2022-12-04, 02:53
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journeys
En vet, minst två. Övriga involverade; ridå.

Acton: finns glasögontvätt. Även synundersökning

Kryptiskt värre- vill du förklara?
Citera
2022-12-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journeys
En vet, minst två. Övriga involverade; ridå.

Acton: finns glasögontvätt. Även synundersökning
Ta medicin och gör ett nytt försök.
Obegripligt va du menar.
Citera
2022-12-13, 17:56
Medlem
En liten grej som jag aldrig tänkt på att dela med mig är att för ca 6 år sedan så var jag och min dåvarande sambo som bodde i stora höga ute på en promenad ner på vägen mot där Marina hittades vid svartedalen. Det va en bra bit att promenera och det var sensommar tidig höst så jag gick vid vägkanten och höll utkik efter svamp intill vägen. Jag hittade då ett solskydd till en bil som var tydligt avsliten från sin plats i bilen den kom ifrån. Jag reagerade också på att det var en fläck på den som vi båda tyckte direkt att det såg ut som blod. Jag skojade till det och sa att det kanske var från bilen som hon blev transporterad med. Tog en bild och tänkte inte mer på det. Bilden finns kanske kvar i någon av alla gamla telefoner man har ligger. Nu spelar det ju ingen roll eftersom han är dömd osv. Men ändå
Citera
2022-12-14, 01:21
Moderator
Parongatans avatar
Bostadsfrågan är väl en lågoddsare. Antingen får han en lägenhet genom det allmänna. Eller så har han redan hunnit etablerat kontakt med någon ny aningslös stackars kvinna som han kommer att utnyttja så mycket det bara går.

Inklusive att bo, leva och äta gratis på hennes bekostnad.

Vi minns också vad Fredriks mor sade om sin son under utredningen. Att han kommer att blåneka, vad han än anklagas för.

Även om han är oomkullrunkeligt skyldig och på bar gärning har fastnat med fingrarna i syltburken inför tio vittnen och tio 4K-kameror, så kommer han att förneka ansvar.

Han är en kronisk lögnare och den egenskapen har inte försvunnit under de år han suttit fängslad. Något hans framtida brottsoffer kommer att få betala dyrt för.

Nu närmar vi oss årsskiftet -22/-23. Och då reser sig frågan: när kommer mördaren ut?
Citera
2022-12-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Bostadsfrågan är väl en lågoddsare. Antingen får han en lägenhet genom det allmänna. Eller så har han redan hunnit etablerat kontakt med någon ny aningslös stackars kvinna som han kommer att utnyttja så mycket det bara går.

Inklusive att bo, leva och äta gratis på hennes bekostnad.

Vi minns också vad Fredriks mor sade om sin son under utredningen. Att han kommer att blåneka, vad han än anklagas för.

Även om han är oomkullrunkeligt skyldig och på bar gärning har fastnat med fingrarna i syltburken inför tio vittnen och tio 4K-kameror, så kommer han att förneka ansvar.

Han är en kronisk lögnare och den egenskapen har inte försvunnit under de år han suttit fängslad. Något hans framtida brottsoffer kommer att få betala dyrt för.

Nu närmar vi oss årsskiftet -22/-23. Och då reser sig frågan: när kommer mördaren ut?
Vem är hans mor?
Citera
2022-12-30, 10:27
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Vem är hans mor?

Samtliga inblandade står med namn i FUP:en. Tyvärr kommer jag inte ihåg hennes namn här på rak arm. Hennes vittnesmål avhandlas även i tråden. Men det vore som att leta efter en nål i en höstack.
Citera
2022-12-30, 11:59
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Samtliga inblandade står med namn i FUP:en. Tyvärr kommer jag inte ihåg hennes namn här på rak arm. Hennes vittnesmål avhandlas även i tråden. Men det vore som att leta efter en nål i en höstack.

Sökfunktionen..??
Citera
2023-01-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Det är väl ett svartsjukt ratat ex. eller sambo som är i farten igen..

Tänk va rätt du hade så tidigt.
Citera
2023-01-06, 02:33
Medlem
Jag har en fråga till de som känner till Fredrik?
Kommer han bara att flytta in i samhället han tycker passar som om inget har hänt?
Citera
2023-01-06, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birkenblatter
Jag har en fråga till de som känner till Fredrik?
Kommer han bara att flytta in i samhället han tycker passar som om inget har hänt?
Känner inte gm. Jag tänker på Holger i Göteborg som mörda sin fru, han satt inne nåra år för de, ett tag efter muck blev han styckad o dumpad i havet utanför Bohuslän. Tror nåt liknande kommer ske här också. Kan de vara maj-24 han muckat från kåken?
Senast redigerad av Charlesbronson-69 2023-01-06 kl. 05:21. Anledning: Annat datum
Citera
2023-01-06, 10:09
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid

Ny rubrik: Marina Johansson försvunnen i Spekeröd 2010-07-27, hittad mördad 2012-04-14

/Mod
Citera
2023-03-19, 10:42
Medlem
Är Fredrik släppt????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in