Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Jaha, alla rysstroll sjöng i kör att Ryssland inte alls tänker anfalla strax innan och hetsade mot NATO och anklagade dem för att smutskasta Ryssland. Bra att du iaf erkänner att Wilderäng har insyn.
Vad gör USA på Ukrainsk mark? De ger dem vapen att försvara sig med. USA är Ukrainas bästa vän
och en lång mardröm för Ryssland som inte får invadera och skövla ifred.
Amerikanska vapen och hjälp skjuter sönder rysk logistik i luften tillsammans med baser och manskap.
Jag ser att du inte har mer att komma med än absurda spekulationer.
Det kan inte vara lätt att vara rysk nätorch och försvara pisslandet Ryssland.
I hysteri får du en tia, i sakliga argument en nolla.
Jag erkände inte att Wilderäng hade insyn, hans autistiska scope är inte så brett, men han kände åtmisntone till att en invasion var oundviklig.
Jag skiter väl i vad Rysstroll skrev innan kriget, vad har det med mig att göra, jag hävdade länge att Ryssland skulle invadera.
Fan vad korkar du låter "Amerika är Ukrainas vän".
Helt borta eller? USA använder Ukraina i sina intressen, d.v.s att försvaga Ryssland och det är Ukrainska män som dör, hur många som helst, kvinnorna tvingas fly till EU och leva på prositution , sälja sex till araber och dylikt och försöka fostra någon unge.
Fertiliteten var redan låg i Ukraina, de är dömda för generationer att komma.
USA hjälper Ukraina för att USA vill äga Ukraina. Lika mycket som Ryssland.
Du är på en 5 årings nivå där du ser USA som de goda och Ryssland som de onda. Sådant existerar inte.
Det som blir kvar av Ukraina kommer att bli USA ägd och tvingas gå i den riktning USA vill. Alltså en marionettstat till USA