2022-12-26, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Och? Precis läst en massa Flashback skit. Det är så ni spelar informerade. Dp är på jobb hela tiden dom tar pengar från vem som helst. Gör dom mord för någon annan så är det på betalning och dom skiter i vem som betalar. Tror du Makan eller Ala skulle köra för varandra om inte det var pengar involverad eller gemensam fiende? Det här 163/164 Järva grejer. Ingen är allierade du är med din grupp och till och med dom kan döda dig i värsta fall

Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
vad fick han i pröjs för intervjun? sexsiffrigt antar jag

Det tvivlar jag på några hundra lax mest och clout. Dumle var aldrig på nivån han spela.
Citera
2022-12-26, 20:38
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Har absolut inget med Einar att göra. Stockholm glömde bort Einar efter en vecka. Många i 163 ville ha Dumle död. Han gjorde ett misstag som så många gör med att sticka ut sitt huvud i orten och sen gå hem till sina föräldrar

Det var därför han toppade listorna. För att han glömdes bort.
Citera
2022-12-26, 20:39
Medlem
antar att en premiss av den omtalade intervjun var att de inte tog upp våldtäkts grejjen, men nu kan man tycka att medierna borde surra om det då det som sagt borde ge än mer dragningskraft.

Just nu tilltalar man läsare som intresseras av gängkriminella och mord.
Om de skriver om att en våldtäktsman blivit skjuten tror jag att de får mer läsare så för mig ofattbart att inga verkar nämna det?
Citera
2022-12-26, 20:39
Medlem
Citat:
Det tvivlar jag på några hundra lax mest och clout. Dumle var aldrig på nivån han spela.

100.000 kr, sex siffror. En miljon är sju somiffror.
Citera
2022-12-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Det var därför han toppade listorna. För att han glömdes bort.

Av folk i gatan Stockholm? Efter några dagar folk sket i. Lyssna ingen kommer hämnas den där lilla bluffen Einar. Han hade ingen inte ens sin egen ort bakom sig.
Citera
2022-12-26, 20:42
Medlem
Citat:

undrar om den intervjun ökade trycket ? Måste retat en jävla massa dårar i den branschen sen var det inte så jävla smart heller, han var ingen clark olofsson typ
Citera
2022-12-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Du har en poäng. Det som slår mig är hur stort mörkertalet måste vara i de här kretsarna. Unga flickor som blir våldtagna och hänsynslöst utnyttjade av de här gängmedlemmarna och som inte vågar anmäla förövarna.

Tacka alla äckliga politiker som bäddat för denna utveckling under de senaste 30 åren..
Hoppas ni känner er nöjda med Sveriges utvecklig.. Fy fan!
Citera
2022-12-26, 20:43
Medlem
Citat:
Har absolut inget med Einar att göra. Stockholm glömde bort Einar efter en vecka. Många i 163 ville ha Dumle död. Han gjorde ett misstag som så många gör med att sticka ut sitt huvud i orten och sen gå hem till sina föräldrar
Mycket bra inlägg men det var inte jag som skrev det. Var försiktiga.
Citera
2022-12-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goddens
100.000 kr, sex siffror. En miljon är sju somiffror.

Ok ja kanske sex siffrigt i så fall. Men helt ärligt tror inte han fick mycket. Killen levde på meriterna av gänget han tillhörde och försökte använda det som marknadsföring för hans ”karriär”. Tror inte ens hans egna grabbar gillade honom så där. Eller jag vet att många inte gjorde det
Citera
2022-12-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
undrar om den intervjun ökade trycket ? Måste retat en jävla massa dårar i den branschen sen var det inte så jävla smart heller, han var ingen clark olofsson typ

Han gjorde bort sig ordentligt. Många av hans egna gillade inte ens det där
Citera
2022-12-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Mycket bra inlägg men det var inte jag som skrev det. Var försiktiga.

Ok misstag bror.
Citera
2022-12-26, 20:45
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
För d första kan du ju börja att förklara för mig varför Clay i Dp som va bästa vän har avföljt Shacki och även tagit bort alla inlägg med honom. Sen kan du förklara varför han hånar Fumles död på insta medans de andra Dp medlemmarna sörjer hans död. För det tredje har du inte kontakterna jag har så jag vet mycket mer än dig. Det var hur jag uppfattade situationen utifrån vad folk har sagt till mig och vad jag har sett.
Betr det fetmarkerade ovan:
Det sorgligaste som vi stammisar på ABoK vet, är när någon vill ha sina 15 sek i rampljuset som t.ex. med ditt fetmarkerade argument citerat ovan!

Hur kan du, på ett anonymt nätforum, veta vad en annan användare har för kontakter, eller som ofta i mitt eget fall att man har ett utarbetat samarbete med trovärdiga personer i Sverige som kan bidra med faktainfo.

Min åsikt, som inte bör föranleda någon sidospårsdialog i denna långa tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in