2023-01-07, 17:44
Medlem
laddkingens avatar
30 års åldern ska hen vara i
Citera
2023-01-07, 19:31
Medlem
I vad består nyheten? Minst hälften av kändiseliten har tagit kokain någon gång de är på Stureplan. Flera av våra kända skådisar och komiker tar det varje vecka. En gång är ingen gång.

En sådan som Wahlbäck består väl till hälften av kokain och torde vara utom tävlan.
Citera
2023-01-08, 00:37
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Kollade upp honom, åtalad för förtal, skadegörelse och ofredande.

https://www.expressen.se/noje/komikern-martin-soneby-misstanks-for-skadegorelse-och-ofredande/

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://primecrime.se/2020/11/27/rattegangen-mot-martin-soneby/amp/&ved=2ahUKEwjssaCs7bP8AhUhlYsKHV9ECgkQFnoECDcQAQ&u sg=AOvVaw2cJ7ltjoxlw8hMEkVxaD2J

Citat:
”Det var nån kärring som skrek rasistiska saker till mig så jag fuckade upp hennes cykel”, svarar Soneby när Expressen frågar om hur han ser på misstankarna.

Ja, den tjommen kan inte ha många hjärnceller kvar i livet. Låter som en klar kandidat här.
Citera
2023-01-08, 00:41
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
I vad består nyheten? Minst hälften av kändiseliten har tagit kokain någon gång de är på Stureplan. Flera av våra kända skådisar och komiker tar det varje vecka. En gång är ingen gång.

En sådan som Wahlbäck består väl till hälften av kokain och torde vara utom tävlan.

Wahlbäck e ju på dekis han har inte råd med kola
Citera
2023-01-08, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw

Ja, den tjommen kan inte ha många hjärnceller kvar i livet. Låter som en klar kandidat här.

Nej med tanke på han använder sig av orden "rasistiska saker". Vart är han ifrån för land? Verkligen avskyr det aset.
Citera
2023-01-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw

Jo, för vara jurist verkar knappast hjärnan hänga med konsekvens tänkandet. Det är sällan första gången som gör att dom åker fast.

Nu är det en känd nöjeprofil som åkt fast i Göteborg, hur utbrett är kokainet idag egentligen? Ska man reagera överhuvudtaget egentligen?? Verkar ju var accepterat, ingen tar ju avstånd och någon form av social distansering verkar ju knappast förekomma.

Är det inte så att droger har vunnit mot staten, att kampen mot gängen är lönlöst egentligen? Är vi beredd att offra vår frihet i kampen?
Citera
2023-01-08, 06:01
Medlem
Jenshalls avatar
Mycket skit på Nosh & Chow. Hela stället e på dekis
Citera
2023-01-08, 06:29
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Nej med tanke på han använder sig av orden "rasistiska saker". Vart är han ifrån för land? Verkligen avskyr det aset.

Han kommer från Sverige. En av hans föräldrar är född i Argentina. Varför avskyr du honom?
Citera
2023-01-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Låter väl som den ständigt påtända Peter Wahlbeck. Eller han kanske är för gammal. Går han ens ut på krogen längre? Då kan Unge vara en kandidat. Men hoppas förstås på Özz "min svåger" Nujen.

Går Peter på droger? Svårt att tänka mig men vad vet jag om sånt.
Citera
2023-01-08, 09:11
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Hoppas på aset Özz (eller Henrik Schyffert!), men han/dom är ju ingen 'komiker' som beskrivet..
Citera
2023-01-08, 09:34
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Anus Don Demina har vid något tillfälle benämts som "komiker".
Skulle inte bli förvånad om den fetknoppen är kolatorsk.
Citera
2023-01-08, 09:36
Medlem
hängballens avatar
Messiah Hallberg känns som en möjlig kolatorsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in