2023-01-03, 07:18
Medlem
Rektorgäddan har verkligen försökt rensa sig själv från nätet men väldigt mkt finnes ännu kvar att läsa om honom..
Undrar om Wikipedia kommer uppdatera om slutet av karriären 😂
Man kanske inte skall vara så mediakåt
Citera
2023-01-03, 07:45
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Denna motbjudande gädda har rejält saftig fallhöjd.
https://dumpen.se/2022/09/25/det-blev-gaddrannsakan-napp-152-stockholm/

https://dumpen.se/2022/09/26/napp-152-haktad/
Han förtjänade också en ärofylld plats på min lista.
Citera
2023-01-03, 07:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Försöker du skrämmas?
Jag varken vill eller försöker skrämma någon. Om jag hade velat det skulle jag knappast gjort det på ett diskussionsforum. Vad jag menar är att det knappast är givet att 180 gäddor av 180 är snälla gäddor som finner sig att bli få sina liv kraschade.
Inte heller är det alls givet att 10 miljoner svenskar av 10 miljoner sympatiserar med dumpen. Det finns nog rätt många miljoner som inte gör det.
Om någon hade slagit sönder mina fönster till min butik eller sprayat pedofil på affären så hade jag inte kunnat veta vem det var men skulden hade riktats mot ansvariga.
Det kan nog finnas ett handfull gäddor som väntar och fungerar som bumeranger.
Citera
2023-01-03, 07:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tänk på att dom ser bilden oftast i en telefon. Alltså väldigt liten. Jag har själv provat att titta på några bilder dom skickat på telefon. Och det är ganska svårt att se och speciellt när man inte vet att det är en datoranimerad bild.
Det kan stämma, men jag tycker att bilden ser onaturlig ut också i en telefon, det är konstiga proportioner i ansiktet och huden samt ögon ser onaturligt ut. En smart person borde vara uppmärksam på det, speciellt om de håller på med gromning.

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nä, man tycker ju inte jättesynd om den korkade rektorn. Hans fru och barn däremot, hemskt att få livet slaget i spillror från en dag till en annan. Totalt oskyldiga är dom ju. Vänner, bekanta, släktingar, grannar, kompisar.... fy fan vilken mardröm, jag lider med dem.
Man tycker sannerligen inte synd om rektorn, det är en njutning att se hans panik och skam. Man riktgt hör hur Sara Nilsson myser och Patrik Sjöbergs uppmaning till rektorn att flexa med armarna är trestjärnig. Det är då Dumpen är som allra bäst, hög social fallhöjd gillar vi skarpt. Ja, det är synd om dom anhöriga, det är väl där man kan infrågasätta själva uthängandet av identiteten. Skulle det kunna göras på något annat sätt?
Citera
2023-01-03, 08:25
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dom väljer själva vilken del av loggen som dom publicerar, dom tar bara dom bitarna som får gäddan att se som allra sämst ut. Det har skett flera gånger, att gäddan har velat baka ur det hela, men dom loggarna tar Dumpen givetvis inte med av naturliga anledningar

Hur vet du att det skett flera gånger att gäddorna skrivit i chattarna att dom velat backa ur? Har du haft tillgång till deras telefoner?
Citera
2023-01-03, 08:33
Medlem
Har inte orkat läsa hela långa chattloggen men reagerar på att rektorskräket kräver att flickan skall vara honom trogen.
Sen när han frågar hur mycket alkohol han ska köpa ut och hon undrar hur mycket som behövs för att bli full så föreslår han 10-15 burkar!!!
Tänkte han alkoholförgifta henne? Åtminstone få henne medvetslös 🤮
Citera
2023-01-03, 08:45
Medlem
Rektorsgäddan slår igenom stort nu. Massor av media som uppmärksammat hans agerande.

Både i Sverige och utomlands.

Det borde komma mer på bordet. Följer man sociala medier anar man att det inte bara är en enstaka händelse. Det känns som om det här kommer att växa.

Är det klart att skolan ska ha något större krismöte? Någon som vet mer om det?

Det har även framkommit att en närstående på samma adress (men inte med samma efternamn) ska ha varit aktiv i swingers-världen, finns det mer uppgifter om det nu när gäddans identitet mer eller mindre kablas ut?

Det skulle kunna ge en förklaring till den gränslösa sexualiteten. Kanske vardag hemma hos gäddan?

Det borde komma mer skvaller nu när gäddan blir mer och mer kändis. Inte bara på tv, som han själv skriver i sin sex-chatt till det han tror är ett barn.
Citera
2023-01-03, 08:51
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
... Är det klart att skolan ska ha något större krismöte? Någon som vet mer om det?...

Enligt uppdaterad information på kommunens webbplats är skolans krishantering igång:
https://www.sundbyberg.se/kommun-politik/aktuellt-och-evenemang/nyhetsarkiv/nyheter/2023-01-02-rektor-tagen-ur-tjanst.html
Citera
2023-01-03, 08:57
Medlem
fululfs avatar
Badbollsgubben var en frisk fläkt. När man trodde man sett och hört allt...
Citera
2023-01-03, 08:59
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Hur vet du att det skett flera gånger att gäddorna skrivit i chattarna att dom velat backa ur? Har du haft tillgång till deras telefoner?
Det spelar ju ingen roll.
Dom åkte ju dit i alla fall så alltså hade dom inte ångrat sig.
Citera
2023-01-03, 09:05
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkasGudfader
Varför är det viktigt för dig?

Din idiot. Din fårskalle. Dumpen är media och är inte brottsförebyggande då den bottnar i färgad politiskt hat mot pedofiler istället för skydd av barn.

Dumpen är bara en kanal för att piska upp hat.
Politiskt hat?
Berätta gärna vilka politiska partier som är för Dumpen och att bekämpa pedofilerna och vilka som är emot
Citera
2023-01-03, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Politiskt hat?
Berätta gärna vilka politiska partier som är för Dumpen och att bekämpa pedofilerna och vilka som är emot
För dumpen är merparten av SD, M, till viss del KD och vissa falanger även i andra partiers kvinnoförbund. Men främst SD och högerut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in