2023-01-01, 13:20
Medlem
HungalaBungalas avatar
Ouch sådan öppning på Calle när han enligt egen utsago inte gillar höjd...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
FIS är rädda att om man har individuell start samt jaktstarter då kommer sporten dö i Europa utanför norden, TV på kontinenten vill ha dessa typen av lopp tyvärr och Norge - Finland & Sverige vill ha bort dessa typer av start och mer av individuell karaktär!

Ja, personligen är jag mer intresserad av skidskytte nu, p g a att jag är trött på masstarter med "det röda blocket". Alla lopp är likadana, ofta med för lätta banor där ingen kan göra något före spurten.
Citera
Bannlyst
Chavana redan trött..
Citera
2023-01-01, 13:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Frida tog flera meter på Tiril (och i relation till Kerttu) efter att hon bytt spår innan kurvan. Men "jag sladdade" i slutet av kurvan (antar jag att hon menar) och tappade farten.

Ja och därför fick hon inte bästa kurvan 🤷‍♂️ även om hon gjorde rätt i att försöka
Citera
2023-01-01, 13:23
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Forsberg, det räcker om du bara säger Kläbo, du behöver inte säga alla hans namn.
Citera
Medlem
Apropå Dyviks åktid idag liksom placering i mål: 28

"När detta nummer visas i ditt liv, kan det tyta på att någon gammal cykel slutar och att en ny cykel håller på att börja".
Citera
Medlem
Trodde Pellegrino skulle hårdsatsa för att komma i kapp Kläbo.
Citera
2023-01-01, 13:24
Medlem
OK, Viasat gör reklam för postkodslotteriet, som sänds i en konkurrerande kanal. Får säga att det är förvåanande.
Citera
2023-01-01, 13:26
Medlem
Ostrobothnias avatar
Får se hur Iivos öppning håller med så lite tävlingar i bagaget.
Citera
2023-01-01, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
OK, Viasat gör reklam för postkodslotteriet, som sänds i en konkurrerande kanal. Får säga att det är förvåanande.

De gamar åt sig pengarna. Tänker aldrig köpa nån postkodslott. Inget annat heller. Man behöver inte vara gammelkommunist för att efterlysa konsumentorganisationer som kan svartlista.
Citera
2023-01-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
De gamar åt sig pengarna. Tänker aldrig köpa nån postkodslott. Inget annat heller. Man behöver inte vara gammelkommunist för att efterlysa konsumentorganisationer som kan svartlista.

Inte jag heller. Men Viasat förlorar potentiellet tittare till sina program om deras tittare köper postkodlotter och börjar titta på det programmet, så förvånar mig ändå att de gör reklam, även om jag förstår att de får bra betalt för själva reklamen.
Citera
2023-01-01, 13:31
Medlem
Så värdelöst av svenskarna att dra de två första varven. Kommer bli omkörda av norrmännen som bara ligger och väntar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in