Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Tänk på att dom ser bilden oftast i en telefon. Alltså väldigt liten. Jag har själv provat att titta på några bilder dom skickat på telefon. Och det är ganska svårt att se och speciellt när man inte vet att det är en datoranimerad bild.
Det kan stämma, men jag tycker att bilden ser onaturlig ut också i en telefon, det är konstiga proportioner i ansiktet och huden samt ögon ser onaturligt ut. En smart person borde vara uppmärksam på det, speciellt om de håller på med gromning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Nä, man tycker ju inte jättesynd om den korkade rektorn. Hans fru och barn däremot, hemskt att få livet slaget i spillror från en dag till en annan. Totalt oskyldiga är dom ju. Vänner, bekanta, släktingar, grannar, kompisar.... fy fan vilken mardröm, jag lider med dem.
Man tycker sannerligen inte synd om rektorn, det är en njutning att se hans panik och skam. Man riktgt hör hur Sara Nilsson myser och Patrik Sjöbergs uppmaning till rektorn att flexa med armarna är trestjärnig. Det är då Dumpen är som allra bäst, hög social fallhöjd gillar vi skarpt. Ja, det är synd om dom anhöriga, det är väl där man kan infrågasätta själva uthängandet av identiteten. Skulle det kunna göras på något annat sätt?