2023-01-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Skolan har agerat rätt.
Han får inte visa sig på skolan.

Rektorn har nu tagits ur tjänst.
Dumpen-rektorn har enligt uppgifter haft möte med skolledningen under gårdagen och han är instruerad att hålla sig borta från skolan helt och hållet. Eventuella personliga tillhörigheter kommer att skickas hem till honom.
https://www.expressen.se/nyheter/chocken-pa-skolan-efter-rektorns-sexchatt/
Det mötet hade varit kul att varit med på!

Snacka om dålig stämning!
Citera
2023-01-04, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
Såklart kan det stämma för vissa pedofiler. Alla är ju olika individer. Alla agerar inte på sin dragning till underåriga.
MEN, de män som bestämt en träff med ett (visserligen fiktivt, men det vet dom ju inte vid tillfället de tog kontakt) barn har åkt till träffen för att göra det dom pratat om i chattarna.
De har INTE åkt dit för att tala barnet tillrätta eller säga "det här är bara en lek, på skoj liksom"
De vet mycket väl vad som är intentionen med träffen. De har redan skridit över gränsen med sina förslag, frågor, smicker och kukbilder.
Det vet du också.
Jag säger inte emot att de har intentionen att åka dit för att ha sex och att de har gått över gränsen.

Men det är inte det som sägs på WCF:s hemsida, utan att Dumpens verksamhet spär på den generella stigmatiseringen, och att ökad stigmatisering leder till att pedofilerna i högre grad undviker att söka hjälp och i högre grad enbart umgås med andra pedofiler där sex med barn normaliseras, vilket i sin tur leder till fler övergrepp.

Många som gillar Dumpen verkar inte vilja höra om sådant alls. Har sett ett flertal här inne där det verkar mycket viktigare att straffa pedofiler än att skydda barnen. Det är hat som driver dem, inte omtanke.

Jag säger inte att du måste köpa det som står på den sidan med hull och hår helt okritiskt, men jag är lite nyfiken på vad du tänker kring möjligheten att det faktiskt kan vara så att Dumpen indirekt leder till fler övergrepp.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkasGudfader
Det får vara slutdejtat nu. Inför lagen direkt och sätt gränsen till 21 år. Skapa amnesi för inlämnade av barnporr. Sen räcker det. Den du ska träffa måste minst vara din egen halva ålder plus 7 år.
Samtidigt får det vara nog med mediedrev och lynchningar. Medier som inte kan rapportera sakligt och objektivt utan politisk eller juridisk agenda ska förbjudas. Det inkluderar Dumpen, Expressen, Samnytt, SvT, Aftonbladet, SvD mfl. Sen måste nog JK också ta en titt på Flashback och rycka utgivningsbeviset (whatever) och avmaskera moderatorerna.

Ett samtal från Säpo räcker. Det förstår alla och det blir ordning och reda. Säpo lyder under regeringen och därför ska Säpo ges uppgiften att lugna mer folkmassan.
Sakliga nyheter, svart på vitt, utan ens försök att vinkla. Folk måste få lugn och ro och inte polariseras mot varandra i hat. Det leder inte till något gott för någon. Det vore jag beredd att skriva under på idag.

Läskiga åsikter. Tänk dig samma resonemang för grov misshandel. Det här är heller inte Säps uppgift. Det borde du veta. Eftersom pedofili verkar vara för många ett extremt svårt beteende att sluta med behövs Dumpen.

Man kan prata om behandling. Ett del kanske förändras men för resten krävs ett basebollträ i bakhuvudet.
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tror du att det finns dom som åker fast på dumpen men inget av det du skrev händer, utan allt fortsätter som vanligt?

Fallhöjden är förstås olika. De finns arbetslösa, familjelösa, udda lastbilschaffisar, personer med mentala funktionsnedsättningar, missbrukare i samhällets utkant som hängts ut.
Citera
2023-01-04, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrSeussy
Han trodde hon var 13!!!!!
Ja, jag vet. Och det är åldern som är problemet. Jag har bara svårt att se hur du kan tycka att lite rimming är så jävla hemskt i det sammanhanget.

Alltså, det var någon annan gädda som skulle möta upp en morsa och ha sex med henne och hennes femåring. De pratade om att han skulle knulla barnet analt och att de skulle hålla fast barnet om det började gråta och sprattla. Var någon annan gädda som skulle möta upp någon trettonåring och pratade om att först analknulla henne tills hon blödde och sedan munknulla henne tills hon spydde. Där snackar vi vidriga saker.
Senast redigerad av SvenHelsing 2023-01-04 kl. 10:35.
Citera
2023-01-04, 10:32
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Efternamnet är så pass vanligt att nåt namnbyte inte lär behövas

Ja, han har tur där men det finns nog ändå en nytta med namnbyte för att ha chans att gå undan radarn.
Citera
2023-01-04, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Konstigare saker har skett hemma hos gäddorna...

