2023-01-05, 23:21
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Samma sak varje år...
Kollaps efter kollaps.

😢😢😢
2023-01-05, 23:22
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Ännu ett mästerskap,ännu ett bevis på att Sverige är bäst på att förlora när det gäller något.

Istället för ni kritiserar mig för att lyfta fram det uppenbara.

Granska svensk hockey,varför man inte kan vinna när som t.ex i detta JVM där samtliga storanationer dessutom Kanada är försvagade. Att Benard är överlägsen,är ett tecken på det. Detta och nästa JVM med dessa kullar är sista chansen på länge att ta JVM guld,då U18 laget kunde vinna förra året.

Hur många år till,kommer den guldlösa jakten pågå??
Full, påtänd?
Jösses vad tröttsam du är. Kan du bara hålla käften resten av dagen.
2023-01-05, 23:23
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Han har vart bra alla matcher utom denna, vill jag nog säga. Men jag tror nerverna krossade honom. Antagligen mer rädd att förlora än hungrig på att vinna. Hoppas det blir bättre i framtiden

Jag tror att Lindbom hade behövt en vilomatch under turneringen. Han var tyvärr helt slutkörd till bronsmatchen.
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Ännu ett mästerskap,ännu ett bevis på att Sverige är bäst på att förlora när det gäller något.

Granska svensk hockey,varför man inte kan vinna när som t.ex i detta JVM där samtliga storanationer dessutom Kanada är försvagade. Att Benard är överlägsen,är ett tecken på det. Detta och nästa JVM med dessa kullar är sista chansen på länge att ta JVM guld,då U18 laget kunde vinna förra året.

Och Suomi gick vidare från kvarten???
Neeej just det.. torsk mot Ruotsi
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Samma sak varje år...
Kollaps efter kollaps.

Är du finnjävel? Vem var bäst i år, Sverige eller Finland?!
2023-01-05, 23:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
😢😢😢

Vi var bättre än finland iaf.
2023-01-05, 23:24
Medlem
Sämst när det gäller som vanligt. Lindbom faller genom totalt och förlorar matchen åt Sverige. Och varför markerade sopan Öhgren inte USA spelaren på målet i förlängningen? Djurgårdssopor! Även Lekkerimaki värdelös! Lysell och klenisen Sandin Pelikka även dem värdelösa!
2023-01-05, 23:25
Medlem
Citat:

-Något i stil med lika länge som väntan på att DIF vinner SM-guld igen.....du fattar.
2023-01-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
De ska vara stolta över att ta sig till semin och nästan hela vägen till final. Har du pengar på detta, eller varför är du så arg?

Sedan var ju t.ex. Kanadas experter förvånade att Sverige kom till semin sett till laget, då det är ett väldigt ungt lag med många 17-åringar.

Sverige har 2 turnerings segrar på 46 försök.

Det kanske är ok i din värld, men jag tycker att det är ett problem som Svensk hockey har, och värre än det är att ingen verkar bry sig. Allt är bra, Sverige är bäst ändå.
2023-01-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Jag tror att Lindbom hade behövt en vilomatch under turneringen. Han var tyvärr helt slutkörd till bronsmatchen.

Inte omöjligt, men sällan målvakter behöver vilomatcher. Eller sällan de får det iaf.
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vi var bättre än finland iaf.

Ja jo detta JVM.
Men historiskt sett till medaljer NEJ.

Det här är börjar fan bli varenda år man förlorar på målsnöret aja. Man är ju inte bättre själv så.
Medlem
Underhållande match

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in