Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Tycker det är riktigt konstigt hur ofattbart känslig Antennkillen framstår.
Hävdar att EC skrämt upp hans barn och förstört grannsämjan, att han tycker det hela varit väldigt väldigt obehagligt när allt som skett är att han blivit lurad på ett relativt jävla harmlöst sätt. Vissa gånger har EC tagit det hela alldeles för långt men här är det ju Antennkillen som skapat tusentals hönor av en enda fjäder..
Han själv har uppenbarligen valt att berätta för sina barn och om dom skulle bli rädda för att nån "Robert Nygren" ringer honom så ligger ansvaret naturligtvis på Antennkillen och varför i hela friden skulle valfri unge bli rädd för nåt dylikt?
Han själv påstår sig som tidigare skrivet att funnit detta obehagligt men såvitt jag minns har EC aldrig ens yttrat nåt potentiellt våldsamt samtidigt som han själv sagt
"Du är livrädd för mig, du vet inte hur störd jag är" vilket faktiskt är mer hotfullt än nåt annat som har sagts.
En annan sak jag inte fattar är att han är ganska på det klara med att nån driver med honom efter ett tag men varför är han så övertygad om att personen som ringer faktiskt går ut med sitt riktiga namn?
"Okej han ljuger om precis allt om sin adress och att han jobbar på Gotlandshem osv osv.. Men jag utgår från att han talar sanning om sitt namn?"
Antennkillen skrämde säkert iväg sina egna barn med vilje för att få mer tid över till amatörradio. Förstår inte varför han inte köper en villa och sätter upp en egen radiomast på tomten. Att han varit rädd för Robert Nygren köper jag inte då han jagat runt efter honom och påstår sig ta 100 kg i bänkpress. Är han represtant för SSA och förhandlar med regeringen är han en offentlig person.
https://www.qrz.com/db/SM1TDE