Citat:
Ursprungligen postat av
simson12
Du är rolig du! Inser du inte att vi leker med er ukrainare, när det smäller så smäller det. Det handlar förstås om en liten liten atombomb. Eftersom hatet mot er ukrainare är uppbyggt så finns snart ingen anledning att hymla om det: nu ska atombomber förgöra nazisterna en gång för alla ! Det har fungerat väldigt bra med Azov, man har kunnat eliminera varenda nazist. Nu är det dags för det mjuka värdena, att döda alla vanliga nazister vilket såklart är bra. Herregud, hur många judar dödade inte dessa nazzar? Miljoner, åter miljoner. Nu är det dags att de ska betala tillbaka med sina liv. Självklart är Israel och judar ifrån Argentina, Serbine och USA med på noterna.
Döda varenda ukronazze! lyder uppmaningen. Vi hörsammar den, i Israels, Rysslands och USA:s namn. Vi gör detta som sagt i USA:s, Rysslands och Israels namn. Alla dessa människor står på vår sida, inte er.
Majoriteten i USA står på vår sida, Ryssland, Inte er, Ukraina. Ingen gillar er, ni är dödsdömda!
När jag läser ett att sånt här inlägg av en som säger sig vara ryss förstår jag att det fins en kraftig rysskräck och rysshat. Jag skriver inte russofobi för att fobi är en obefogad rädsla.
Du förstärker rysshatet. Du är för fan inte klok
Edit: jag fattar nu att du är antikommunist, antiryss, judehatare. Gissar att du är en äkta nazist. Nåt fel har i skallen!