2022-12-25, 21:01
Medlem
ynz nielsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Är det inte boken "Tills alla dör" som är uppkallad efter hans uttryck?

Det är Jaffars uttryck.
Citera
2022-12-25, 21:02
Medlem
Hade denna idiot några vänner eller gemenskaper sista tiden eller strosade han bara runt ensam och inväntade döden?
Citera
Medlem
Mehdi "Dumle" var utfryst av DP och således ingen DP medlem när han dog. Media försöker bara elda på kriget. Ingen kommer hämnas Dumle, kanske hans lillebror om han kör.
Men DP kommer definitivt inte hämnas Dumle. De äldre samt Hjulsta barnen hade inget med honom att göra senaste 2-3 åren.
Han var bara vän med Sebbe Katten pajasen Svensk Iraniern, om han ens var de innan han dog. Tvekar på de.
När jag läste artikeln först trodde jag Shottaz hade lyckats ta Musse men då var de ju inte.
Citera
Medlem
toblemonas avatar
Jag hade som vanligt rätt. Han dog inte på plats, utan ambulanspersonalen utförde livräddnande åtgärder. Han dödförklarades senare under dagen.
Citera
2022-12-25, 21:03
Medlem
Vik hädan. Karma.
Citera
Medlem
Skönt, nu kan man fira julen ett par dagar till
Citera
Medlem
https://anonfiles.com/Mac919O6ya/IMG_7417_MOV
Video på när personalen gör hjärt& lungräddning.
Citera
Medlem
toblemonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Bra jobbat grabbar hoppas ni blir aldrig fångad o kan göra mycket cash o leva fint!
Ni som gjorde detta jag ska be för er ikväll
att ni får en fint liv bra jobbat

Haval nu bara men antar det får bli nästa år
för ni ska casha in pengarna för Dumle sen ni ska på semester på nyår hoppas ni har det roligt för de pengarna ni fick o kan ge några “modeller i Dubai” Legender

Nu blir det fest
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Men upp med den då…

Jag har postat den flera gånger .
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Han goade fel suedi tro mig. Einar lekar man inte med han har backning Dumle kan drömma om. Nu fick han veta. Det kommer mer.
Citera
2022-12-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Horungen goat nån där i södertälje?

Mytomanen har 0 koll, personen har eller var överallt hela tiden 🖕🏻, dvs glöm detta kontot är 🤒
Citera
2022-12-25, 21:04
Medlem
Shakeshakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Mehdi "Dumle" var utfryst av DP och således ingen DP medlem när han dog. Media försöker bara elda på kriget. Ingen kommer hämnas Dumle, kanske hans lillebror om han kör.
Men DP kommer definitivt inte hämnas Dumle. De äldre samt Hjulsta barnen hade inget med honom att göra senaste 2-3 åren.
Han var bara vän med Sebbe Katten pajasen Svensk Iraniern, om han ens var de innan han dog. Tvekar på de.
När jag läste artikeln först trodde jag Shottaz hade lyckats ta Musse men då var de ju inte.

När släpptes Musse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in