2022-12-27, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Det var Hjulstabarnen på uppdrag av de ”äldre” från Tensta.

Polisen var snabba med att spärra av varenda väg in och ut från Rinkeby, även motorvägen - helt hopplöst och onödigt. Även onödigt att slänga ut polishelikoptern när Hjulstabarnen enkelt har access till en av flera hundra källare i området. Skjuter man på hindertorpsgränd kan man på typ 30 sekunder ta sig till t.ex degerbygränd och lika gärna ta sig in hos någon vän/familjemedlem och spela playstation tills the heat har coolat ned, och i detta fall i princip 3 timmar senare. Därefter kan man med händerna i fickan ta sig till centrumet och dricka te i turkiska föreningen eller ta en frukostmacka på cafét där. Tror inte ens polisen bryr sig om de fångar gärningsmännen eller inte. Självsanering med andra ord.
Far hur vet du att det var Hjulsta? Du chansar bara. Vilka ”äldre” i Tensta skulle samarbeta med Hjulsta barnen för att få Dumle klippt? Tveksamt
Citera
2022-12-27, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
Ja varför ska han ens bry sig om honom eller lägga ut saker på honom om han ligger bakom det?
Han följer endast 5 personer. Säger inte att han är oskyldig en fråga bara.

Jag vet inte änns vad ja ska svara. Är du bakfull eller hjärnslö?

Om han låg bakom att han goa Nisse hur skulle det se ut om han tog bort följningen då. Han har ju hela tiden hävdat att de var vänner och att de skulle samarbeta i framtiden. Att avfölja säger ju mer ”Att jag var skyldig” han kunde ju tänka ibland. Vi kommer förmodligen aldrig få veta men hade gjorde förmodligen det som gynna han mest för dagen kunde han tjäna 10000kr på att sälja sin vän gjorde han det. Tjäna han mest för dagen på att va bästa vän med han var han det. Avföljer han honom framstår han som skyldig. Förstår du ? Eller ska jag förklara på nått annat vis.
Citera
2022-12-27, 10:17
Medlem
Var dem inte ett helt gäng på den där våldtäkten. Låter som det var pissdumle Själv som utövade allt våld. Har inte läst fup men läst lite citat i tråden. Han var pesten skälv men dem andra borde väl va lika hatade som deltog i våldtäkten
Citera
2022-12-27, 10:21
Medlem
Det är troligt att det är en falang som tagit honom av daga. Det är nog polisens huvudspår också.
Citera
2022-12-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Nej för han la upp nått om minnesstund den 27nde
Märkligt. Läste något om att han greps i november. Hade iallafall samma namn och efternamn som dumles bror.
Citera
2022-12-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Golare och våldtäktsmän har inga polare
Han hade ju kvar sina vänner efter våldtäkten. Så tror inte det är anledningen till varför det skärt sig mellan dom. Golare har han väll inte varit men goare....
Citera
2022-12-27, 10:24
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohamed999
Jag vet inte änns vad ja ska svara. Är du bakfull eller hjärnslö?

Om han låg bakom att han goa Nisse hur skulle det se ut om han tog bort följningen då. Han har ju hela tiden hävdat att de var vänner och att de skulle samarbeta i framtiden. Att avfölja säger ju mer ”Att jag var skyldig” han kunde ju tänka ibland. Vi kommer förmodligen aldrig få veta men hade gjorde förmodligen det som gynna han mest för dagen kunde han tjäna 10000kr på att sälja sin vän gjorde han det. Tjäna han mest för dagen på att va bästa vän med han var han det. Avföljer han honom framstår han som skyldig. Förstår du ? Eller ska jag förklara på nått annat vis.

Du kan ju inte följa en user som du ogillar? Är du pantad eller som tror annat. Är övertygad om att en invandrarvänlig domstol frikänt honom pga denna följning. Det är bevis nog. En domstol hade fastställt att detta var en hyvens arab som ville bli fotbollsproffs läkare och ingenjör i ett svep
Senast redigerad av analking 2022-12-27 kl. 10:29.
Citera
2022-12-27, 11:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vidrigt att Expressen gjort så att jag vet vem han är/var. Insiktsfullt av honom i alla fall, att han menade att det inte är "oskyldige Kalle" som skjuts ihjäl...
Citera
2022-12-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han hade ju kvar sina vänner efter våldtäkten. Så tror inte det är anledningen till varför det skärt sig mellan dom. Golare har han väll inte varit men goare....
Vänner...samma killar som såg till att han blev knäppt?
Det finns inga riktiga vänner i dom gängen..
Citera
2022-12-27, 12:05
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han har absolut golat också
Citera
2022-12-27, 12:12
Medlem
Antivaxxers avatar
Hur mycket pengar betalar djungelbabbarna för dessa gängmord?

På ett ungefär.
Citera
2022-12-27, 12:13
Medlem
BewilderedHulders avatar
Tror inte på att han är död.
Mer avhopparverksamhet med hjälp av polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in