2022-12-29, 12:49
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Vilket land kommer han ifrån ? Såg typ sotig ut i ansiktet.
På bilderna i Expressen hade han sminkat sig med svart kajal runt ögonen och lite varstans i ansiktet. Det såg man tydligt. En gång såg jag honom gå omkring sådär sminkad och med håret uppsatt i knut.
Citera
2022-12-29, 12:52
Medlem
b00b00s avatar
Vad föranleder denna långtgående diskussion om Mehdi Sacofshit?
Uppenbarligen en snubbe med svåra psykiska problem som antagligen hade mulat sig själv inom kort ändå.
Citera
2022-12-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firehawk1337
Exakt de samma som jag tänkte, Etiopier & Eritreaner integrerar sig mycket bättre än va Somalier gör. Jag känner jävligt mkt folk från dessa två länder och kan säga att 90% av deras föräldrar jobbar inom/som lokförare, Äldreboende (Undersköterska), taxi, egenföretagare osv... Så bara det i sig säger ju mycket om skillnaden mellan "habesh" & Khat tuggande zombier.

Absolut känner många från bägge länder. Just som du säger, undersköterska och taxi finns det många av. Grejen med Somalier är att dom är likadana överallt. Sverige, Norge, Holland, England. Spelar ingen roll överallt så är 60%+ på soc
Citera
2022-12-29, 12:59
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Nu när man läst igenom alla inlägg här så måste man fan nog säga att fasen va mkt trams som e på g.

Låt mig klargöra ett par saker.

1. Dumle var en jävla pillertorsk som sköt sig själv i foten allt för ofta.

2. Han hängde med DP, men han var fanimej inte en av de. Han var en loser som levde och leecha på deras rykte.

3. Dem pengar och guld som hittades i hans hem under husrannsakan var hans och ingen annan. Finns ingen jävel på gatan som hade lämnat sina grejer för honom och hålla inte ens dem i DP litade på han på det sättet.

4. Dumle var en bitch för DP som sprang alla deras ärenden, och goa folk för dem, i retur fick han betalt och beskydd till en punkt.

5. Han var en loner som tagit för mkt vatten överhuvudet, och jag har fått höra (säkra källor) att han vart självmordsbenägen mot slutet, han brydde verkligen sig inte om han vart levande eller död för hans själ hade dött redan för många år sedan.

6. Den skottsäkra västen han alltid hade på sig var bara show för hans jävla image som "gangster", som jag nämn ovan han sket fullständigt i ifall han var död eller levande. Han nämnde ju fan det själv "Mitt mål var att bli 25, nu har jag nått mitt mål". Jag känner jävligt mångrs kriminella speciellt dem äldre från gamla bredängsnätverket under Akis tid, och inte en enda gång har jag hört en kriminell med lite vett i huvudet sätta mål för hur gammal man ska bli. De må va kriminella men de flesta har fortfarande mål i livet och hur gamla de ska bli är inte en del av dessa "mål"
Hans själ dog efter han våldtog bruden. Hans familj trodde han var djävulen. Antingen goa han rozh eller skulle han dö. Vet inte om ens DP litade på honom.
Knarket och pengarna tog slut, han ville dö och visste att slutet var nära.
Citera
2022-12-29, 13:09
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Pengar som inte går att använda till något vettigt som man får hålla gömda. Det är väl inte riktigt den frihet som följer av att ha förtjänat sina pengar på laglig väg.
Dumle kanske gillade att ha sitt guld och sina pengar som trofe´er att sitta och titta på och njuta av. Säkert så hade han mycket mera guld och sedlar än de som polisen hittade i Rinkeby.
Citera
2022-12-29, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Hans själ dog efter han våldtog bruden. Hans familj trodde han var djävulen. Antingen goa han rozh eller skulle han dö. Vet inte om ens DP litade på honom.
Knarket och pengarna tog slut, han ville dö och visste att slutet var nära.
Han hade ju massa guld pengarna var långt ifrån slut ,
Citera
2022-12-29, 13:19
Medlem
Citat:
Nu när man läst igenom alla inlägg här så måste man fan nog säga att fasen va mkt trams som e på g.

Låt mig klargöra ett par saker.

1. Dumle var en jävla pillertorsk som sköt sig själv i foten allt för ofta.

2. Han hängde med DP, men han var fanimej inte en av de. Han var en loser som levde och leecha på deras rykte.

3. Dem pengar och guld som hittades i hans hem under husrannsakan var hans och ingen annan. Finns ingen jävel på gatan som hade lämnat sina grejer för honom och hålla inte ens dem i DP litade på han på det sättet.

4. Dumle var en bitch för DP som sprang alla deras ärenden, och goa folk för dem, i retur fick han betalt och beskydd till en punkt.

5. Han var en loner som tagit för mkt vatten överhuvudet, och jag har fått höra (säkra källor) att han vart självmordsbenägen mot slutet, han brydde verkligen sig inte om han vart levande eller död för hans själ hade dött redan för många år sedan.

6. Den skottsäkra västen han alltid hade på sig var bara show för hans jävla image som "gangster", som jag nämn ovan han sket fullständigt i ifall han var död eller levande. Han nämnde ju fan det själv "Mitt mål var att bli 25, nu har jag nått mitt mål". Jag känner jävligt mångrs kriminella speciellt dem äldre från gamla bredängsnätverket under Akis tid, och inte en enda gång har jag hört en kriminell med lite vett i huvudet sätta mål för hur gammal man ska bli. De må va kriminella men de flesta har fortfarande mål i livet och hur gamla de ska bli är inte en del av dessa "mål"

Guldet som hittades his honom är säkert stulet på ett eller annat sätt och därmed inte hans.
Citera
2022-12-29, 13:25
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Dumle kanske gillade att ha sitt guld och sina pengar som trofe´er att sitta och titta på och njuta av. Säkert så hade han mycket mera guld och sedlar än de som polisen hittade i Rinkeby.
Jag väntar bara på att hans familj ska hävda att det är deras pengar och guld, de vanliga - gåvor från hemlandet i guld osv. Dumles och sannolikt någon i familjen fingeravtryck lär finns på guldet.

Hade Dumle verkligen inte hjärna till att använda ett bättre gömställe..
Citera
2022-12-29, 13:29
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Han hade ju massa guld pengarna var långt ifrån slut ,
Hans pengar var inte slut uppenbarligen. En man som har bytt namn och identitet många gånger i sitt liv. En saga eller en legend.
Allt man kunde se var en hög med sönderskjutna kläder på en parkeringsplats i Rinkeby.
Citera
2022-12-29, 13:37
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Rättvisa har segrat, tack.
Citera
2022-12-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Nu tänker jag att humle är resten av ligan. Inte troligt att det var dumles miljoner.

Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Nä kan få en en 0,7 ladd för 600 5 gram 3-4 tusen om du känner rätt folk. Det inte bara svenskar som har råd med kola. Det där är en ursäkt många säger för att få de att se ut som om det är knarkkunders fel att folk skjuter. Folk har tagit droger i Sverige i decennier. Långt förre alla skjutningar

Får en 1a för 550 80-85 rent på skaktest
Citera
2022-12-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Du är en kille som läser Flashback. När man pratar om DP så pratar man om 3mst. Musse, talang, shobre och Makkan. Dumle var en springis och hur nära han var Einar är tveksamt. Han är sedan länge kompis med Adel. Vilket är den enda Einar riktigt kände från Västerort.
Oavsett så hängde han uppenbarligen med Einar. Sen om de var bff's eller inte, det har jag ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in