Citat:
Ursprungligen postat av
guuben
Med din logik så KAN det vara sant att flög ufos över Sverige igår för jag har inget som motbevisar det.
Att jag aldrig lär mig; "Gå inte in i en debatt med en idiot, du förlorar alltid"
Grow up.
Det finns ingen debatt. Du påstår bara saker och svarar inte på frågor.
Vet man inte får man fråga sig hur sannolikt det är, eller hur. Eller hur gör du. Vad baserar du ditt påstående på egentligen?
Det
kan ha flugit UFO:s över Sverige i går. Jag finner det som ytterst osannolikt. Men jag kan faktiskt inte säga att det inte är sant, för jag vet inte. Det man inte kan bevisa, kan man inte säga att det är sant. Men det betyder inte att det är lögn. Det går helt enkelt inte att säga. Det enda man kan utgå från då är sannolikhet. För UFO:n anser jag den är 0. För konvojens längd ser jag det som möjligt, men vet inte.
Du förstår inte bevisföring. Att någon blir friad i en domstol, betyder inte att han är oskyldig, bara att man inte kan bevisa att han är skyldig.
Nu handlade min fråga om ryssarnas lögner och om du ser på dem på samma sätt, som du gör på det du påstår är lögner från MSM. Men du glider undan frågan hela tiden och koncentrerar dig bara på din konvoj.
Det är förstås lättare att kalla folk för idioter än att svara. Den obildades argumentation.