Den här rektorsgäddan har slagit alla rekord i medial exponering. Han har gäddrekord i träffar på ”Mr Koll”.

Varför finns det så lite skvaller om just den här storfräsare-gäddan?

Många vet att han gillar travhästar.

Många vet att han spelar golf.

Många vet att han är ett nördigt fan av Manchester City.

Det skvallras om att han kan vara sambo med någon som dras till swingers och den verksamheten.

Det finns uppgifter om att rektorn varit anställd på regeringskansliet.

Det finns obekräftade uppgifter om att han hastigt fått avsluta en tidigare anställning.

Han påstår själv i sex-chatten, med det han tror är ett barn, att han är ”tv-kändis”.

Han påstår i samma chatt att han har ett sommarhus vid en fin strand.

Han har flera förtroendeuppdrag i olika styrelser mm.

Har jag missat något?

Det borde finnas mer.
Senast redigerad av Spritsson 2023-01-04 kl. 10:40.
Citera
2023-01-04, 10:38
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag säger inte emot att de har intentionen att åka dit för att ha sex och att de har gått över gränsen.

Men det är inte det som sägs på WCF:s hemsida, utan att Dumpens verksamhet spär på den generella stigmatiseringen, och att ökad stigmatisering leder till att pedofilerna i högre grad undviker att söka hjälp och i högre grad enbart umgås med andra pedofiler där sex med barn normaliseras, vilket i sin tur leder till fler övergrepp.

Många som gillar Dumpen verkar inte vilja höra om sådant alls. Har sett ett flertal här inne där det verkar mycket viktigare att straffa pedofiler än att skydda barnen. Det är hat som driver dem, inte omtanke.

Jag säger inte att du måste köpa det som står på den sidan med hull och hår helt okritiskt, men jag är lite nyfiken på vad du tänker kring möjligheten att det faktiskt kan vara så att Dumpen indirekt leder till fler övergrepp.

Det här var väl innan dumpen startade och Patrik hade den där tishan till salu?

Som jag skrev nyss så tror jag att vissa pedofiler kan känna så och att det kan skapa nya offer med nybildade allianser inom den sjuka världen.

Vi kommer ALDRIG få tag i alla dessa avarter till människor. Sålänge en efterfrågan finns kommer alltid nya offer skapas.

Men räddar man ett enda litet barn från övergrepp genom att göra som dumpen gör så, anser jag att taktiken är berättigad.
Man måste börja nånstans. En unge i taget.

Jag har inte läst alla dina inlägg i tråden eftersom jag hoppade in igår.
Men är du själv pedofil?
Citera
2023-01-04, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
Det här var väl innan dumpen startade och Patrik hade den där tishan till salu?
Visst, forskningen är från innan Dumpen. Men det som forskningen har tittat på är just stigmatisering.

Citat:
Som jag skrev nyss så tror jag att vissa pedofiler kan känna så och att det kan skapa nya offer med nybildade allianser inom den sjuka världen.

Vi kommer ALDRIG få tag i alla dessa avarter till människor. Sålänge en efterfrågan finns kommer alltid nya offer skapas.

Men räddar man ett enda litet barn från övergrepp genom att göra som dumpen gör så, anser jag att taktiken är berättigad.
Man måste börja nånstans. En unge i taget.
Nu kommer man ju aldrig att kunna få bombsäkra svar eftersom man bara kan titta på statistik när det gäller sådant här. Men risken finns att för varje barn som Dumpen räddar så är det två andra som blir utsatta istället.

Citat:
Jag har inte läst alla dina inlägg i tråden eftersom jag hoppade in igår.
Men är du själv pedofil?
Nej
Citera
2023-01-04, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrSeussy
Du borde söka hjälp. Tror också du är pedofil.
Tack för omtanken. Den dagen jag tänder på barn ska jag göra det. Tills dess ser jag ingen poäng.
Citera
2023-01-04, 10:52
Medlem
orrecrists avatar
Heja Patrik bra initiativ. Dom har ju redan fällt ett par as!
Citera
2023-01-04, 10:52
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Visst, forskningen är från innan Dumpen. Men det som forskningen har tittat på är just stigmatisering.

Nu kommer man ju aldrig att kunna få bombsäkra svar eftersom man bara kan titta på statistik när det gäller sådant här. Men risken finns att för varje barn som Dumpen räddar så är det två andra som blir utsatta istället.

Eftersom det är en ständigt pågående levande frågeställning så går det som du säger inte att veta.
Risken finns ju alltid.
Men man måste börja med att göra något drastiskt för att få den allmänna fårskocken att vakna upp till verkligheten. Det gör man genom att plocka gäddorna en efter en, tills det blir sånt ramaskri att någon lagändring kommer på plats.
Det gör dumpen på ett lysande sätt.

Nej

Bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in