2022-12-27, 22:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751
Förlåt mig jag såg nu att det var förra året han medverkade. Kan inte hitta något kring det i år..

Skulle inte förvåna mig om han dyker upp ändå. TV4 - klubben för inbördes beundran.
Citera
2022-12-28, 18:48
Medlem
Bingokungens avatar
Schemat finns på https://www.bingolotto.se/nyarsbingo/halltider/
Det är lite som uppesittarkvällen fast det är fyra bingospel och ett lottospel istället. I lottospelet vinner 23 stycken en miljon fast om alla vinster går ut vet man inte, det beror på om lotterna är sålda eller inte.

Sen får de som ringer in på bingo spela in på Färgfemman med 40 luckor och i slutet får en som ringt in som inte fått bingo alla vinster i Färgfemman som är kvar så alla 40 vinster ska ut.

Sen kan man även ringa in och vinna en miljon, en person kommer göra det. Gäster i år är Sven-Ingvars, Andreas Johnson, Lina Hedlund, Hanna Hedlund och Kajsa Ernst så soldoktorn ska inte vara med. Programledare är Lotta Engberg, Stefan Odelberg, Daniel Norberg och Sarah Dawn Finer.
Citera
2022-12-28, 18:51
Medlem
Citat:
Vilka ska fira tolvslaget med Bingolotto? Jag har aldrig tidigare spelat bingo på nyårsafton men ska tillsammans med min fästman göra detta i år, är det samma grej som uppesittarkvällen? Vilket jag hade uppskattat mycket då jag tycker det är väldigt mysigt.

Vad tycker ni om dessa bingon? Och någon som har schemat för kvällen?

Mvh

+1.
Ska spela med min sambo och barn. Är rätt trevligt och man har något att göra, kvällen flyter på tills tolvslaget. Film kan man ju se annars.
Citera
2022-12-28, 19:30
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Schemat finns på https://www.bingolotto.se/nyarsbingo/halltider/
Det är lite som uppesittarkvällen fast det är fyra bingospel och ett lottospel istället. I lottospelet vinner 23 stycken en miljon fast om alla vinster går ut vet man inte, det beror på om lotterna är sålda eller inte.

Sen får de som ringer in på bingo spela in på Färgfemman med 40 luckor och i slutet får en som ringt in som inte fått bingo alla vinster i Färgfemman som är kvar så alla 40 vinster ska ut.

Sen kan man även ringa in och vinna en miljon, en person kommer göra det. Gäster i år är Sven-Ingvars, Andreas Johnson, Lina Hedlund, Hanna Hedlund och Kajsa Ernst så soldoktorn ska inte vara med. Programledare är Lotta Engberg, Stefan Odelberg, Daniel Norberg och Sarah Dawn Finer.

Tack! Låter roligt!
Citera
2022-12-28, 19:30
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepxxx
+1.
Ska spela med min sambo och barn. Är rätt trevligt och man har något att göra, kvällen flyter på tills tolvslaget. Film kan man ju se annars.

Håller med dig! Önskar er lycka till
Citera
2022-12-28, 19:51
Medlem
Citat:
Håller med dig! Önskar er lycka till
Detsamma!
Citera
2022-12-28, 19:53
Medlem
Blir det vanlig lott eller dubbellott?
Citera
2022-12-28, 20:21
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepxxx
Blir det vanlig lott eller dubbellott?

Vanlig lott men funderar på att köpa två vanliga. Vad gäller för dig då?
Citera
2022-12-28, 20:27
Medlem
Citat:
Vanlig lott men funderar på att köpa två vanliga. Vad gäller för dig då?

Tror vi blandar lite, är ju flera som spelar.
Citera
2022-12-28, 22:10
Medlem
XtraXs avatar
Vill minnas att en vann en resa ut i rymden kan det varit runt millennieskiftet. Kan någon bekräfta om det stämmer eller är det bara en feberdröm.

Edit; Jäklar det stämde, fanns tom tråd..

(FB) Vinna resa till månen i Bingolotto?
Senast redigerad av XtraX 2022-12-28 kl. 22:12.
Citera
2022-12-29, 07:12
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vill minnas att en vann en resa ut i rymden kan det varit runt millennieskiftet. Kan någon bekräfta om det stämmer eller är det bara en feberdröm.

Edit; Jäklar det stämde, fanns tom tråd..

(FB) Vinna resa till månen i Bingolotto?
Hahaha feberdröm
Va roligt att Sveriges bingo hade det.
Citera
2022-12-29, 08:50
Medlem
Spelarn1s avatar
Jag cashade in hela 100 kr på uppesittarkvällen så de pengarna investerades i en nyårslott.

Jag är lite krasslig så det planerade nyårsfirandet ställs in för min del och då tänkte jag att det kan vara trevligt att spela lite bingo i brist på annat att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in