellom kjønnene. På alle anstendige mennesker som jobber for et rettferdig og godt samfunn for alle.

Først, ved å uthule og misbruke lovverket ment for å beskytte kvinner, ved å frastjele AE hennes andel av felleseiet gjennom 18 års ekteskap, på bedragersk og ulovlig vis, gjennom ektepakten av august 1987.

Senere tjener han seg rik ved hjelp av midler stjålet fra AE. Da skilsmisse på nytt kommer opp i 1993, ble AE tvunget til å skrive fra seg hennes andel av huset i S4. Rent tyveri. Så grusomt og moralsk forkastelig at det ikke finnes ord for å beskrive ugjerningen!

AE ble tvunget til å bli værende i et vondt ekteskap hele livet sitt. Og til slutt drept.

For at denne mannen skulle få det som han ville ha det!

Og så sitter du her og provoserer, ved å beskytte denne mannen som ikke fortjener noe som helst. Annet enn 21 års fengsel for drapet han har begått.
Citera
2023-01-10, 17:11
Medlem
Lurer på hvor mye han fikk for å dra til norge og servere dette pølsevevet?
Citera
2023-01-10, 17:15
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Du ser selv hva Dagbladet skriver.
Dagbladet har valgt å ikke gjengi opplysningene, da det ikke har vært mulig å ettergå dem.
Tusen takk Dagbladet!

Og takk til alle andre medier, som også har avvist dette nye penger-skal-kjøpe-oss-ut-av-drapstiltalen-stuntet fra Hagen og Holden.

Disse advokatene har nok gått fra medie til medie, og heldigvis, fått problemer med å skaffe seg spalteplass til å spre mer villedning og løgner i denne saken.

Tom Hagen er en torn i øyet på rettsstaten. På samfunnet. På likestilling mellom kjønnene. På alle anstendige mennesker som jobber for et rettferdig og godt samfunn for alle.

Først, ved å uthule og misbruke lovverket ment for å beskytte kvinner, ved å frastjele AE hennes andel av felleseiet gjennom 18 års ekteskap, på bedragersk og ulovlig vis, gjennom ektepakten av august 1987.

Senere tjener han seg rik ved hjelp av midler stjålet fra AE. Da skilsmisse på nytt kommer opp i 1993, ble AE tvunget til å skrive fra seg hennes andel av huset i S4. Rent tyveri. Så grusomt og moralsk forkastelig at det ikke finnes ord for å beskrive ugjerningen!

AE ble tvunget til å bli værende i et vondt ekteskap hele livet sitt. Og til slutt drept.

For at denne mannen skulle få det som han ville ha det!

Og så sitter du her og provoserer, ved å beskytte denne mannen som ikke fortjener noe som helst. Annet enn 21 års fengsel for drapet han har begått.

Tyckte Holden verkade vettig i rättegången mot Bre*vik, men är han med på något som detta, så är nog hans rykte helt förstört?

Misstänker att åtminstone något av TH´s barn håller koll på utredningen och denna tråd. Om ni gör det så hoppas jag att ni pratar med polisen. Om ni någonsin älskade er mamma? Eller kanske lyckades TH´s hjärntvätt så väl? Kallades hon "nollan" hela er uppväxt?
Citera
2023-01-10, 17:17
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Lurer på hvor mye han fikk for å dra til norge og servere dette pølsevevet?

Precis! Varför har han inte hört av sig förr? Och varför nämner han ens att "han inte gör det för att få uppehållstillstånd"? Det låter precis som det är exakt det han är ute efter...
Citera
2023-01-10, 17:21
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg tror det stemmer ja.

Jeg mener å huske at han sendte "jeg vil betale" 19. mai, men du har sikkert riktig dato.

Det viktigste her er uansett rekkefølgen på hendelsene. Og den onde hensikten TH har med dem.

Drapet på AE kan ikke bli henlagt. Det ville ha blitt ett spark i magen på alle kvinner i Norge. Mange menn også.

Vi kan ikke ha det sånn, at milliardærer skal kjøpe seg fri fra straff for konedrap. Det går ikke an.

Ja, han er utspekulert, kalkulerende og beregnende. Venter i 2.5 år før han utlover dusør.
Og dette med "Jeg vil betale". Etter endringen av hypotese sendte han jo avgårde 10 millioner.
Dette skulle være for livsbevis. Livsbevis uteble, men TH vil altså betale enda mer (29 juni 2020).
Det er ganske gjennomsiktig det han holder på med.
Ja, han må bli tatt, kan ikke komme seg unna bare fordi han er milliardær og kjenner tidligere AP-ordfører, han som er en av de som er avbildet sammen med Tom Nilsen på kafeen.
Heldigvis er vi i en annen tid, der mektige venner ikke nødvendigvis hjelper. Men det er klart, vi merker jo at det dras i tråder.
Citera
2023-01-10, 17:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Tyckte Holden verkade vettig i rättegången mot Bre*vik, men är han med på något som detta, så är nog hans rykte helt förstört?

Misstänker att åtminstone något av TH´s barn håller koll på utredningen och denna tråd. Om ni gör det så hoppas jag att ni pratar med polisen. Om ni någonsin älskade er mamma? Eller kanske lyckades TH´s hjärntvätt så väl? Kallades hon "nollan" hela er uppväxt?

Holden er jo forsvarer for Jan Helge Andersen, så tvilsomt at han bryr seg så mye om sitt rykte.
Så lenge han kan kose seg med kokt hummer og se på storskjerm i sin hage sammen med sine venner, så er han fornøyd.
Citera
2023-01-10, 17:55
Medlem
Tpper den ene bilen Tyrkeren snakker om er en Rød bmw x3 Ref artikkel i DB.
Citera
2023-01-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Tpper den ene bilen Tyrkeren snakker om er en Rød bmw x3 Ref artikkel i DB.

Kanskje hun sitter i baksetet enda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in