2023-01-07, 10:02
Medlem
Sneglat lite på mirandaofsweden.
Har hon hetat det hela tiden?
Jag blandar nog ihop korten.
Citera
2023-01-07, 20:17
Medlem
Har någon träffat Anna Sweet från Sex Tjeer . Tacksam för svar.
Citera
2023-01-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Har någon träffat Anna Sweet från Sex Tjeer . Tacksam för svar.
Hon verkar inte som det går att träffa henne på dag tid, verkar vara låga möten som jäler, men onekligen sexiga bilder på henne
Citera
2023-01-11, 22:36
Medlem
Kristal brukar annonsera på helgerna på ST. Har någon erfarenhet av henne ? Hon har varit med ett tag, har inte så många recensioner.
Citera
2023-01-11, 23:03
Medlem
Jag är lite sugen på Hayley Storm från RS. Någon som har träffat henne och vill dela med sig av erfarenheten?
Citera
2023-01-12, 00:25
Medlem
Någon som fikat hos eskortsthlm på RS?
Citera
2023-01-12, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thekingX
Någon som fikat hos eskortsthlm på RS?
Bor ute på landet. Men är helt okej har varit väldigt mycket dåliga skriverier om hennes tjänster och beteenden, men det går att avskriva som kvalificerade skit snack. Hon är helt okej trevlig och lugn
Citera
2023-01-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Bor ute på landet. Men är helt okej har varit väldigt mycket dåliga skriverier om hennes tjänster och beteenden, men det går att avskriva som kvalificerade skit snack. Hon är helt okej trevlig och lugn

Det är två killar som skrivit om henne som sträcker sig till flera år som påstår att denne tjej är densamma som en annan tjej som finns ute i Roslagen

Den ene hade hört av en vän och den andra hoppade på ryktet utan bevis

Denna tjejen som anklagade porrigsvenska har jag träffat och är inte densamma tjej som idag annonserar under eskort-Sthlm då jag haft kontakt med denne på kik och mottagit bild mot betalning

Dom finns flera tjejer därute som många blandar ihop samt många som tror att det är samma tjej då det kommit upp nya tjejer i Roslagen

Beteendet har jag inte läst nåt om däremot har hon själv skrivit tidigare att många är respektlösa och då har hon med skinn på näsan svarat på tal och inte tagit skit

Något troligen många män finner lite störande att en kvinna vågar säga ifrån
Senast redigerad av Nyfiken33 2023-01-12 kl. 11:34.
Citera
2023-01-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken33
Det är två killar som skrivit om henne som sträcker sig till flera år som påstår att denne tjej är densamma som en annan tjej som finns ute i Roslagen

Den ene hade hört av en vän och den andra hoppade på ryktet utan bevis

Denna tjejen som anklagade porrigsvenska har jag träffat och är inte densamma tjej som idag annonserar under eskort-Sthlm då jag haft kontakt med denne på kik och mottagit bild mot betalning

Dom finns flera tjejer därute som många blandar ihop samt många som tror att det är samma tjej då det kommit upp nya tjejer i Roslagen

Beteendet har jag inte läst nåt om däremot har hon själv skrivit tidigare att många är respektlösa och då har hon med skinn på näsan svarat på tal och inte tagit skit

Något troligen många män finner lite störande att en kvinna vågar säga ifrån
ryktet säger att hon jagar en med hot att lägga ut namn och bil nr på nätet.
Men det är bara illa skriverier. Vet inte hur många tjejer som finns där ute, men det krävs mycket arbete och logistik för att kunna kolla reg nummer och namn på eventuella torskar, tror det är större risk i staden eller i förorten
Citera
2023-01-12, 13:39
Medlem
Varnar er för maya23 på den färgade sidan.
Försöker blåsa er på pengar bara med fulknep
Citera
2023-01-12, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
ryktet säger att hon jagar en med hot att lägga ut namn och bil nr på nätet.
Men det är bara illa skriverier. Vet inte hur många tjejer som finns där ute, men det krävs mycket arbete och logistik för att kunna kolla reg nummer och namn på eventuella torskar, tror det är större risk i staden eller i förorten

Fast hon du träffat är inte den tjejen som skriver om försöker ja ju förklara

Den tjejen dom skriver om blev illa behandlad av en kund i Norrtälje och som sedan ska ha sagt att hon skulle kontakta polisen

Denne person va inte sanningsenlig och betalade heller knre för full träff med henne men det skriver han visserligen inte ut han skriver bara att hon betedde sig som skit och vågar inte säga annat såklart

Tjejen har erkänt att hon hotade med polisen och att han parkerade vid dörren men han erkänner inte vad han gjorde

Det är ett tillfälle som skrivits om här på rosa av två personer flertalet ggr

Den tjejen du träffat som killen frågar om eskort Sthlm är inte samma tjej som fått ryktena efter sig
Citera
2023-01-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken33
Fast hon du träffat är inte den tjejen som skriver om försöker ja ju förklara

Den tjejen dom skriver om blev illa behandlad av en kund i Norrtälje och som sedan ska ha sagt att hon skulle kontakta polisen

Denne person va inte sanningsenlig och betalade heller knre för full träff med henne men det skriver han visserligen inte ut han skriver bara att hon betedde sig som skit och vågar inte säga annat såklart

Tjejen har erkänt att hon hotade med polisen och att han parkerade vid dörren men han erkänner inte vad han gjorde

Det är ett tillfälle som skrivits om här på rosa av två personer flertalet ggr

Den tjejen du träffat som killen frågar om eskort Sthlm är inte samma tjej som fått ryktena efter sig
Okej men hur många tjejer som opererar i Roslagen och vem är det som inte är ärlig av dessa? Träffade en härlig tjej i Brottby något utländskt ursprung snygg blond sa att hon var flygvärdinnan hade en tjej till där men fanns inte pengar till mer än en. Detta var för flera år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in