2023-01-01, 20:47
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
I ringen? Eller från en arapa med pistol? Du bara måste vara kvinna! 🫣
I vilken ring? Snubben hade typ aldrig pistol på sig. Snuten visiterat honom hur många gånger som helst utan att hitta något vapen.
Citera
2023-01-01, 21:01
Medlem
Någon som är insatt som orkar förklara vad som händer och hur allt hänger ihop? Och varför brakar det loss nu, så här långt efter Einars död?
Citera
2023-01-01, 21:02
Avslutad
Hoppas Haval, Scar, Dizzy, Thrife och alla andra söderpundare hamnar på bår snart.
Citera
2023-01-01, 21:16
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jo, jag är väl medveten om att Isabel "Buffa" har en förkärlek till kriminella våldsverkare. Men att Nina Svanberg också skulle ha det är jag tveksam till, även om det inte skulle förvåna mig. Det är ju bara folks egna antaganden och "källor" som säger det än så länge.
Men kvinnor i sin yrkesutövning ska hållas ifrån att ha något samröre överhuvudtaget med kriminella. Sanna Drysén, Isabel "Buffa", Daniela Greene (Jobbade för FBI som tolk reste till ISIS-ockuperade delarna av Syrien och senare blev en ISIS-hora) och säkert många andra exempel visar på att det är en väldigt dålig idé.

Detta bevisar ju ännu en gång att samhällen lägger resurser på helt fel grejer, Det är lite som smuggling man tar lite för att det ska se bra ut.
Citera
2023-01-01, 21:57
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankesmedjor
Någon som är insatt som orkar förklara vad som händer och hur allt hänger ihop? Och varför brakar det loss nu, så här långt efter Einars död?

Är väl smartare att planera hämnden än att ge igen i vansinne direkt efteråt? Sen har väl haval suttit inne, utredning pågått osv
Citera
2023-01-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
"Alla" vet han bär vapen men snuttar hittar aldrig vapen på honom alla gånger när de visiterat honom, Undrar varför.
Snuttarna kanske är dåliga😳😳😳
Citera
2023-01-01, 22:33
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Hoppas Haval, Scar, Dizzy, Thrife och alla andra söderpundare hamnar på bår snart.
Varför då? Du har ju ingen anknytning till dom överhuvudtaget.
Citera
2023-01-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är väl smartare att planera hämnden än att ge igen i vansinne direkt efteråt? Sen har väl haval suttit inne, utredning pågått osv

Smartare att planera? Snälla, alla där ute vet att risken är minimal att åka dit efter en skjutning.
Citera
2023-01-01, 23:04
Medlem
Citat:

Och sen då?
Citera
2023-01-01, 23:19
Medlem
Citat:

Haval gömmer väl sig? Känns som han lever på övertid. Scar lär klippas så fort han är tillbaka i Stockholm.
Citera
2023-01-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Haval gömmer väl sig? Känns som han lever på övertid. Scar lär klippas så fort han är tillbaka i Stockholm.

Skall befinna sig utomlands med familjen p g a hot
Kommer nog ej vara i Stockholm i närtid heller för den delen
Citera
2023-01-01, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Varför då? Du har ju ingen anknytning till dom överhuvudtaget.
Att ormar som huggit andra i ryggen räcker för mig att hoppas på att saker händer med dem. Varför behöver jag anknytning till nån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in