2023-01-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhlattHjord
Jag är med dig i delen angående horungar men det var just slutet jag syftade på.

Det skulle innebära att hans nära och kära dog oavsett om dom var oskyldiga eller inte förutsatt att jag inte läste ditt svar helt fel.

Man får uppleva både gott-och ond på olika sätt. Önskar naturligtvis inte att ens en horunges oskyldiga nära-och kära ska dö på grund av horungarnas handlingar. Men som sagt, finns andra sätt att lida.
Citera
2023-01-02, 12:53
Medlem
Verkar som scar är utomlands i mexico el liknande och lever upp alla blood money från einar med nån wanna b influenser diana Baban?? Dom var nyligen i Maldiverna oxå så har tydligen massor av pengar att göra sig av med. Ganska visst att spendera alla pengar dock med tanke på att han troligtvis blir klippt så fort han är tillbaka i Sverige. Haval går rykten om att han är i Norge.
Citera
2023-01-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Haha du vet inte ens om han är utomlands du bara går på rykten från fb

Isåfall typ lika feg som Einar ? Han vågade öppna käften när hela Vårby satt men innan va han tyst som en mus efter kidnappningen…
Chillade utomlands precis som Yasin gör nu men ingen hatade då när Einar gjorde samma sak. 2face shit säger ja ba
Alla gick in i einar för han va utomlands. Alla sa han gömde sig utomlands. Ingen säger nu när yasin o haval är utomlands
Citera
2023-01-02, 13:50
Medlem
Liberationfronts avatar
Varför kallas han Dumle? Vilken typ Dumle?
Citera
2023-01-02, 13:54
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Han gillade chokladen Dumle.
Citera
2023-01-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilyan
Hur gammal är du? Fortfarande i tonåren? För en vettig vuxen skulle aldrig uttrycka sig så hatiskt. Att önska oskyldiga dö är den lägsta och äckligaste nivån man kan sänka sig till. Hoppas verkligen du får uppleva allt du önskar till andra, både gott-och ond.

Einar fans, vad förväntar du dig av dom? Dom vill att barn och mammor ska dö så att dom kan bearbeta deras sorg lite bättre efter Einars död. Det här handlar egentligen om dom, hur desperata dom är över att få "upprättelse". Hälften är barn och hälften är rasister. Hur känns det för er när Einar säger typ "Wallah" i sina låtar? Och pratar precis som en blatte, dom som ni så innerligt hatar? Hahaha dubbelmoralens ansikte. Så desperata dom är för att deras idol är 3 meter under jord.
Citera
2023-01-02, 14:25
Medlem
MrMarios avatar
Citat:

Ingen aning, Flugan vore väl mer passande då han ser ut som avkomman efter att en spyfluga parat sig med en kackerlacka.
Citera
2023-01-02, 15:39
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilyan
Hur gammal är du? Fortfarande i tonåren? För en vettig vuxen skulle aldrig uttrycka sig så hatiskt. Att önska oskyldiga dö är den lägsta och äckligaste nivån man kan sänka sig till. Hoppas verkligen du får uppleva allt du önskar till andra, både gott-och ond.
Önskar jag folk döda? Nej jag är trött på babbeluringar som kommit i en trojansk häst och lemlästat den Svenska folksjälen. Min absoluta önskan är att all MENA repatrieras.

Hoppas du att jag också flyr hals över huvud när det kommer till ögonblicket att det är blodigt allvar? Okej, man kan önska mer av en människa...
Senast redigerad av psykoshippien 2023-01-02 kl. 15:46.
Citera
2023-01-02, 15:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Den svarta givetvis. Lakrits.
Citera
2023-01-02, 15:55
Medlem
Grisigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Einar fans, vad förväntar du dig av dom? Dom vill att barn och mammor ska dö så att dom kan bearbeta deras sorg lite bättre efter Einars död. Det här handlar egentligen om dom, hur desperata dom är över att få "upprättelse". Hälften är barn och hälften är rasister. Hur känns det för er när Einar säger typ "Wallah" i sina låtar? Och pratar precis som en blatte, dom som ni så innerligt hatar? Hahaha dubbelmoralens ansikte. Så desperata dom är för att deras idol är 3 meter under jord.

Va snackar du om då Verkar vara på en helt annan planet än alla andra.. Är förbannad på Einars rassefans som han uppfunnit själv
Citera
2023-01-02, 16:15
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90

Måste man vara ett fan eller rasist för att få upprättelse eller att någon ska hämnas hans död?
Du är ju fan helt hjärndöd, men det har du alltid verkat vara Mamme90. Riktigt offer är du tyvärr.
Citera
2023-01-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Måste man vara ett fan eller rasist för att få upprättelse eller att någon ska hämnas hans död?
Du är ju fan helt hjärndöd, men det har du alltid verkat vara Mamme90. Riktigt offer är du tyvärr.

Är jag hjärndöd? Det är du som vill att folks familjer, mammor och barn ska mördas. Det är ord från dig. Det är du som är offret. Det är du som är bitter över att din idol är död. Släpp det och fortsätt bygg pepparkakshus istället med din sambo. Desperata tönt. Är du desperat för att få "upprättelse"? "Upprättelse" som leder till att oskyldiga barnfamiljer och pensionärer drabbas. Men ni förvånar mig inte, era internet-thug-life med era studiobanditer. Började lyssna på "gangsterrap" igår och har helt plötsligt nåt att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in