Citat:
Ursprungligen postat av
manfredkaltz
Victoria Nuland har skrutit om hur mycket pengar CIA lagt ner på att få till regimskifte i Ukraina. Har du inte sett den videon? Hon var ju på majdantorget under ”revolutionen” och bjöd på bullar eller vad det var. Finns film på det med. Hur skulle det se ut om rysk ambassadpersonal bjöd på kaffe och bullar när folk demonstrerar mot vaccinet här i Sverige. Vilket ramaskri det skulle bli.
Såklart jag inte sett den videon nej. Inga andra heller för din vetskaps skull. Sådant skit har jag inte tid med och ännu mindre är jag intresserad utav att se på videos för att evaluera mina tankar. Tar du för givet att alla är lika tappade bakom en vagn som eder mr Manfred?? I så fall kan du sluta fundera över detta när det gäller mig,ok. Jag håller mig till
riktiga och involverade underrättelser jag. Därigenom får jag min information för både tanke som åsikt. Notera att jag inte hänvisar till varken tripper, telespam, Nuland, Zelensky eller tomten han själv här. Så vad fan du tycker om fröken Nulands uttalanden är för mig fullständigt ointressant och självklart för resten av den fungerande världen också. Du borde skaffa dig en riktig hobby istället för att jaga mygg med en gummiklubba modell xl.
Vansinnigt korkat beteende att sitta och spamma argument beroende på vad den ena sagt och den andra inte har. Om du ägnade dig åt det faktiska läget i Ukraina så hade du inte behövt slösa bort din energi på att vara förgrymmad på alla världens medier samt politiker. Gott råd i all välmening.
Här får du en länk som behandlar läget kring din egen konflikt, var så god.
https://www.youtube.com/watch?v=k-yFR_7ttTs&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGA&index= 15