2022-12-29, 23:00
Medlem
brantings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunstling
Dags att lära sig att detta inte är livet värt att leva, 62 dödskjutningar och det eskalerar.
Vad driver dessa? Pengar? Status?
Jag ställer mig samma frågor. Och varför haffar inte polisen någon? Nu har väl svensk polis aldrig varit i världsklass (förvisso inte lätt att driva effektivt polisarbete när man inte får verktygen av politikerna), men uppklarningsgraden är löjeväckande. Knappast avskräckande för nya, potentiella mördare.
Citera
2022-12-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RasistTelevinken
Negerdumle får 72 oskulder som väntar på honom, dom turas om nu att sätta på honom, de har väntat länge
72 manliga oskulder?
Trodde dock att det enbart var så kallade martyrer (barnamördare) detta gällde för.
Tror vidare att varken Dumle, hans depraverade sinnesslöa familj eller vänner som är lite som eljest har något att hämta i någon religion.

Dumle är död, med ett stort hål i huvudet vilket underlättar för maskarna.
Om 1 år är dumle glömd av alla, och förhoppningsvis ger hans förmultnade kropp via maskbajs näring åt vår jord.
Låt oss nu glömma denna från vaggan miserabla individ samt ställa oss frågan hur nära släkt hans föräldrar är.
Citera
2022-12-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
72 manliga oskulder?
Trodde dock att det enbart var så kallade martyrer (barnamördare) detta gällde för.
Tror vidare att varken Dumle, hans depraverade sinnesslöa familj eller vänner som är lite som eljest har något att hämta i någon religion.

Dumle är död, med ett stort hål i huvudet vilket underlättar för maskarna.
Om 1 år är dumle glömd av alla, och förhoppningsvis ger hans förmultnade kropp via maskbajs näring åt vår jord.
Låt oss nu glömma denna från vaggan miserabla individ samt ställa oss frågan hur nära släkt hans föräldrar är.
Var han muslim? Osäker. Men enligt Islam lär han inte hamna i ett eventuellt Paradis, ganska hårda krav på det.
Citera
2022-12-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunstling
Dags att lära sig att detta inte är livet värt att leva, 62 dödskjutningar och det eskalerar.
Vad driver dessa? Pengar? Status?

Pengar och status är mål och drivkrafter för grovt kriminella men i grunden finns kombinationer av låg självkänsla, svagt självförtroende, hög extraversion (djärvhet/låg omtanke), låg neuroticism (limbiska systemet kopplar inte konsekvens till handling), hög psykotisism (obekymrade över vad de gjort andra/svag empati), andra antisociala personlighetsdrag, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar AST>t.ex. adhd/add, svag mentaliseringsförmåga, grandiosa drag, låg impulskontroll, aggressivitet, låg våldströskel. Skador i frontalloben är inte ovanliga där centra för risk- och impulskontroll finns.

Pappsyken enkelt sammanfattat. Lyssna till en intervju med Dumle eller valfri Järvakriminell. Det extremt torftiga språket med fattigt ordförråd vittnar om den oförmåga de har att hävda sig i det civila samhället. De är losers och lever i misär. Döda ögon, ingen lyster.
Citera
2022-12-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Pengar och status är mål och drivkrafter för grovt kriminella men i grunden finns kombinationer av låg självkänsla, svagt självförtroende, hög extraversion (djärvhet/låg omtanke), låg neuroticism (limbiska systemet kopplar inte konsekvens till handling), hög psykotisism (obekymrade över vad de gjort andra/svag empati), andra antisociala personlighetsdrag, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar AST>t.ex. adhd/add, svag mentaliseringsförmåga, grandiosa drag, låg impulskontroll, aggressivitet, låg våldströskel. Skador i frontalloben är inte ovanliga där centra för risk- och impulskontroll finns.

Pappsyken enkelt sammanfattat. Lyssna till en intervju med Dumle eller valfri Järvakriminell. Det extremt torftiga språket med fattigt ordförråd vittnar om den oförmåga de har att hävda sig i det civila samhället. De är losers och lever i misär. Döda ögon, ingen lyster.
Mycket bra sammanfattat. Det är precis såhär det är tyvärr. Inte kompatibelt med vårt samhälle alls, kanske fungerar det i Somalia.
Citera
2022-12-29, 23:59
Avslutad
Nu hoppas vi bara att några fler negerrappare blir klippta under 2023. Alex Ceesay, Yasin och 1 Cuz står nog på tur härnäst.
Citera
2022-12-30, 00:13
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Nu hoppas vi bara att några fler negerrappare blir klippta under 2023. Alex Ceesay, Yasin och 1 Cuz står nog på tur härnäst.

Haval står nog före rikspundaren Ceesay
Citera
2022-12-30, 00:36
Medlem
karlinges avatar
Citat:

Fattar inte att Yasin lever än om jag ska vara krass.
Citera
2022-12-30, 01:04
Medlem
Citat:

Haval stor sannolikt först i kön.
Citera
2022-12-30, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Det intressanta är att när jag ställde frågor tidigare avseende eventuell hämnd för att Scar mördade Einar, så trodde ingen på hämnd och jag avfärdades snabbt. Nu kommer det som jag som lekman förutsåg. Jag var även orolig för Scars syster och bror också men då var jag idiot.

Alla som var inblandade i mordet på Einar kommer att dödas. Det är min tes. Även alla som var inblandade i kidnappningen kommer en efter en att dödas. Kontraktet är mkt större än dessa gatans gängterrorister kan fatta. Det finns starka svenska krafter som vill se alla döda, och kontraktörerna har kapital långt bortom ortenklantskallarnas kaffepengar.

Orten kommer att sälja sitt anus för att få slaska lite kuk och springa ärenden. Det är vad som kommer att hända.

vem menar du har ställt ut dessa kontrakt? svenskar?
Citera
2022-12-30, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneko
Ha var pundare o lika efterblivna som alla d kändare o deras fans är. Helt enkel lågbegåvad som lyssnar på skiten

Det känns som allt är i sandlådenivå på stilen.
Citera
2022-12-30, 06:29
Medlem
Den där Beck och Gunvald Larsson verkade bra...
Citat:
Ursprungligen postat av branting
Jag ställer mig samma frågor. Och varför haffar inte polisen någon? Nu har väl svensk polis aldrig varit i världsklass (förvisso inte lätt att driva effektivt polisarbete när man inte får verktygen av politikerna), men uppklarningsgraden är löjeväckande. Knappast avskräckande för nya, potentiella mördare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in