2022-12-27, 19:32
Medlem
Var tog Tompilompas sambo vägen, Cecilia?
2022-12-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy

Undrar hur det känns för henne att se Linnea ränna efter Tom till allmän beskådan nu...

Hon är tydligen ssk på intensiven, så hon kanske dragit sig ur pga att hon sett galenskapen på nära håll..
2022-12-27, 20:07
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Klart hon såg ju också hur han spårade ur totalt. Ser ju alla som känner honom.
Vänner, familj, släkt, arbetsgivare, kollegor grannarna. Ja alla som sagt. Men han fattar inte ändå.
Han mår ju sååååå bra med sina nya vänner genom fb som inte vet någonting om hur saker och ting ligger till. De låter sig luras av alla lögner han berättar. De bara driver honom längre och längre ifrån verkligheten.
Så frågan är hur länge han får hålla på innan vården/polisen stoppar denna sjuka man
2022-12-27, 20:09
Medlem
Tom har i tidigare klipp pratat om en hög polischef i Göteborg som han sammarbetar med som kallas för L*cia någonting. Vem är detta? Jag har inte hittat någon polischef i hela landet med det namnet, då jag sökt. Kan det vara en fantasifigur eller någon som håller koll på honom från polisens sida?

En annan sak som är lite intressant som visar hur sjuk Tom blivit nu är det här med Länsstyrelsen. Jag har pratat med lite folk i Sverige idag och det tycks vara sant en del Tom säger att Länsstyrelsen överskrider sina befogenheter i fråga om djurkontroll. De journalister jag pratat med säger att det finns ett stort journalistiskt intresse just nu för denna fråga, men det är bara foliehattar som vill prata om det. De som skulle kunna bidra med info vill inte synas i massmedia.

Samtidigt vill Tom synas i massmedia (och det vill inte massmedia) utan att ha någgra beviiiiis eller annat att komma med. Hade han struntat i alla tanterna och deras ungar kanske han kunde ha lyckats med sin mission om djuren.
2022-12-27, 20:17
Medlem
tjenaretjenares avatar
Nu inviger de bastun fullt påklädda men är Linnea gravid? Sen pratade han om att Fritjof hade världens grej på gång vad var det?
2022-12-27, 20:18
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Nu inviger de bastun fullt påklädda men är Linnea gravid? Sen pratade han om att Fritjof hade världens grej på gång vad var det?
Jo. Det ser ut som en rejäl gravidmage….😳
2022-12-27, 20:29
Medlem
Citat:
Tom har i tidigare klipp pratat om en hög polischef i Göteborg som han sammarbetar med som kallas för L*cia någonting. Vem är detta? Jag har inte hittat någon polischef i hela landet med det namnet, då jag sökt. Kan det vara en fantasifigur eller någon som håller koll på honom från polisens sida?

En annan sak som är lite intressant som visar hur sjuk Tom blivit nu är det här med Länsstyrelsen. Jag har pratat med lite folk i Sverige idag och det tycks vara sant en del Tom säger att Länsstyrelsen överskrider sina befogenheter i fråga om djurkontroll. De journalister jag pratat med säger att det finns ett stort journalistiskt intresse just nu för denna fråga, men det är bara foliehattar som vill prata om det. De som skulle kunna bidra med info vill inte synas i massmedia.

Samtidigt vill Tom synas i massmedia (och det vill inte massmedia) utan att ha någgra beviiiiis eller annat att komma med. Hade han struntat i alla tanterna och deras ungar kanske han kunde ha lyckats med sin mission om djuren.

Nej det är inte sant, de överskrider inte sina befogenheter. På vilket sätt menar dina journalistkontakter att de gör det?
2022-12-27, 20:30
Medlem
Lillamig72s avatar
Nu har jag efter att ha sett de senaste filmerna på Tompalompas Facebook kommit fram till att Linnea helt enkelt är lågbegåvad.
Hon kan varken föra ett normalt samtal eller resonera som en vuxen person.
Är det även därför hon fått sina barn omhändertagna?
Här muttrar han om Flashback.😅

https://www.facebook.com/100084243150660/videos/714767506944472/?
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-27 kl. 20:37.
2022-12-27, 20:35
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:

Jo länsstyrelsen är nog inte den bästa av myndigheter men ingen tar ju Tom på allvar då han så uppenbart är sjuk. Ältar samma samma samma alla andras fel. Expert på allt. Blandar ihop gården med företaget. Toppat med inköp privat och sin egen f skatt.
Den affärsplan han gjort hade ju fan en 10 åring gjort bättre och mer trovärdig. Hoppas inte han visar den för banken. Då lär han ju aldrig få lån. Direkt pinsamt ju
2022-12-27, 20:39
Medlem
Citat:

Hon med namn som har med 13 december att göra har även hon blivit av med djur för ett antal år sedan
2022-12-27, 21:00
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Undrar hur det känns för henne att se Linnea ränna efter Tom till allmän beskådan nu...

Hon är tydligen ssk på intensiven, så hon kanske dragit sig ur pga att hon sett galenskapen på nära håll..

Varför diskutera henne då hon knappast vill vara en offentlig person!? Tänker på tidigare inlägg.
2022-12-27, 21:02
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Jag tror tyvärr att Tompalompa kör på, hela vägen in i och sen genom kaklet. Kraschar totalt och sen sitter han där med en mycket tunn prefrontalkortex och försöker förstå vad fan som hände. Ungefär då visar det sig att kaninkokerskan L*nnea är dräktig. Och att Y*ld*s smittade honom med syfilis. Där börjar det bli kämpigt på riktigt. Fy fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Jag spår vidare i kattspyan:

Fia kommer åka i fängelse några månader för förtal. Och Mal*n flera månader för hot och våld mot tjänsteman och egenmäktigt förfarande. Moonshine kommer svänga från SD till Landsbygdspartiet Oberoende men sen ändå missa att rösta pga social fobi. Fritte kommer få mäta förhudar på nån lågsäkerhetsanstalt där han skriver ett manifest om sin kamp…

Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jo. Det ser ut som en rejäl gravidmage….😳

Obs! Jag spådde i kattspyan redan 14/12 att L*nnea skulle visa sig dräktig. Om kattspyan har rätt kommer fler intressanta händelser snart vecklas ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in