1. Shottaz eller någon av deras undergrupper
Vi får inte glömma att han var en del av Shottaz men bestämde sig sedan för att hoppa över till DP. Riktig Dick rider enligt mig. Jag tycker dom har det största motivet.
2. Någon kopplad till Rozh
3. Någon kopplad till Lejonens förra ledare
4. Någon annan han var i konflikt med
5. Någon kopplad till Einar.
Jag tror mest på nummer 1, resten är bara spekulationer.
Personligen tror jag inte det har med Einar att göra.
Att han blev mördad nu tror jag har att göra med att han befunnit sig utomlands ganska länge.
Spikat Rinkeby bråk bakom hans mord. Jag hörde från folk att ungar hade sett honom åka in i byn. Sen gjorde folk som vanligt och campade vid hans bil
sprängningarna har ingen betydelse direkt men indirekt innebär de att scar haval euro och andra inblandade i einars mord och kidnappning bör fortsatt att hålla sig gömda annars kommer dom klippas så fort dom vågar leva öppet i Sverige igen
Skitsnack några snorungar från Bagarmossen som spränger lite bomber och skjuter upp fel dörr. Tror du inte Skarpnäck och Dalen kan skjuta tillbaka? Som sagt nu har dom varnat de dom vill åt och de kommer svara. Än så länge har dom inte dödat någon.
sprängningarna har ingen betydelse direkt men indirekt innebär de att scar haval euro och andra inblandade i einars mord och kidnappning bör fortsatt att hålla sig gömda annars kommer dom klippas så fort dom vågar leva öppet i Sverige igen
Att kasta grannat räknas som en ultimatum om ni gömmer er vi kommer gå på era familj!
E de riktiga gangsters de kommer fram tar kulorna sen får deras familj leva i fred
Att kasta grannatet räknas som en ultimatum om ni gömmer er vi kommer gå på era familj!
E de riktiga gangsters de kommer fram tar kulorna sen får deras familj leva i fred
Att kasta grannatet räknas som en ultimatum om ni gömmer er vi kommer gå på era familj!
Ni gör era egna filmer här på Flashback haha. Tror du några snorungar från Bagarmossen är La Cosa Nostra eller? Allt dom har gjort är att varna sina fiender som kommer svara. Än så länge så har dom inte tagit någon. Många sitter inne dessutom
Dom har kopplingar till Märstanätverket framförallt Baran (VC Barre) han är ”bror” med en av de högre ledarna Daniar.
Dock håller dom extremt låg profil och VC Barre raderade allt som hade med Einar att göra strax efter att han blev mördad.
Höjdarna sitter och trycker utomlands.
Märstanätverket är horungar och alla hatar de. Såg Vc Barre utanför centrum häromdagen, lilla råttan är nojjig som fan för att bli klippt .
Hoppas horungen Agrin klipps en vacker dag
Ni gör era egna filmer här på Flashback haha. Tror du några snorungar från Bagarmossen är La Cosa Nostra eller? Allt dom har gjort är att varna sina fiender som kommer svara. Än så länge så har dom inte tagit någon. Många sitter inne dessutom
Håller med dig. Skjuter i fel dörrar haha. Scar och H kommer samla ligan och köra sönder bagis efter allt detta, även om det kan ta sin tid så kommer dom hämnas tillbaka.
Då är frågan; Varför sker sprängningarna samt skottlossningen så nära inpå.
Dom grep 2 tonåringar, frågan är vilket nätverk dom tillhör. Tycker det hela är förvirrande.
Det brukar vara så konstigt nog att våldspiraler händer tät inpå. Kan vara lugnt i typ 3 veckor sen helt plötsligt 3-4 mord på 2 dagar. Men Dumle var en av de mest hatade i Västerort. Man kan nästan singla slant om vem som tog honom. Men shottaz/flg ligger nästan garanterat bakom det här. Vad jag hörde från folk i orten så hade man sett honom köra in. Det här är ett misstag många gör när dom har fiender dom kommer till orten och hälsar på någon och går hem till sina föräldrar.
Haaha! Dagens skratt, så gangstah att förolämpa någon med ”din lilla blåbärsmuffins”
Gällande mordet på Dumle så blir det intressant att se om skjutningarna på Gubbängen kan kopplas till det här, det beslagtogs väl vapen där.
Det har länge varit blodig konflikt kring Farsta, Dalen, Bagarmossen och Skarpnäck. Sen vem vet kanske Einars bror har lagt in pengar för vapen och attacker mot Dalen grabbarna och Haval. Men Dumle är jag ganska säker att det har med shottaz vs dp att göra. Vilket fall som helst han är inte speciellt saknad lol
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-12-31 kl. 15:33.
Einar hade ju inga riktiga vänner men han betalade väl både Alikhan och Västerås för beskydd?
Är kanske någon som han betalade som har klippt Dumle för att behålla trovärdigheten?
Men jag bara spånar…
Menar du att den som klippt dumle är någon einar betalt tidigare för beskydd? Varför skulle han år senare göra något så risky och riskera livstid för en snubbe han 1. Inte var lojal till utan akyddade för pengara skull 2. Riskera livstid för en död människa 3. Pengarna för beskydd har han redan fått, så varför skulle man mörda nu, gratis? 🤔