2023-01-06, 13:57
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den satte du bra
Ingen stallorder alltså utan LUW snodde 6 bonussekunder av TUW.

Eller så vek Tiril ned sig frivilligt. För familjefridens skull så att säg.
Citera
2023-01-06, 13:58
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dispatcharn
Fan va Forsberg älskar Norge. ”Kul med Kläbo”. ”Trippelt norskt, spännande och kul”. Vad fan är hans problem?

Han är efterbliven
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Kom i håg nu en sak här och det är ingen av dem Norska som finns där förutom TUW är några med räkna i morgon eller klättringen för den delen, Frida kommer ta bonus sekunder och TUW kommer krokna i hop likt hon gjorde i Obersdorf iom hon är mer sprint än all round!

Fortf är Frida den att slå i TdS
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Handlar om så mycket annat just i sen sprint och dessa banor är väl likt dem övrig upp och sedan glida i kapp liksom, Det är svårt skapa ngt för en som Frida under de förutsättningarna som var tyvärr lär nog komma en annan Frida i morgon och köra direkt med Krista & Kettu!

Nu räknade jag inte direkt Frida som en svensk sprinter när jag kommenterade säsongen för svenska damerna haha
Citera
Medlem
Tiril hade nog behövt vinna för att pulsen skulle höjas. Typ 45 sek för Frida att gå på med kvarvarande är ju öppet mål, det är vallabussen som avgör nu.
Citera
Medlem
HungalaBungalas avatar
"Första gången på pallen för Myhrvold" Forsberg bara fortsätter att leverera fel.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Var stod skylten L8 I LUW U?
Citera
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den satte du bra
Ingen stallorder alltså utan LUW snodde 6 bonussekunder av TUW.
hoppas TUW torskar mot frida med 5 seekunder haha
Citera
2023-01-06, 13:59
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Fick inte Östberg en stallorder i en sprint i touren för många år sedan.
Det var väl även diskussioner på det temat i minitour i Quebec (denna Stina vann) där det påstods att Östberg lät Johaug vinna spurten för att bli en placering bättre i totala världscupen. Dock tveksamt om det fanns nån sanning i de påståendena.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dispatcharn
Fan va Forsberg älskar Norge. ”Kul med Kläbo”. ”Trippelt norskt, spännande och kul”. Vad fan är hans problem?
Han försöker matcha Blomqvists Kläbo-kärlek och gör det ännu värre.
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Det är helt ärligt inte helt osannolikt att det händer. Det är såklart helt omöjligt att veta hur det är med Jonna och Linns form men vi vet ju att kapaciteten finns där. Maja tror jag är ganska nedtränad nu och räknar med att hon är i slag till VM. Ribom har visat god form.

Jonna är väl den som jag känner mig lugnast med. Förra året var hon borta fram tills Dresden och där kom hon tvåa efter Maja. Sedan vann hon allt resten av säsongen, även grym på distans och räddade OS. kommer ni ihåg sista "dubbelstaffetten" med Halvarsson där de fullständigt utklassade alla andra?
Citera
Avslutad
Bara hoppas coviden tar ett fast grepp i norska truppen inför morgondagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in