2022-12-25, 21:08
Medlem
Årets julklapp! Nu ska glöggen gå varm hela natten lååååååång!
Citera
2022-12-25, 21:10
Medlem
Det finns en gud trots allt!
Vilken underbar dag, Dumle är död hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Citera
2022-12-25, 21:10
Medlem
cerns avatar
Kommer någon ens hämnas hans död?
Citera
2022-12-25, 21:12
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Skickar en varm tanke fylld av all julens kärlek till Expressens Nina Svanberg i denna svåra stund. Att en person hon åtrår, beundrar, fascineras av och ser upp till så hastigt rycks bort kan inte vara lätt, särskilt såhär i juletid.

Så djävla bra skrivet!!!
Jobbar den vidriga horan Svanberg kvar? Hoppas hon mår så dåligt nu. Men tyvärr är hon så genomrutten och avstängd så hon inte har några känslor
Citera
2022-12-25, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Njaa, alla har inte intresse i att smårunka till bilder på döda.

Sluta förneka dig själv. Du är en demon från helvetet som vill se blod, bara acceptera.
Citera
2022-12-25, 21:14
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Vilka kan ha legat bakom mordet? En hämd för att han goa einar?
Senast redigerad av Fritjoffandersson 2022-12-25 kl. 21:16. Anledning: Fel
Citera
2022-12-25, 21:14
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Dumle kallade sig själv för regissören på instagram, vad menas med det?
Citera
2022-12-25, 21:20
Medlem
För dryga 30 år sedan hade jag inga särskilda åsikter om invandrare, minns på 80 talet att det ofta var kaos repotage från "Västbanken".
20 år sedan började jag störa mig på att dom var så jävla otacksamma fast dom flytt från sitt shithole country.
Idag kan jag inte ens se en blatte utan att känna vrede. Ohyffsade, oförskämda, respektlösa, illaluktande.

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle njuta att läsa om en annan människas död, men nu gör jag det. Det är ingen behaglig njutning, det egentligen bara jobbigt då det tar energi att hata något.

Jag måste bort från Sverige...
Citera
2022-12-25, 21:20
Medlem
Varför blev han aldrig dömd till fängelse...antagligen för att man ville se honom död.
Citera
2022-12-25, 21:25
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
För dryga 30 år sedan hade jag inga särskilda åsikter om invandrare, minns på 80 talet att det ofta var kaos repotage från "Västbanken".
20 år sedan började jag störa mig på att dom var så jävla otacksamma fast dom flytt från sitt shithole country.
Idag kan jag inte ens se en blatte utan att känna vrede. Ohyffsade, oförskämda, respektlösa, illaluktande.

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle njuta att läsa om en annan människas död, men nu gör jag det. Det är ingen behaglig njutning, det egentligen bara jobbigt då det tar energi att hata något.

Jag måste bort från Sverige...

Förstår vad du menar men det är en helt naturlig reaktion när ens gamla trygga land översvämmas av kriminella, otacksamma, bidragsälskande invandrare. Vi ska inte skämmas över att vara kritiska till detta, tvärtom så borde fler höja rösten och visa sitt missnöje mot denna sjuka utveckling. Svensken behöver bli riktigt förbannad för vårat land är i fritt fall.
Senast redigerad av .WhyAreYouGeh. 2022-12-25 kl. 21:27.
Citera
2022-12-25, 21:25
Medlem
Obehagligt han skrev till mig förra veckan
Citera
2022-12-25, 21:28
Medlem
Vad är det för mening med att ha skyddsväst när man inte ens kan skydda huvudet? RIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in