2023-01-10, 14:01
Medlem
Hallå ni som vet allt! Vad hade han för summa ca på sitt huvud? Emporia BO hade tex flera miljoner på sitt för allt han skit han varit inblandad i
Citera
2023-01-10, 14:13
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaajjOrebro
Tragiskt att en ung, svensk folkkär artist fått sätta livet till alldeles för tidigt. Han kommer leva vidare genom sin fantastiska musik.

Vila i frid, Dumle, och tack för allt det fina du gav Sverige!

Folkkär artist han hade knappt några lyssningar alls på spotify. Så ni fans är inte många.

Undra om det blir vilda västern på hans begravning om några fler än mamman vågar gå dit.
Citera
2023-01-10, 14:59
Medlem
Vad tror vi? Kommer det någon maniac och skjuter ner hela släkten på begravningen med Kalashnikov? Sätter en ny standard i Sverige, mular hela släkten om någon gjort sig inpopulär.
Citera
2023-01-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaajjOrebro
Tragiskt att en ung, svensk folkkär artist fått sätta livet till alldeles för tidigt. Han kommer leva vidare genom sin fantastiska musik.

Vila i frid, Dumle, och tack för allt det fina du gav Sverige!

Du tänker att någon som kör upp en pistol i underlivet på en ung tjej någonsin kommer bli folkkär?
Citera
2023-01-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hur många kan ha goat Nils på en och samma gång i den här härvan!
Yasin har gjort samma sak enligt åkl.
Räcker det inte med en person?
Varför ska han gjort det för 20 lax, han hade ju gott om pengar. Han är ju ingen småspelare heller.
Yasin skulle göra men misslyckades. Han var broke o lyssnade på sin ledare Mario. Skriv inte saker du inte vet om
Citera
2023-01-10, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Påstår du att svartskallarna har ett eller? I så fall är det ju rätt märkligt att Shottaz vs DP-kriget ens uppstod från första början.

Svartskallar är giriga psykopater som skulle kunna sälja sina vänner för en påse stenar ifall det fanns en lukrativ marknad för det.
Det är en sorglig biprodukt av brödraskap, det vet ni. Kmr man får nära uppnår spänningar och diverse inbördeskrig.. kom igen nu
Citera
2023-01-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Jasså upplys mig! När var han inte inblandad i gängbrottslighet, typ aldrig.
Jag fick veta vem han va efter allt det skitet. På tiktoks lives va han rolig. Ni rassar här inne måste lära er förlåta ist för att bära på hat mot vad ngn gjorde 10 år sen
Citera
2023-01-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Jag fick veta vem han va efter allt det skitet. På tiktoks lives va han rolig. Ni rassar här inne måste lära er förlåta ist för att bära på hat mot vad ngn gjorde 10 år sen

Kallar du mig rasist?
Citera
2023-01-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm
Vilka mord tror man att Dumle har begått?

Ja, vore intressant att veta vad hans inkomstkällor var. För vilka brott. Och om kriminella stashar mycket kontanter i sina lägenheter, konstigt att inte fler av dem har inbrott?

Som sagt, pengarna hittades vid en husrannsakan av polisen. Inte säkert att vem som helst skulle hitta pengarna. Troligen var de gömda i väggen eller något annat dolt utrymme. Kanske i en soffa? Jag har ingen aning. Men de låg nog inte synligt på bordet så att vem som helst skulle se dem.
Citera
2023-01-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
(FB) Skottlossning på Lidingö - måndag morgon 24/8 2020 (person skjuten till döds) han blev ju fritagen i juli samma år och gripen i januari 2021.

Jag förstår inte om du inte loggat in på rätt konto nu, eftersom du svarar på en fråga till annan användare med en gåta. Min poäng var att vara tydlig och ställa en övertydlig fråga.
Du svarat med att skapa en rebus... även om det finns en skruvad poäng med de, så blir det bara för skevt, eftersom jag frågar en annan användare med en övertydlig fråga.
Citera
2023-01-10, 20:09
Medlem
Men jag ska ställa en seriös fråga även till dig, seriemördare har en tendens att spara troféer kring deras offer. Om du får 2.0 (Dvs strax över 50% sannolikhet, utan cut)
Att konstapeln kommer, om de vill och söker efter de, finna en tydlighet kring guldet och ev offer mehdi skickade, utan att de själva fick välja mellan plata eller plomo. Mehdi tog beslutet åt dem 🥴

Hur mycke keramik skulle du själv kliva in med? Eftersom de i din värld lär vara riskfritt, så kör gärna all in

Edit...
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
(FB) Skottlossning på Lidingö - måndag morgon 24/8 2020 (person skjuten till döds) han blev ju fritagen i juli samma år och gripen i januari 2021.
Senast redigerad av Illincognito 2023-01-10 kl. 20:14.
Citera
2023-01-11, 05:02
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Rassar? Du skulle bli förvånad över hur många invandrare som hatar Dumle också. Ta inte in ras i ämnet. Man kan inte aldrig förlåta en våldtäktsman, din jävla luffare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in