2022-12-31, 08:10
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag tycker att Dumpen ska anmäla sig själv till polisen för att dom parkerade lite fel när dom konfronterade rektorn som skulle langa och stämma träff i sexuellt syfte med det han trodde var ett barn.

Rätt ska vara rätt. Då kan polisen öppna en utredning, eller skriva av felparkeringen, som rektorn upplevde lite jobbig😂

En felparkering är aldrig en polissak så länge bilen inte står mitt på gatan.
Citera
2022-12-31, 08:22
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Oj, rektorsgäddan var riktigt bra jobbat av dumpen. Ska bli kul att se hur Ängskolan kommer krishantera, dom skulle enligt sin Facebook ha öppet hus den 14:e januari där rektorn skulle presentera skolan.

En rektor på en skola borde rimligtvis känna till dumpens arbete, men är ändå beredd att ta den risken? Hans liv är mer eller mindre förstört nu.

Jag förstår inte hur driften kan vara så stark att förövarna går i fällan? Det här borde ju vara en intelligent snubbe som har jobbat som sakkunnig på regeringskansliet. Jag trodde tidigare att det bara var de dummaste gäddorna som åkte dit, men det måste ju vara någon blockering i hjärnan som gör att de vägrar att se det uppenbara.
Citera
2022-12-31, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
En felparkering är aldrig en polissak så länge bilen inte står mitt på gatan.

Jag fick känslan av att rektors-gäddan kände sig instängd när han hysteriskt ville iväg när Sara och Patrik konfronterade honom.

För att förekomma eventuellt snack om att han tvingades kvar på platsen (är inte det ett allvarligt brott) då kanske Sara och Patrik borde förekomma att någon ”peddokramare” gör en anmälan?

Absolut en sådan sak vissa media skulle kunna fokusera på i stället för rektorns vidriga jakt på barnfitta.
Citera
2022-12-31, 08:26
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag fick känslan av att rektors-gäddan kände sig instängd när han hysteriskt ville iväg när Sara och Patrik konfronterade honom.

För att förekomma eventuellt snack om att han tvingades kvar på platsen (är inte det ett allvarligt brott) då kanske Sara och Patrik borde förekomma att någon ”peddokramare” gör en anmälan?

Absolut en sådan sak vissa media skulle kunna fokusera på i stället för rektorns självs jakt på barnfitta.

Han var inte instängd, men han stod i en bilkö som inte rörde på sig.
Citera
2022-12-31, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98

Ok. Då är det ingen risk för fel fokus.

Jävlar vad jobbigt han måste haft det där i sin bil. Paniken att vilja komma bort men sitta fast😂
Citera
2022-12-31, 08:33
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur driften kan vara så stark att förövarna går i fällan? Det här borde ju vara en intelligent snubbe som har jobbat som sakkunnig på regeringskansliet. Jag trodde tidigare att det bara var de dummaste gäddorna som åkte dit, men det måste ju vara någon blockering i hjärnan som gör att de vägrar att se det uppenbara.

Det måste vara en egenskap i mäns hjärnor som gör att vi är beredda att ta enorma risker för att sprida vår säd. Rektorn får skylla på evolutionen helt enkelt.
Citera
2022-12-31, 08:34
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Hur vet du detta?
Citera
2022-12-31, 08:35
Avslutad
Citat:

Nej, det framgår tydligt att det var Patriks bil som stod i vägen för honom, annars hade han inte bett honom att flytta bilen flera gånger. Men det känns som en skitgrej i sammanhanget, hans liv är förstört.
Citera
2022-12-31, 08:40
Medlem
Lonlines avatar
Retorns sambo, eller nu förra sambo är ju en riktigt het Milf. Fan vliken idiot!
Citera
2022-12-31, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggetarkuknr1imun
Ängskolan ska såklart inte alls "krishantera". Det vore ju riktigt falskt och unket. Rektorn ska stå den 14:e januari och presentera skolan som tänkt. Ingenting har hänt. Det är ju samme man som han alltid varit eller vilken är skillnaden menar du?
Skillnaden ligger i att han tidigare inte informerat om sitt intresse för småflickor i årskurs 7. Det är ju samme man men med ett hemlighållet olämpligt intresse. Ett mycket olämpligt intresse som han gör och inte otroligt även tidigare gjort verklighet av.

Han agerar direkt svartsjukt i chatten där han manipulerar att flickan ska hålla hemligt och inte ha någon annan vid sidan av honom.
Han bokar upp henne för övergrepp en gång i veckan och absolut hemligt ska det vara för flickans föräldrar.

”Rektorpellen” har ett och annat att besvara på mötet den 14:e januari. Undrar om han ens vågar infinna sig, skulle inte tro det
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-12-31 kl. 08:58.
Citera
2022-12-31, 08:55
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Skillnaden ligger i att han tidigare inte informerat om sitt intresse för småflickor. Det är ju samme man men med ett hemlighållet olämpligt intresse.

Han agerar direkt svartsjukt i chatten, att flickan ska hålla hemligt och inte ha någon annan vid sidan av honom.
Han bokar upp henne för övergrepp en gång i veckan och absolut hemligt ska det vara för flickans föräldrar.

”Rektorpellen” har ett och annat att besvara på mötet den 14:e januari. Undrar om han ens vågar infinna sig, skulle inte tro det

Han ville bli avsugen av en 13-årig flicka. Nej, han har redan blivit avskedad. Kommunen har säkert fått kalla in personal under jullovet för att ordna med avskedet.
Citera
2022-12-31, 08:57
Medlem
Dumpens fiskare har blivit riktigt proffsiga.

Jävlar vilken snygg jakt på den här fina rektorns innersta perversiteter.

Paniken när gäddan simmade runt i sitt bilakvarium är episkt.

Trav, golf och Manchester City-fan. Lär bli lite ensamt på den fronten nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in