2022-12-27, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vet någon om någon har firat med fyrverkerier?

Ja andra sidan Järvafältet. Tror det är grupperingar där som firar men även i Malmö säkerligen.
Citera
2022-12-27, 01:51
Avslutad
Bra att snubben blev fimpad. Ingen kommer sakna honom.
Citera
2022-12-27, 02:21
Avslutad
Fy vilka sjuka människor.
Citera
2022-12-27, 02:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Fy vilka sjuka människor.

Jag har känt både värdetransbortrånare och människor som dödade andra när de var berusade eller höga på droger.
Men det var väldigt ovanligt.
En killer var ingen populär person och någon som man Inte ville umgås med..
Det här var 35 år sedan idag så är kidsen under 25 år och vissa är helt galna och jag tror att flera gäng hetsar upp varandra till att bli än mer hänsynslösa.
Jag har personligen träffat 20-åringar som jagar fattiga gamla människor, slår ner dem, knäcker deras skallar och bryter ben för att tjäna en slant.
Tjyvarna skäms inte ens längre, de skyller på sitt missbruk och väljer behandling framför ett flerårigt straff.
Jag har själv varit i situationer för många år sedan där det fanns möjlighet att plocka pengar från en pensionär eller en unge men man gjorde inte sånt på 80-talet. Folk har tappat respekten för andra Svenskar... är Tjyvarna ens Svenskar är det kanske problemet?
Senast redigerad av llars67 2022-12-27 kl. 02:26.
Citera
2022-12-27, 02:45
Medlem
Sjukt att han endast endast fick 2 års fängesle efter att våldtagit någon med pistol och hållit henne fånge i 17 timmar.
Flickans byxor såg ut såhär och att expressen hyllat honom som rapartist:
https://pbs.twimg.com/media/Fk1hoXmWYAAdBAe?format=jpg&name=large
Citera
2022-12-27, 03:15
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Intressant! Såklart att bottar kan köpas för att spela på spotify liksom de kan ge likes eller spamma inboxen. SR är efterblivna som inte tänker på sånt. Har alltid tyckt att det är mysko att någon okänd gangsterrappare från orten helt plötsligt har miljontals spelningar fast ingen har hört talas om honom. Ekvationen går inte ihop. Även om en hel ort som Rinkeby helt plötsligt skulle få för sig att lyssna på den här nykomligen av någon anledning så får de jobba ganska länge för att få miljontals likes. Klanen räcker helt enkelt inte till.

Förövrigt instämmer jag med föregående inlägg. Håll er till ämnet. Persien och annat är totalt ot. Den som är sjukligt fixerad vid ras har andra forumtrådar att skriva på. Väldigt trevligt att aset dog förresten.

Ja, det är intressant. Förr kände folk till de olika kandidaterna till olika priser i förväg och den stora frågan i folkets Sverige kunde vara huruvida man gillade Carola eller Robyn. Nu har plötsligt Spotify-gangsterrappare ploppat upp som gubben i lådan och fått priser till höger och vänster. Och ingen höjer på ögonbrynen trots att musiksverige producerat oerhört mycket bra (bättre) musik under tiden. Och då inkluderar jag Laleh och annan popmusik som jag inte gillar särskilt mycket själv.

Nu är han ju tydligen död, liksom flera andra i hans musikgenre. Det kanske kan vara ett mål för de som vill gå den vägen: Släpp ett par bra hits innan man tar ett par hits av en Glock. Allt innan man är 30. Den som leker leken får leken tåla, och i deras lek så är det 9mm som flyger åt alla håll.
Citera
2022-12-27, 03:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag har känt både värdetransbortrånare och människor som dödade andra när de var berusade eller höga på droger.
Men det var väldigt ovanligt.
En killer var ingen populär person och någon som man Inte ville umgås med..
Det här var 35 år sedan idag så är kidsen under 25 år och vissa är helt galna och jag tror att flera gäng hetsar upp varandra till att bli än mer hänsynslösa.
Jag har personligen träffat 20-åringar som jagar fattiga gamla människor, slår ner dem, knäcker deras skallar och bryter ben för att tjäna en slant.
Tjyvarna skäms inte ens längre, de skyller på sitt missbruk och väljer behandling framför ett flerårigt straff.
Jag har själv varit i situationer för många år sedan där det fanns möjlighet att plocka pengar från en pensionär eller en unge men man gjorde inte sånt på 80-talet. Folk har tappat respekten för andra Svenskar... är Tjyvarna ens Svenskar är det kanske problemet?

Är det nytt att de skjuter varandra rakt i huvudet nuförtiden?
Citera
2022-12-27, 04:15
Medlem
Är du släkt med killen, eller hur kommer det sig att du så ivrigt försvarar honom? Oavsett din relation till killen så borde du ju inse att man, om man ingår i en brutal gruppvåldtäkt på en kvinna, inte är en särskilt god människa. Du verkar vara muslim och om du är påläst överhuvudtaget så bör du inse att även din egen religion håller med mig. Eller är du en sådan som endast väljer ut delar av era heliga skrifter som överensstämmer med din världsbild och stöttar det du själv tycker/tänker?

Enligt min åsikt kom han lindrigt undan!
Senast redigerad av starlord1999 2022-12-27 kl. 04:17.
Citera
2022-12-27, 05:03
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realmutherfuckingG
Nej det var folk i Malmö som hade ihjäl han och det har inget med Einar att göra.

Källor på det?
Citera
2022-12-27, 05:14
Medlem
stureplan08s avatar
Hur Expressen & Nina Svanberg sörjer en våldtäktsman (pedofil) som tryckt upp en pistol i vaginan på ett litet flickebarn som nästan förblödde till döds borde få det svenska folket att plocka fram höggafflarna.

Skit ska ha skit!
Citera
2022-12-27, 06:23
Medlem
Jösses vad det tramsas om denna kriminelle våldtäktsman.
Faktum kvarstår att Sverige blev en aning bättre när han försvann.
Citera
2022-12-27, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Hur Expressen & Nina Svanberg sörjer en våldtäktsman (pedofil) som tryckt upp en pistol i vaginan på ett litet flickebarn som nästan förblödde till döds borde få det svenska folket att plocka fram höggafflarna.

Skit ska ha skit!
Självklart sörjer globalisterna att en av deras soldater har gått bort. Hans arbete i kriget mot svenskarna måste hyllas. Inget konstigt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in