2023-01-05, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Försökte skriva till henne på darkside. Men hon ignorerade mig. Jag hade tänkt knulla henne och filma. Gick inte vägen. Jag, som är så snygg. Ratas av detta vrak. 😞

Jag hade bättre tur, vet inte om jag vågar publicera videon dock. Tror inte det är lagligt med tanke på hur mycket dirty talk det är om barn.
Citera
2023-01-05, 16:25
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag hade bättre tur, vet inte om jag vågar publicera videon dock. Tror inte det är lagligt med tanke på hur mycket dirty talk det är om barn.
Precisera dirty talk om barn? Utveckla. Pratar hon om sex med minderåriga eller gör du det?
Citera
2023-01-05, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Precisera dirty talk om barn? Utveckla. Pratar hon om sex med minderåriga eller gör du det?

Av respekt för henne så berättar jag inte att hon gör det.
Citera
2023-01-05, 16:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daria.M
Den låg de facto ute till försäljning på kronofogdens hemsida, hon motsatte sig visning och förhindrade den (klipp finns på YT, jag trodde inte att KFM var så slappa ärligt talat) sen betalades skulden av någon, hon påstår att hon inte vet vem det är men det tror jag nog att hon gör. Gissningsvis betalade hennes föräldrar, och eftersom skulden reglerades så avslutades ärendet hos KFM.

Jag tror att hon växlar mellan att vara en karaktär och att vara sig själv i sociala medier, sen uppstår det problem när det inte är tydligt vad som är vad.
KFM var inte slappa. Det fanns poliser på plats redo att släppa bort henne, men eftersom ingen kom på visningen så fanns det inget behov av att släppa bort henne.
Citera
2023-01-05, 16:29
Medlem
Nosstocks avatar
Ful, och äcklig, jävla kärring. 50 bast, beter sig som 14, men ser ut som 60+.
Citera
2023-01-05, 16:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Bara för att något kanske SER bra ut på video behöver det ju inte betyda att det är äkta...
Det var ju EXAKT det jag skrev?
"Bara för att hennes mat kanske SER bra ut på video behöver det ju inte betyda att den smakar bra..."
är du full eller är du inte läskunnig?

Citat:
Hon har ju själv sagt att hon skapade en persona, som var si och så.
Allttså en karaktär.
Men du tror på den karaktären fullt ut?
Tror du att hon bara spelar galen? att det hon gör i videos är en karaktär? och att hon egentligen är helt normal och inte alls sjuk?

Citat:
Hur fick hon ens bo kvar i sin bostad, som påstods ligga ute för försäljning?
Hennes lägenhet skulle säljas pga att hon hade en stor skatteskuld. Hennes föräldrar erbjöd sig att betala hennes skuld, men hon vägrade låta hennes föräldrar betala. Sen vips hade någon anonym människa betalat ca 100 000 kr av hennes skuld. Hon säger att hon inte vet vem som betalat, men vi alla kan ju gissa dem som betalat.

Citat:
Är dock inte lika maniskt insatt i dokusåpan som du. Varför är du det
Varför är du här och maniskt läser och kommenterar?
Citera
2023-01-05, 16:36
Medlem
Nosstocks avatar
För nån som är helt ny, och som INTE har TikTok:
Länka gärna de mest bisarra klippen som finns med denna människa.
Citera
2023-01-05, 16:46
Medlem
Daria.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
KFM var inte slappa. Det fanns poliser på plats redo att släppa bort henne, men eftersom ingen kom på visningen så fanns det inget behov av att släppa bort henne.

Hur vet du att ingen kom?
Citera
2023-01-05, 18:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hur vet du att ingen kom?
Dem säger det i hennes video om man lyssnar när hon pratar med personerna som är där för att anordna visningen av lägenheten.
Citera
2023-01-05, 19:01
Medlem
Daria.Ms avatar
Aha, tänkte att de ställer in visningen om inga är anmälda. Onödigt att borra upp låset om ingen kommer. Konstigt ändå att ingen kom, så risigt område är det väl inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dem säger det i hennes video om man lyssnar när hon pratar med personerna som är där för att anordna visningen av lägenheten.
Citera
2023-01-05, 19:05
Medlem
Daria.Ms avatar
Det har du nog rätt i. Verkar som att hon oftast spelar in när hon är mer eller mindre onykter? Hon missade ju umgänge med barnen nu igår eftermiddag pga hon tagit fel på datumet och inte kunde göra sig redo med bara 1 timmes varsel. Ev för att hon druckit, alkis-varning på det i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av poddofil
Tycker hon verkar vara sig själv när hon är nykter, karaktären kommer fram när hon dricker, vilket händer ganska ofta.
Citera
2023-01-05, 19:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Aha, tänkte att de ställer in visningen om inga är anmälda. Onödigt att borra upp låset om ingen kommer. Konstigt ändå att ingen kom, så risigt område är det väl inte?
Det är sällan det krävs föranmälan för att få komma på en visning. Oftast är det bara att dyka upp under den utsatta tiden, därför dem borrade upp låset och hade poliser med sig för att avlägsna henne ifall någon ville se lägenheten.
Vet ej om det är så konstigt att ingen kom, visningen var i somras, lägenheter i Stockholm är dyra, många är oroliga inför ekonomin med alla stigande priser, så var kanske inte riktigt läge att köpa boende i somras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in