2023-01-06, 10:08
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det hon håller på med är bara spel för gallerian. Den anmälan hamnar ganska fort i papperspelle.
Ja det lär gå med vändande post ner i runda arkivet.
Citera
2023-01-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/

"I kontakt med kvinnan så delade hon ett stort antal påklädda bilder på sig själv och barnet till fiskare Sanna.
För 10.000 ville hon hyra ut barnet i en timme."

Vem är denna vidriga "mamma"?

Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vilken jävla idiot!!!

Någon som känner igen henne?

Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där den flabbiga påskkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Får via detta fram en potentiell bostadsort: Sotenäs.

Edit: och därifrån var det relativt lätt att hitta fullständigt namn. Öppen FB-profil med foton på sonen. Det värker i mig att någon kan ha sådana grymma tankar. Jag hoppas innerligt att barnet klarat sig undan våldtäkter och att det så förblir.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag sökte på hennes nick "swebbw92"och hittade amatörporr med henne i centrum.
Dumpen är verkligen mina idoler, det är fantastiskt hur dom lyckats ragga upp sådant sunkfolk, bottenskrap är väl bara förnamnet..

Länken längst upp fungerar. Så lågbegåvat att dra upp detta till ytan igen. Jag vill veta om hon har sitt barn eller inte. Och hur hon lever så att han kan må bra sonen alltså.
Citera
2023-01-06, 10:35
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Verkar som hon gjort anmälan på polisens hemsida och nu vill polisen ha in skärmdumpar.
Man undrar ju om hon har sparat skärmdumpar från dumpen för där är hon avpublicerad.

Sen undrar man ju lite varför dumpen backade och avpublicerade, någon som hittar henne på dumpen?
Inte avpublicerad https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Inte heller på Facebook, där det faktiskt är lättast att hitta en gädda i detta samlingsinlägg: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/posts/778056280214791/
Citera
2023-01-06, 10:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Verkar som hon gjort anmälan på polisens hemsida och nu vill polisen ha in skärmdumpar.
Man undrar ju om hon har sparat skärmdumpar från dumpen för där är hon avpublicerad.

Sen undrar man ju lite varför dumpen backade och avpublicerade, någon som hittar henne på dumpen?
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Citera
2023-01-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sjukt att njuta av andras olämpliga beteende, är väl bara sorligt. Vill man samhället ska vara bra, eller är prioriteringen att straffa.

Citat:
Ja det lär gå med vändande post ner i runda arkivet.
Inte säkert. Högst troligt är det förtal. Man får inte säga vad man vill, hur sant det än är
Citera
2023-01-06, 10:38
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Inte avpublicerad https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Inte heller på Facebook, där det faktiskt är lättast att hitta en gädda i detta samlingsinlägg: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/posts/778056280214791/
Mycket bra, tack!

Själv är jag spärrad på deras Facebook då de trots sina "högt i tak" och "alla får komma till tals" har spärrat min fb konton, så jag kan inte ens läsa där längre.

Intressanta filmer hon bjuder på, men är barnet inblandat där?
Citera
2023-01-06, 10:45
Bannlyst
Det märks att dumpen börjar bli desperata. Hänger ut personer som inte ens har kommit till träff.Hon behöver verkligen pengar till knarket verkar det som

Syftet med dumpen för hennes del tror jag inte ligger i att rädda unga tjejer och killar i från äldre utan det grundar sig mer i hennes mans hat.
Citera
2023-01-06, 10:48
Medlem
Mr13cs avatar
Har lyssnat lite på poddar och läst lite på diverse sociala medier. Jag har fått den uppfattningen att det är väldigt många feminister och vänstermännniskor som är lite emot dumpen och deras verksamhet eller vad man ska kalla det. Tänk då om dumpen kommer bli tvungna att lägga ner sitt projekt/verksamhet då kommer ju pedofiler kunna härja fritt fram.
Citera
2023-01-06, 10:50
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Det märks att dumpen börjar bli desperata. Hänger ut personer som inte ens har kommit till träff.Hon behöver verkligen pengar till knarket verkar det som

Syftet med dumpen för hennes del tror jag inte ligger i att rädda unga tjejer och killar i från äldre utan det grundar sig mer i hennes mans hat.

Ja visst är det inte enbart i "preventivt" syfte Dumpen drivs. Hatet som bubblar upp titt som tätt är lätt att se. Helt klart också en drivande faktor.
Citera
2023-01-06, 10:54
Avslutad
Citat:
Mycket bra, tack!

Själv är jag spärrad på deras Facebook då de trots sina "högt i tak" och "alla får komma till tals" har spärrat min fb konton, så jag kan inte ens läsa där längre.
Konstigt att jag då som inte ens har något Facebook-konto alls, kan följa med och läsa i Dumpens alla inlägg och kommentarer i deras öppna Facebook-grupp.

Citat:
Om den här gruppen
🌏 Offentlig
Alla kan se vilka som är med i gruppen och vad de publicerar.
👁️ Synlig
Alla kan hitta den här gruppen.

Tillägg: Om du provar att kolla helt utloggad från Facebook så kanske du kan läsa.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-01-06 kl. 11:31.
Citera
2023-01-06, 11:07
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Senaste gäddan var inte mycket att hänga upp egentligen.

Ny fiskare?

Lite väl ”på” i kommunikationen.

Var syns själva kommunikationen?
Edit: Hittade på Dumpen, nu.
Senast redigerad av dialektiker 2023-01-06 kl. 11:13.
Citera
2023-01-06, 11:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Många har sitt levebröd på dåligt fungerande människor, och det är okej, men bättre att de reder ut sina brister själva, Dumpen ger inget stöd för dem i detta. Ingen bonus för samhället utan bara kostnader. Bäst för samhället de kollar på porr blir avtrubbade och lugna och tysta och betalar sin skatt.
Du tycker alltså att polis och rättsväsende ska sluta jobba och boka terapitimmar istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in