Det är väl snarare jävligt starkt att ta sig upp när hon har varit fullkomligt stum sedan halvvägs
Men svagt att bli stum så tidigt. Minns när kalla fullständigt sprang uppför backen! Det var en krigare det. Frida kommer aldrig nå upp till hennes nivåer. Skulle inte bli förvånad om hon aldrig tar en os medalj
Grattis Frida. Men var det inte Frida som enligt många skulle kunna ta in en minut på TUW i backen? Nej, ingen Ebba-klass på henne. Trodde nog själv hon skulle var bättre i backen.
Vadå normalt, hon har aldrig kört denna etappen innan. Det finns inget som pekar på att hon skulle vara den bästa klättraren, snarare det motsatta av vad vi kunde se.
Ids inte förklara åt en okunning men men blir nog bra tillsist!
Jag förstår inte hur det kan hända. Visst, det är första gången hon kör backen, men hon har ju kapaciteten och trots att hon är längre jämfört med många andra åkare så väger hon inte mycket.
Jag tror hon har kass återhämtning och att det beror på att hon hela tiden ligger på gränsen till vad kroppen tål. Hon skulle behöva äta upp sig lite. Skulle inte förvåna mig om vi inte ser henne igen förrän VM.
Men svagt att bli stum så tidigt. Minns när kalla fullständigt sprang uppför backen! Det var en krigare det. Frida kommer aldrig nå upp till hennes nivåer. Skulle inte bli förvånad om hon aldrig tar en os medalj
Kalla var väl ganska långt efter de bästa uppför den backen (över en minut). Det var ju jaktstart då och det gick rätt långsamt där framme.