EU fungerar !
Dagens skämt. Läser du inte ekonominyheter överhuvudtaget?
Jag förstår att Ankeborgsnytt är din huvudkälla 😂
Läs o lär :
Swentr.site
För den som anser att det är klokt att inte bara förlita sig på MSM som nyhetskälla (Aftonbladet,DN,CNN, WP etc etc)
https://iz.ru/feed en annan, använd Google translate.
Skulle jag läsa bara vad MSM skriver så hade jag inbillat mig, vecka efter vecka sen mars månad, att Ryssland är utan ammo, utan bränsle till sina arme', utan mat, Ryssland kollapsar, sanktionerna biter på Ryssland, Putin har cancer och minnesförlust och svårt att gå, ligger på dödsbädden,
Ryska civilbefolkningen har samma mat, samma enrgitillgångar, samma arbetsplatser som före kriget. Dessutom går ryska ekonomin bra o ryska rubeln har nått rekordstark kurs.
I Ryssland funkar allt som före februari 2022 men Ukraina är ett fullständigt kollapsat land, men det kan vi inte läsa i MSM bara hur bra man kämpar på i Ukraina, Skit i om det går dåligt för den Ukrainska befolkningen bara inte dom ger efter. Enkelt att stå och titta på när andra slåss...som ett slagsmål på skolgården.
Vem har vunnit på energikrisen? : Ryssland och USA samt Kina och Indien. Vem har förlorat?: Europeiska Unionen, biggest looser tack vare Ursula von der Leyen ET company...en typisk adlig societetshora och krigshetsare... arvet från tyska rasrena överklassen.
Ursula håller hårt kvar på sin adliga noblesstitel....som hon inte har ärvt utan gift sig till. Det räcker inte med Ursula Leyen i de fina salongerna med adelssköldarna hängande på väggarna, näpp, Ursula VON DER Leyen.
Ursula blev EU,s undergång.