2023-01-02, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
har du inte fattat än din slöa peddognidare? Ingen bryr sig. Lagarna har mer undantag än möjligheter att döma någon, allt för ofta. Barnen är i ständigt underläge och givetvis spelar det in i hur "dumpenfans" resonerar.

Vem bryr sig om de får cash, de gör ju detta som ett jobb och rimligtvis ska man ta betalt i annonser, donationer m.m. Varför är det ett problem? Tror du att de skulle kunna hålla på med detta samt hålla ett heltidsjobb? Du förstår att samhället är uppbyggt för att människan ska hållas likt en slav runt pengar. Allt kostar pengar idag. Det är inte gratis att åka ut till en gädda.

För gäddan som håller på, så är allt äkta, tills det plötsligt inte är det. Det är deras intentioner. Dyker dem upp så är dem beredda att fullfölja dessutom.

Om du idag planerar mord med folk, dyker upp på platsen därefter, så fälls du för planerat mord. Eller måste någon dö innan för att du ska fällas för planerat mord, utöver mordet?

Öppna ögonen din peddognidare
Det finns ju inget att döma för, så det är ju inte så konstigt. Och du ska vara glad av du lever i ett rättssamhälle och inte nåt jävla sharialand som du och dina gelikar verkar föredra.

Gäddornas interntioner har du ingen aning om. Det är inte utrett av domstolen och kommer så aldrig bli. Din omogna gissningar är inte mycket värt.
Citera
2023-01-02, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ofredande kan det förstås vara, men det har inte med att göra om fiskaren är minderårig eller ej. Det går att ofreda vuxna också.
6 kap 10 § Dömas för sexuellt ofredande utan sexuellt uppsåt av misstag och missriktat mot ospecifik person? Jovisst...
Citera
2023-01-02, 16:06
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det finns ju inget att döma för, så det är ju inte så konstigt. Och du ska vara glad av du lever i ett rättssamhälle och inte nåt jävla sharialand som du och dina gelikar verkar föredra.

Gäddornas interntioner har du ingen aning om. Det är inte utrett av domstolen och kommer så aldrig bli. Din omogna gissningar är inte mycket värt.
Jo vi som kan läsa och förstå vad som sägs på videorna har mer än en aning om deras intentioner.
Vi vet vad dom hade tänkt sig.
Citera
2023-01-02, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej jag upprepar inte felaktighter.
Det gör du visst. Du har upprepade gånger påstått att det är ett brott att försöka köpa sex även när den du försöker köpa sex av lurar dig och aldrig har tänkt sälja sex till dig.

Citat:
Du tjatar och jag svarar.
Sluta plocka upp idotfrågorna du har så behöver jag inte upprepa mig.
Detsamma. Du måste inte alls upprepa dig. Du kan välja att sluta svara.

Citat:
Det är anmälningsbart och så enkelt är det.
Vad menar du exakt med "anmälningsbart"? Menar du att det går att gå till polisen och anmäla att någon har försökt att köpa sex av vad han trodde var ett barn? För ja, det går att anmäla. Det går att anmäla precis vad som helst.

Men det är inget brott att försöka köpa sex om det inte finns någon fara att brottet fullbordas, vilket du verkar ha ofantligt svårt för att fatta.
Citera
2023-01-02, 16:11
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det gör du visst. Du har upprepade gånger påstått att det är ett brott att försöka köpa sex även när den du försöker köpa sex av lurar dig och aldrig har tänkt sälja sex till dig.

Detsamma. Du måste inte alls upprepa dig. Du kan välja att sluta svara.

Vad menar du exakt med "anmälningsbart"? Menar du att det går att gå till polisen och anmäla att någon har försökt att köpa sex av vad han trodde var ett barn? För ja, det går att anmäla. Det går att anmäla precis vad som helst.

Men det är inget brott att försöka köpa sex om det inte finns någon fara att brottet fullbordas, vilket du verkar ha ofantligt svårt för att fatta.
Du kan fixa en ny tråd om du vill fortsätta diskutera ämnet.
Jag hänger här för att diskutera Dumpen.
Citera
2023-01-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xLily
Han lön är offentlig handling (se 2kap TF) så de är bara maila kommunen och begära ut…
Medellönen för rektorer i Stockholms stad förra året var 73 326, Sundbyberg har liknande lönennivå, han kan ligga en bra bit över då han är äldre.
Citera
2023-01-02, 16:13
Medlem
Enligt dumpens senaste poddavsnitt (God Jul podden) så har den här läraren blivit av med lärarlegitimationen: https://dumpen.se/2022/11/30/hur-hanterar-friskolan-en-larare-som-vill-spruta-pa-barn/
Citera
2023-01-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Rektorsgäddan verkar som sagt ha varit insyltad i Man City-Twitter. För fyra år sedan la en annan City-supporter upp denna tweet, och Rektorsgäddan blev intaggad:

Jag vet en intressant grej som ingen av dom vet om Rektorsgäddan, och jag har även en länk till en video om hans okända intresse.

jaha? länka istället
Citera
2023-01-02, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du kan fixa en ny tråd om du vill fortsätta diskutera ämnet.
Jag hänger här för att diskutera Dumpen.
Det kan du göra själv. Det är ju uppenbarligen du som har problem med att fatta.

Som jag sa. Kommer du och påstår felaktigheter, såsom att försök till sexköp är ett brott även när man blivit lurad och "säljaren" aldrig tänkte sälja sex, något du har påstått ett flertal gånger, så kommer jag att påpeka det.

Tycker du inte att den diskussionen hör hemma här, ge då fan i att påstå sådana saker. Enkelt.
Citera
2023-01-02, 16:18
Medlem
Jens Ganman lägger ut texten om Dumpen och senaste gäddan på sin substack.

https://t.co/BI3z99QnrW
Citera
2023-01-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Ja, på Booli finns inga priser på denna adress. Så inget lär ha sålts där på länge.

Rebus på Bostadsrättsföreningen

Ta ordet som används för att benämna det finkalibriga eldvapen som slog igenom på bred front i första världskriget. Brukar förkortas ksp. Skriv det ordet i bestämd form + siffran 3, så får du namnet på föreningen.

Går även att hitta om man söker på allabolag.se på hela Rektorsgäddans namn, och sen scrollar ner lite bland sökresultaten.
Den adressen, översta våningen, då kan man garantera 10 mille för en fyra. Mer om den är större, harutsikt osv.
Citera
2023-01-02, 16:19
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Enligt dumpens senaste poddavsnitt (God Jul podden) så har den här läraren blivit av med lärarlegitimationen: https://dumpen.se/2022/11/30/hur-hanterar-friskolan-en-larare-som-vill-spruta-pa-barn/
Det har ju i så fall gått väldigt fort.
Såna prövningar brukar ju dras i långbänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in