2022-12-30, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
https://www.hd.se/2022-12-29/fbi-avslojade-pedofil-i-hoganas--nu-atalas-hon

Vem är kvinnan?
Vad förvånad man blir över att reichpressen och aftonbladet inte pratat om detta haha. De vill ju upprätthålla sin globalist propaganda om att alla kvinnor är offer och trevliga människor som inte kan göra något fel, någonsin. Det är bara män som är monster.
Citera
2022-12-30, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hon kan levt under förtryck och blivit tvingad, tänk på det! Troligen ett mansäckel som ligger bakom detta! Fup kommer nog till samma slutsats.
Ja nu gäller det att hitta detta mansäckel och få honom dömd till fängelse så att den stackars pedofilkvinnan kan frias och få ut ett stort skadestånd.

Troligtvis hedersförtryck, kanske inspirerad av profeten Muhammeds våldtäkt av 6-åriga Aisha.
Citera
2022-12-30, 07:30
Medlem
Kommunalarbetare.
Inkvoterad?
Citera
2022-12-30, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Detta tycker jag är lite konstigt. Jag tror inte pedofiler är intresserade av ALLA barn, precis som bögar inte är intresserade av ALLA män, heterosexuella män inte intresserade av ALLA kvinnor.
Jag är inte pedofil så jag vet inte men borde inte dessa ha några slags preferenser mer än att objektet får deras åtrå är minderårig?
Dessutom verkar det vanligt att påstå att pedofiler gillar incest, är det så?
Vi talar om en sexuell beteendestörning.

Det går inte att jämföra med normalt fortplantningsbeteende, eller förutspå vilka offer de ger sig på.
Citera
2022-12-30, 07:36
Avslutad
Svenska polisen borde lösa några brott i USA nu som tack för att de löser våra brott, några mord i Chicago tex.
Citera
2022-12-30, 07:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Detta tycker jag är lite konstigt. Jag tror inte pedofiler är intresserade av ALLA barn, precis som bögar inte är intresserade av ALLA män, heterosexuella män inte intresserade av ALLA kvinnor.
Jag är inte pedofil så jag vet inte men borde inte dessa ha några slags preferenser mer än att objektet får deras åtrå är minderårig?
Dessutom verkar det vanligt att påstå att pedofiler gillar incest, är det så?

De som faktiskt agerar på pedofila böjelser är nog väldigt gränslösa, normlösa och hänsynslösa. De saknar naturliga spärrar och kan nog därför ge sig på sina egna barn. Empatilösa människor.
Citera
2022-12-30, 08:44
Medlem
en kvinna i 50 års åldern i Höganäs, anställd på kommunen men slutade sitt jobb under hösten, var i ett äktenskap med barn, men nu skild.

hur svårt kan det vara att hitta henne?

bra de satte dit äcklet
Citera
2022-12-30, 09:11
Medlem
borgir82s avatar
Helsingborgs TR B 1671-22

Stämningsansökan:
https://delafil.se/25bc7cd31ed1ff5d/Helsingborgs_TR_B_1671-22_Aktbil_8.pdf
Citera
2022-12-30, 09:19
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Tvingad till att logga in på sin dator och titta på barnporr på nätet? Med en pistol i nacken, då …

Så klart att vi kvinnor aldrig har något ansvar. Bara att skylla alla misslyckanden och brott på ”mansäcklen” som ligger bakom allt elände.

J-vla pajas som förpestar med din dynga. Eller bara ett pinsamt troll?
Ett pinsamt troll. Att folk ens bemödar sig att svara på dennes inlägg..
Citera
2022-12-30, 10:43
Medlem
BoISarens avatar
FUP
https://delafil.se/06aa1acba5c90834/Helsingborgs_TR_B_1671-22_Aktbil_11.pdf
Citera
2022-12-30, 11:09
Medlem
argaangelicas avatar
Läste fup. Återigen en drivande man bakom. Hon verkar ha en obehandlad diagnos, det märks när en läser mellan raderna på hennes svar. Det är viktigt i en rättsstat att vända på alla stenar.
Citera
2022-12-30, 11:24
Medlem
Någon som har FUP eller målnumret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här