2022-12-27, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Tror du Arteta skulle få ordning på United?

Självklart skulle han det om han fick tiden. Arsenal är numera ett skolboksexempel hur man reparerar en trasig klubb även om man haft tur och trillat över ett taktiskt monster som Arteta, han är helt otrolig.
Senast redigerad av pashun 2022-12-27 kl. 07:21.
Citera
2022-12-27, 07:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pashun
Självklart skulle han det om han fick tiden. Arsenal är numera ett skolboksexempel hur man reparerar en trasig klubb även om man haft tur och trillat över ett taktiskt monster som Arteta, han är helt otrolig.
Det sa man om Mourinho med när han var på topp.
Citera
2022-12-27, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det sa man om Mourinho med när han var på topp.

Det finns en brutal skillnad och det är nivån av kontroll Arsenal har i matcher och det har varit väldigt högt poängsnitt i toppen av ligan. 13/1/1 i Premier League är sjukt. Man dominerar i stort sett varenda lag man möter i Premier League denna säsong och allt är automatiserat ut i minsta detalj. Man kan försöka polera det hur man vill för att man tycker illa om Arsenal men det hjälper inte, Arsenal är ligans näst bästa lag och utan en skadekris blir dom inte sämre.
Citera
2022-12-27, 07:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Fortfarande ganska osannolikt att Arsenal vinner PL men man måste nog börja ha allvarliga konversationer för hur sinnessjukt bra Arteta faktiskt är

Livet blir lite enklare när man slipper möta hårt motstånd i Europa.
Citera
2022-12-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Ja för Arteta sitter på ligans bästa trupp eller vadå?
Citera
2022-12-27, 07:48
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ja för Arteta sitter på ligans bästa trupp eller vadå?

Ja om du frågar ''rätt'' person så 130%. Att inte ha CL gynnar ens lag ganska hårt.
Citera
2022-12-27, 07:54
Medlem
Citat:
Ja om du frågar ''rätt'' person så 130%. Att inte ha CL gynnar ens lag ganska hårt.

Det är inte problemet, problemet är att du försöker nullifiera det Arsenal gjort för att dom inte spelat sex stycken gruppspelsmatcher i CL. Chelsea, Liverpool och Spurs hade inte magiskt blivit bättre eller likvärdiga lag jämfört med Arsenal denna säsong om dom spelat EL istället. Väldigt lat argumentation.
Citera
2022-12-27, 07:57
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Det är inte problemet, problemet är att du försöker nullifiera det Arsenal gjort för att dom inte spelat sex stycken gruppspelsmatcher i CL. Chelsea, Liverpool och Spurs hade inte magiskt blivit bättre lag än Arsenal denna säsong om dom spelat EL istället. Väldigt lat argumentation.

Nej nej så klart. Det tar inte på krafterna att möta lag som Napoli, Real Madrid, Bayern etc etc.
Citera
2022-12-27, 07:59
Medlem
Citat:
Nej nej så klart. Det tar inte på krafterna att möta lag som Napoli, Real Madrid, Bayern etc etc.

Sa jag det? Vilka av lagen har spelat mot Bayern och Real?
Citera
2022-12-27, 08:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Sa jag det? Vilka av lagen har spelat mot Bayern och Real?

Sa jag det? Jag gav exempel på lag Arsenal undvikit denna säsong
Citera
2022-12-27, 08:23
Medlem
Citat:
Sa jag det? Jag gav exempel på lag Arsenal undvikit denna säsong

Ah att du inte vill argumentera är ju rätt tydligt iallafall. Är det alltid såhär låg nivå i denna tråd?
Citera
2022-12-27, 09:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Fortfarande ganska osannolikt att Arsenal vinner PL men man måste nog börja ha allvarliga konversationer för hur sinnessjukt bra Arteta faktiskt är
Av ren nyfikenhet, vilket/vilka lag menar du har större chans att ta hem PL-titeln än vad Arsenal har?
Citat:
Ja, usch. Tänk att stöta på lag som Sporting Lissabon eller Sampdoria över några matcher i UCL. Vilken hemsk mardröm det måste vara..
Citat:
Var/när jag påstått att vi har ligans bästa trupp? Så din bortförklaring, om AFC vinner titeln, kommer alltså att bli det att vi spelade inte UCL fotboll denna säsong?
Citat:
Ah att du inte vill argumentera är ju rätt tydligt iallafall. Är det alltid såhär låg nivå i denna tråd?
Tyvärr, så är nivån här inne ganska så låg. Och om det är en grej som jag har lärt mig på dryga 3 år, så är det att de flesta av nollorna här inne vet inte ett dugg om fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in