2023-01-06, 10:48
Medlem
Mr13cs avatar
Har lyssnat lite på poddar och läst lite på diverse sociala medier. Jag har fått den uppfattningen att det är väldigt många feminister och vänstermännniskor som är lite emot dumpen och deras verksamhet eller vad man ska kalla det. Tänk då om dumpen kommer bli tvungna att lägga ner sitt projekt/verksamhet då kommer ju pedofiler kunna härja fritt fram.
Citera
2023-01-06, 10:50
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Det märks att dumpen börjar bli desperata. Hänger ut personer som inte ens har kommit till träff.Hon behöver verkligen pengar till knarket verkar det som

Syftet med dumpen för hennes del tror jag inte ligger i att rädda unga tjejer och killar i från äldre utan det grundar sig mer i hennes mans hat.

Ja visst är det inte enbart i "preventivt" syfte Dumpen drivs. Hatet som bubblar upp titt som tätt är lätt att se. Helt klart också en drivande faktor.
Citera
2023-01-06, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Mycket bra, tack!

Själv är jag spärrad på deras Facebook då de trots sina "högt i tak" och "alla får komma till tals" har spärrat min fb konton, så jag kan inte ens läsa där längre.
Konstigt att jag då som inte ens har något Facebook-konto alls, kan följa med och läsa i Dumpens alla inlägg och kommentarer i deras öppna Facebook-grupp.

Citat:
Om den här gruppen
🌏 Offentlig
Alla kan se vilka som är med i gruppen och vad de publicerar.
👁️ Synlig
Alla kan hitta den här gruppen.

Tillägg: Om du provar att kolla helt utloggad från Facebook så kanske du kan läsa.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-01-06 kl. 11:31.
Citera
2023-01-06, 11:07
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Senaste gäddan var inte mycket att hänga upp egentligen.

Ny fiskare?

Lite väl ”på” i kommunikationen.

Var syns själva kommunikationen?
Edit: Hittade på Dumpen, nu.
Senast redigerad av dialektiker 2023-01-06 kl. 11:13.
Citera
2023-01-06, 11:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Många har sitt levebröd på dåligt fungerande människor, och det är okej, men bättre att de reder ut sina brister själva, Dumpen ger inget stöd för dem i detta. Ingen bonus för samhället utan bara kostnader. Bäst för samhället de kollar på porr blir avtrubbade och lugna och tysta och betalar sin skatt.
Du tycker alltså att polis och rättsväsende ska sluta jobba och boka terapitimmar istället.
Citera
2023-01-06, 11:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det sjuka ligger inte i att straffa dom utan i att njuta av att dom blir straffade. Jag märker tendenser av detta i mig själv när jag mår dåligt, och då dras jag också överlag till Dumpen.

När jag mår bra tycker jag bara allt detta är sorgligt på alla sätt. Vilket det är.

Sara finner onekligen njutning i den makt hon känner när hon konfronterar männen, vilket så klart har att göra med hennes egna trauman som hon bär på. Antagligen liknande med Patrik om än inte lika perverst som i Saras fall.

Men inte fan mår varken hon eller Patrik bra av att hålla på med det här. Dom frodas i dom lägsta känslorna och bland det mörkaste avskummet. Det må kännas bra i stunden men i det långa loppet bryter Dumpen ner både Sara och Patrik, det är jag säker på. Tycker ärligt talat att Patrik ser ut att ha gått ner sig rejält bara dom två senaste åren. Tror inte att han mår bra psykiskt.
Jag ser inga problem med att ha kul på jobbet faktiskt.
Det är mycket bättre att känna tillfredsställelse när man får dit buset än att sitta i farstun och hulkgråta med fejkat medlidande över kryp som skadar andra.
Citera
2023-01-06, 11:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Hur i hela friden är en utsaga om din nattsömn ett svar på det? Igen, är du STOLT över dig själv? I denna kontext.

Sen ser jag gärna något slags bevis för att social status gör det lättare att grooma barn. Barn, alltså. Inte dumpens låtsasbarn. Din utsaga är värd exakt noll i sammanhanget. Liksom, nota bene, vad jag själv tror.

