2022-12-26, 17:18
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hur kan man fira någons död?
Dumle var inte den skarpaste kniven i lådan men ändå.
Karma kanske det heter.

Du menar att vi ska känna sympati med en äcklig jävla invällare som inte gjort något annat än att begå brott, spotta på svenska folket och Sverige, grovt våldta en tjej och skjutit folk?

Du måste ju skämta. Ingen kan vara såhär tappad. S to spit.
TVI. Han kan brinna i helvetet och hoppas aset led. En sådan snabb död är för bra för ett as som honom och det enda jag sörjer är hur man ödslar våra skattepengar på att både försöka rädda honom och dessutom skicka dit polisresurser och allt annat för massor av pengar som kunde gått till oss svenskar istället. T.ex. till att rädda någon som väntar på vård i vårdköerna.
Citera
2022-12-26, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vilken gruppering har varit beställare?
Kolla ”Skirobby” instagram, händelsen där dom skjuter raketer och hånar dumle. Andra händelsen bild på någon ”Shooter” som tillhör SSA antar jag?
Citera
2022-12-26, 17:25
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Kolla ”Skirobby” instagram, händelsen där dom skjuter raketer och hånar dumle. Andra händelsen bild på någon ”Shooter” som tillhör SSA antar jag?

Kan du spela in och lägga upp? De är en privat sida.
Lägg upp på streamable eller anonfiles
Citera
2022-12-26, 17:26
Medlem
Varje gång Flashback nissar har skrivit Shottaz/FLG ligger bakom mord så visar det säg vara Dp som begått mordet. Ta det dom skriver med en nypa salt.
Citera
Medlem
Babbelurings avatar
Vart han pangad i pruttiluskan och sen sket på sig, på riktigt?
Senast redigerad av Babbeluring 2022-12-26 kl. 17:30.
Citera
Medlem
Citat:

Privat konto. Lägg upp den här.
Citera
2022-12-26, 17:27
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBrick

Håller helt med. Det är inte glorifierande. Det visar den kalla hårda verkligheten om vad detta är för människor och hur de ser på varandra och sig själva.

Det är glorifierade. Du vet att tidningar ALLTID twistar saker, de ställer ledande frågor som ska göra bort personen de intervjuar om de inte tycker om denne, tar fula bilder osv. Klassikern är ju att lägga upp en bild på när någon nyser eller så.. eller ändra tonerna så att personen ser blek och sjuk ut.

Kommer du ihåg hur de smutskastade Paulo Roberto för att han gått till en prostituerad?

I detta fall med denna vidriga blattejävel, så lät Nina Svanberg (spyr) honom prata fritt och la upp bilder på hur han tar av sig tröjan och grejer.

Ingen rubrik med "Gruppvåldtäktsmannen Mechti (eller ABDUBAKER Hedi som han egentligen hette) eller någon annan rubrik som de skulle haft normalt när de svartmålar personer. Ingen fråga ens om våldtäkten.

Vem tänker på offret? Tror du att offret tycker att det är kul att se hans fejs på en stor löpsedel?
Plus att hon bidrog till att ge kackerlackan uppmärksamhet och fame.

Nina Svanberg till Finspång. Journalister är avskum.
Senast redigerad av DreamVoid 2022-12-26 kl. 17:32.
Citera
2022-12-26, 17:28
Medlem
Citat:
KrimNissen det kan inte stämma. Shacki följer ALLA hjulstabarnen på instagram, inklusive ja 1cuz som vi vet har en koppling till dom, minns inte vem men tror det va Okashe eller nått. Det ser mer ut som att Dumle svikit dom, det måste vara så att Dumle blev informatör för polisen efter mordet på Nils, alla vet hur det gick till och Dumle va den ända som va deras huvudmisstänkta och ändå torska han aldrig eller åkte in? Undra varför.. Hur kan polisen veta exakt hur det gick till och vem som gjort det? Jo för någon pratat och nu helt plötsligt efter mordet på Nils hängde inte Dumle med Hjulsta längre? Och nu portad?
Du har rätt. Dumle var utfryst långt innan av DP. Mordet på Nisse var sista droppen. Med sponsring av Nisse hade DP ungarna gjort kaos i Sthlm
Citera
2022-12-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Du har rätt. Dumle var utfryst långt innan av DP. Mordet på Nisse var sista droppen. Med sponsring av Nisse hade DP ungarna gjort kaos i Sthlm
Så Dumle goade einar utan att resten av DP var med på det eller vadå?
Citera
2022-12-26, 17:30
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemsomdu
Vad heter han på Ig? Shacki alltså
Citat:
Ursprungligen postat av Vemsomdu
Vad heter shacki på IG?
Det här är ingen chattsida, så du får inte svar genom att mängdposta inom 6 minuter.
Shacki IG är "_Schaki" skrev någon tidigare, samt att det innehöll 0 poster, men jag har inte kollat själv p.g.a. ointresse.
Posta inget inlägg för att tacka mig, då tråden är tillräckligt lång ändå!😊
Citera
2022-12-26, 17:31
Medlem
darkSkyes avatar
Är de sant att Shacki hånade dumle på IG?
Varför?
Citera
2022-12-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jag tror att Shacki har bytt sida, eftersom att jag snackade med en person igår och han sa till mig att Shacki inte var att lita på så tror inte han är en del av Dp längre bara min hypotes!
Shacki är inte med DP längre. Det är lite som mexikanska karteller, när t.ex El Lazca från Gulf Cartel till en annan sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in