2022-11-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är ett konstant SD-simpande från den tunggumpade trojkan. Allt handlar om SD och den nya regeringen.

Sådant är inte brukligt från AfS:are.

De är inte AfS:are mer än att de röstar på partiet.

Eller ja, Magnus delade ut valsedlar för AfS. Men mer än så sträcker sig inte engagemanget för partiet. Tor Paulssons inflytande i AfS ser till att skrämma bort åtminstone Dan.
Citera
2022-11-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
De är inte AfS:are mer än att de röstar på partiet.

Eller ja, Magnus delade ut valsedlar för AfS. Men mer än så sträcker sig inte engagemanget för partiet. Tor Paulssons inflytande i AfS ser till att skrämma bort åtminstone Dan.

Dan har berättat om när han delade ut valsedlar - så han har också delat ut valsedlar åt AfS. Björn har simpat för AfS. Om det är så att han inte delat ut valsedlar beror det på att han inte kunde ta sig för att komma ut för att göra det.

Delar man ut valsedlar för AfS anser jag att man är AfS:are. Valet 2018 hade de sändning och hade stora förhoppningar på AfS. Trots praktfiaskot 2018 delade de ut valsedlar fyra år senare. Det gör man inte om man bara röstar på partiet.
Citera
2022-11-14, 15:25
Medlem
Offerviljas avatar
Dagens avsnitt var nog det viktigaste och bästa i Radio Svegots historia någonsin. Med hjälp av en fantastisk humor upplyste de sina lyssnare om judisk makt. Det här var till och med bättre än vad ett vanligt avsnitt av Radio Framåt eller Motgift brukade vara. Helt mästerligt av hjältarna Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist!

https://www.svegot.se/2022/11/14/inget-om-judar/

Hur länge kommer de att få vara kvar på Youtube efter det här?
Citera
2022-11-15, 15:58
Medlem
Offerviljas avatar
Vilka program de bjuder oss lyssnare på den här veckan! Dagens avsnitt var lika viktigt och bra som gårdagens. Dock var ämnet som de diskuterade så äckligt att jag hade svårt att få i mig min lunchmåltid efteråt. Tänk om min gammelmormor hade vaknat upp från det döda och fått se hur sjukt och perverst vårt samhälle har blivit idag. Snuskiga gubbar utklädda till kvinnor som kallar sig själva för Miss Shameless Winewhore ska åka runt i landet och läsa sagor för små barn... Det är så jävla sinnessjukt och vidrigt att det nästan inte går att ta in i huvudet.
Citera
2022-11-29, 17:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vilka program de bjuder oss lyssnare på den här veckan! Dagens avsnitt var lika viktigt och bra som gårdagens. Dock var ämnet som de diskuterade så äckligt att jag hade svårt att få i mig min lunchmåltid efteråt. Tänk om min gammelmormor hade vaknat upp från det döda och fått se hur sjukt och perverst vårt samhälle har blivit idag. Snuskiga gubbar utklädda till kvinnor som kallar sig själva för Miss Shameless Winewhore ska åka runt i landet och läsa sagor för små barn... Det är så jävla sinnessjukt och vidrigt att det nästan inte går att ta in i huvudet.
Skriv nått om Jalle Horn-E, för att han ska känna sig välkommen i Älgarås har Björn fått andra arbetsuppgifter tillfälligt
Citera
2022-12-04, 12:24
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Skriv nått om Jalle Horn-E, för att han ska känna sig välkommen i Älgarås har Björn fått andra arbetsuppgifter tillfälligt
Jalle Horn är en mycket fin man. Det har idag släppts ett nytt avsnitt av På gamla och nya stigar som handlar om August Strindbergs roman Hemsöborna. Jag har precis lyssnat på programmet och tyckte att det var väldigt intressant. Om man gillar boken så måste man också se den fantastiska TV-serien med Allan Edwall i rollen som Carlsson.

https://www.svegot.se/2022/12/04/hemsoborna-strindbergs-skildring-av-livet-i-stockholms-skargard/
Citera
2022-12-22, 12:34
Medlem
Offerviljas avatar
I morgon är det uppesittarkväll:
Citat:
Dan, Magnus, Jalle och Björn är redo att vaka in julen tillsammans med dig som lyssnar eller tittar. Till deras hjälp har de ett helt gäng gäster och ett sändningsschema fyllt av så väl traditionella inslag som aktuella kommentarer och förmodligen mängder av skratt åt allsköns dumheter.
https://www.youtube.com/watch?v=RqXFlb2NBo4

God jul! ❤️
Citera
2022-12-23, 23:23
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Fråga i chatten:

Citat:
När får vi partiet för inuiters rättighet i Sverige, Dan???

https://www.youtube.com/watch?v=RqXFlb2NBo4
Citera
2022-12-24, 19:00
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Personligen tycker jag Jalle är tråkig att lyssna på.
In med Björn igen´.
Citera
2022-12-25, 15:31
Medlem
Kackotopis avatar
Det var en bra Julstream med bra gäster.
Citera
2022-12-25, 19:41
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Det var en bra Julstream med bra gäster.
Radio Svegots uppesittarkväll var helt underbart fin och innehöll en perfekt blandning av julmys och lite mer allvarligheter. Dan Eriksson och resten av gänget får aldrig någonsin sluta med de här julsändningarna, för det är så himla trevligt att lyssna på dem samtidigt som man slår in paket och fixar med det sista inför den stora och magiska julaftonen.
Citera
2022-12-26, 03:17
Medlem
Nyreggadjudes avatar
För att vara en organisation som proklamerar systemets förljugenhet och det lönlösa i att sätta sitt hopp till det parlamentariska var det ganska mycket snack kring hoppet om att AfS ska nå större resultat i framtiden, passande nog med Jeff Ahl som gäst.

DFS+AfS=sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in