Du vet vad jag menar när jag skriver jag sover gott om natten. Spela inte dum. Men jag håller med dig när du skriver min utsaga inte är värd mer än t.ex din. Men jag har mina åsikter om det hela och du får ta det för vad det är bara.

Jag står fast vid att hög social fallhöjd hos en gädda gör den mer farlig. Jag behöver inte presentera en forskningsstudie för att kunna ha den uppfattningen. Om vi tar Rektorsgäddan som exempel så arbetar han bland barn, han kan dupera sin omgivning utifrån sin chefsposition och han har pengar att spendera på att få utlopp för sin böjelse. Att inte tro social status ökar gäddans möjligheter är naivt. Det är dessa "Kapten Klänning"-typer som annars håller sig under radarn tack vare sin fina position i samhället.
Citera
2023-01-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Du vet vad jag menar när jag skriver jag sover gott om natten. Spela inte dum. Men jag håller med dig när du skriver min utsaga inte är värd mer än t.ex din. Men jag har mina åsikter om det hela och du får ta det för vad det är bara.

Jag står fast vid att hög social fallhöjd hos en gädda gör den mer farlig. Jag behöver inte presentera en forskningsstudie för att kunna ha den uppfattningen. Om vi tar Rektorsgäddan som exempel så arbetar han bland barn, han kan dupera sin omgivning utifrån sin chefsposition och han har pengar att spendera på att få utlopp för sin böjelse. Att inte tro social status ökar gäddans möjligheter är naivt. Det är dessa "Kapten Klänning"-typer som annars håller sig under radarn tack vare sin fina position i samhället.

Svårare att gå under radarn för missbrukartyper än personer med social status, bara vanligt sunt förnuft. ”Nattjag” vill vara lite grötmyndig.
Självklart finns intrikata frågor runt Dumpen för den som är road av bevisprovokation och rättssäkerheten för pedofiler. De största tillskyndarna är advokater typ Bodström som inte kan bli rika på att försvara peddon när Dumpen löser det här effektivare. De borde vara lika mycket för förändrad lagstiftning som de är emot Dumpen om de vill ha någon trovärdighet.
De som inte vill se förändrad lagstiftning på området kan diskutera några decennier ytterligare medan fler barn får livet lemlästat. Rektorgäddans modus operandi och kommunikation med flickan bär pedofilens alla kännetecken. En (man?) som svårt skadat barn för livet tidigare. Nu har han fått ett av gud välsignat tillfälle att fundera lite på om njutningen är värd konsekvensen av en dumpning. Förhoppningsvis kommer han fram till att det är bättre att försöka lägra kvinnor i vuxen ålder istället för att förstöra småflickors liv. Såna som rektorgäddan tar sig alltid fram, han mår alldeles prima om ett par år. Får jobba med sig själv i behandling, söka nytt jobb, ny fru, byta lite vänkrets, förklara sig lite för barn, exfru o.s.v. Flickorna blir däremot traumatiserade för livet, däri ligger hela skillnaden. Rättsväsendet pissar på utsatta flickor & pojkar.
Citera
2023-01-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Det är dom som har svaret inte jag, så hänvisade bara till en källa där du kan få svar på din fråga.

Moget svar. Hur ser din relation ut med din man i dagsläget?
Citera
2023-01-06, 12:34
Medlem
timpanis avatar
Samnytt har grävt fram lite ny info om Rektorsgäddan. Bakom betalvägg tyvärr. Nån som har konto där och kan copypejsta in texten här i tråden?

Citat:
🔴 Pedofilrektorn lovordades för sitt arbete för S-regeringen

Rektor i Stockholm i tjugo års tid. Här är skolorna han jobbat på. 👇

https://samnytt.se/pedofilrektorn-lovordades-for-sitt-arbete-for-s-regeringen
Citera
2023-01-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad hatar hennes man för något?
Hahaha
Citera
2023-01-06, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det förvånar mig inte att du är djup imponerad av att någon jobbar ideellt och behåller sin sjukersättning. Det är ju extremt komplicerat.

Förtidspension är det. Sara gillar inte att bli synad men nu är det hennes tur som offentlig person. Pedofiljägare som extraknäck är tydligen helt i sin ordning. Själv har man en sticka i lillfingret så blir borta ett par veckor. Sossarnas drömvärld.

Det går ju inte att inte gilla Sara ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in