2022-12-29, 16:58
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jag har vart med om många sjuka fetishar men badbollar tar nog fan priset!

Eller priset kanske tas av att han blir kåt av själva upplåsningen av badleksakerna!

Ja jävlar, detta fick Harald att skratta

Ja jävlar.. det roligaste är ju att hans kolleger och släktingar kommer läsa detta och se vad det är för någon… undra vad dem kommer tänka när dem ser bilderna på alla badleksaker…
Citera
2022-12-29, 16:58
Medlem
https://m.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/898281788192239/?comment_id=898287828191635

Snyggt... någon som hann uppfatta hans mobilnr och/eller spara klippet där det finns med?

Är man så ivriga efter att publicera på dumpen att man inte ens säkerställer en sådan sak?
Citera
2022-12-29, 17:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumric
En liten intressant grej som jag reflekterar över efter att ha kollat igenom mer eller mindre alla gäddor på dumpens hemsida är att alla verkar se ut som stereotypen av en typiskt ”predator”
Om man nu vill se det på det sättet att alla män är förbrytare. Jag ser det inte på det sättet utan mer som att de saknar moral och skiter i vad de gör så länge de får knulla.Lagligt eller ej skiter de väl i.

Det ända som skiljer dessa så kallade gäddor ifrån den övriga befolkningen är väl att de saknar vett och etikett. De flesta tänder väl egentligen på tonårstjejer även om de inte har åldern inne. Skillnaden är att de flesta skulle säga nej så fort de får reda på att någon inte har åldern inne.

Däremot så verkar de flesta utträngda på dumpen vara mer eller mindre efterblivna. Och se ut som skit, vilket får mig att fundera över vad de egentligen tror om sig själva.Dom måste väl inse att de inte är attraktiva och att ingen tonårstjej skulle vilja ha dem.

Ja tycker inte heller att det är rätt av äldre män att ragga på så unga tjejer. Däremot så tycker jag inte heller att dumpen är rätt väg att gå för att för att hindra det. Jag skulle väl säga att man faktiskt skapar farligare individer genom att hänga ut folk på det här sättet.

Och de unga tjejer som verkligen vill ha sex med äldre killar kommer att ha det oavsett bara det att de smyger med det.Jag tror hela grejen med dumpen är en enda moralkaka.Det var ju en kille i från Australien som åkte dit för att träffa en 14 åring. Då märkte iallafall jag att Sara var betydligt mer empatisk emot just denna killen. Medans hon är väldigt aggressiv emot medelålders män.Tror han va 22 eller något.
Det här har vi hört hundratals gånger nu.
Citera
2022-12-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plicius
Något med njurarna. Enligt hans fb sida så har han dialysbehandling och då brukar det vara njurar som inte funkar. Hjärnan är ju naturligtvis också skadad men det finns det nog inget bot på.

Är det bekräftat att den senaste gäddan är aktiv inom hemvärnet???

Känns väl sådär om det är på det viset.
Citera
2022-12-29, 17:08
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Man får inte låta några grisar ge ett helt landskap dåligt rykte. Skåne är fantastiskt vackert och speciellt kring Ystad där dom tog den sista grisen. Tittar man statistiskt tror jag att Dumpen har tagit gäddor ganska så jämt utspritt över hela Sverige.

Känns som det är många skåningar faktiskt..
Citera
2022-12-29, 17:09
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Jag vet inte vad han håller på med, han låter som exorsisten när han onanerar, sa fiskaren i telefon.

– Han pratar skånska, svarade jag avmätt.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2022-12-29, 17:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är det bekräftat att den senaste gäddan är aktiv inom hemvärnet???

Känns väl sådär om det är på det viset.

FRO lokalavdelning har C/O adress hos honom
Citera
2022-12-29, 17:14
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du likställer dumpens gäddor med förövare som fullbordat övergrepp mot verkliga barn.
Fortsätt gärna det enkelspåriga resonemanget du.
Det är väl du som är enkelspårig och rent av korkad.
Fast jag tror inte ens du tror på att dessa män för första gången i livet tar kontakt med och utnyttjar barn och "råkar" landa på Dumpen.
Det är inga duvungar som hängs ut serru
Citera
2022-12-29, 17:15
Medlem
N0IItoleranss avatar
Verkar ofta som peddosar har rätt små dickar också. Som denna som har den mellan två små fingrar o drar skinnflöjt. Ser ju liten ut bakom vlur
Citera
2022-12-29, 17:15
Avslutad
Citat:
Tack. Hade för mig att så var fallet.

My pleasure! Kan ju också passa på att infoga följande – hur jag nu kom att tänka på den...

Från Wikiwand:

"Hur funkar en sadist?
Njutningen kan även bestå av att förödmjuka någon annan och uppträda tvingande. De flesta personer som sysslar med tortyr är sadister. Ordet har ofta också använts i betydelser som 'frånstötande grymhet', 'sjuklig önskan att bryta ner andra människor med våld och tortyr' oavsett sexuell kontext."
Citera
2022-12-29, 17:21
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plicius
Något med njurarna. Enligt hans fb sida så har han dialysbehandling och då brukar det vara njurar som inte funkar. Hjärnan är ju naturligtvis också skadad men det finns det nog inget bot på.
Enligt FB-sidan så har han välj genomgått en organtransplantation i april 2016 om det rätt sida. Han har varit sopåkare i så fall.
Från kommentarerna
Mxxxxx Sxxxxxx
Är transplanterad sedan den 20 april i fjol. Själv?
Citera
2022-12-29, 17:22
Avslutad
Citat:
https://m.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/898281788192239/?comment_id=898287828191635

Snyggt... någon som hann uppfatta hans mobilnr och/eller spara klippet där det finns med?

Är man så ivriga efter att publicera på dumpen att man inte ens säkerställer en sådan sak?
Ja jag (och en hel del andra) hann se mobilnumret i chattloggarna innan det blurrades. Hur så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in