2022-12-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsadel8
Han överlevde ju inte, eller hur?
Nej, tack och lov inte, men man förlorade pengar på att ens försöka. I min idealvärld skulle ambulansen dumpat honom i det ögonblick de fick reda på vem det var.
Citera
2022-12-25, 21:00
Medlem
TonyBergmans avatar
Haha våldtäktsblatten är död

Alhamdullilah

https://www.expressen.se/nyheter/mehdi-dumle--sachit-skjuten-till--dods-i-rinkeby/
Citera
Medlem
Liktorns avatar
Detta är värt att firas, nu riskerar man ju inte att springa på honom här i Marbella eller Málaga längre
Vissa "människor" är verkligen ett slöseri av syre.
Citera
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Skickar en varm tanke fylld av all julens kärlek till Expressens Nina Svanberg i denna svåra stund. Att en person hon åtrår, beundrar, fascineras av och ser upp till så hastigt rycks bort kan inte vara lätt, särskilt såhär i juletid.

Nej nu blir det nog många sömnlösa nätter för henne😭😭
Kanske hann dom med en sista kärleksnatt tillsammans??
Citera
2022-12-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Ja, vi människor har en blodtörstig sida så är det. Bäst att den riktas mot våldtäktsmän och liknande avfall.

Njaa, alla har inte intresse i att smårunka till bilder på döda.
Citera
Medlem
Eustaches avatar
Det svenska samhället och världen är en finare plats utan det här äckliga rövhålet vid liv.

Jag hade gärna velat se en exakt siffra på hur många människor den här genomvidriga psykopaten har förstört livet för.
Citera
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Skickar en varm tanke fylld av all julens kärlek till Expressens Nina Svanberg i denna svåra stund. Att en person hon åtrår, beundrar, fascineras av och ser upp till så hastigt rycks bort kan inte vara lätt, särskilt såhär i juletid.

De som hyllar kriminella uppfattar jag det som har likvärdiga personlighetsdrag. Det är min uppfattning efter att jag skapade en kriminell avatar på Tinder, bara massa skumma och "livets-hårda-skola"-kvinnor som svarade till den avataren. Utifrån att Dumle blivit skjuten, så levde han ett liv där slutet för många är just fängelset eller graven. Det är något som Nina borde rapportera om, istället för att fascineras av.
Citera
2022-12-25, 21:03
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Han var polare med Einar som också hade bråttom med att dö.

Om det stämmer att det var han som hjälpe gm:s att döda Einar så var han nog inte en "polare"
Citera
2022-12-25, 21:04
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Han var irakier och om han hade stannat i Irak skulle han ha levt.

Är det inte så med somalierna också? Många föräldrar i framförallt England tror jag som skickar hem sönerna för att det är tryggare där än i gängkriminalitet i England och övriga Västeuropa.
Citera
2022-12-25, 21:05
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
"Inom polisen finns nu en oro över att söndagens mord i Rinkeby kan leda till att mordet på Einár inte klaras upp. Detta då mannen i 30-årsåldern tros ha suttit på viktig information, uppger en källa."

Hade han haft i sig att berätta någonting över huvud taget för polisen hade han väl gjort det för länge sen?

Citera
2022-12-25, 21:07
Medlem
EBTs avatar
Säkert lönlöst att fråga då mannen tycks haft många fiender, men: finns det någon gruppering som är högst på misstankelistan?
Citera
2022-12-25, 21:08
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Underbara nyheter. A Christmas miracle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in