2022-12-25, 13:07
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Exakt. Glöm aldrig att han tillsammans med några andra körde upp pistol i en ung oskyldig tjejs underliv.

Som Expressen undanhöll när de intervjuade honom.
Och kvinno-kräket till journalist satt och tindrade med ögonen och nästan satt i knät på Grisen när hon genomförde intervjun.

Samnytt skrev sedan en artikel om honom och hans våldtäkt, och hur det mörkades av riksmedia.

Jag hoppas så att det är han, och att han är död och led som en fitta innan han gick vidare.
Citera
Medlem
Shakeshakes avatar
Intressant ändå att dvärgen går ut och skriver att de är dumle som blivit skjuten.

https://mobile.twitter.com/hanifbali/status/1606955375751749635
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Jag drar mig generellt sett från att önska livet ur folk men visar det sig att dumle är den skjutna så kan jag inte påstå att sympatierna är enorma. Det är dom normalt sett aldrig när det gäller gangsterskjutningar men just dumle verkar ju vara en riktig råtta.
Citera
2022-12-25, 13:08
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Tydligen så blev han goad och HSL slog till, vet ej dock om det är trovärdigt men kan lika väl vara det

I princip hela HSL sitter väl fortf för det där rånet mot Max-gubben?

Verkar troligare att Shottaz/SSA tagit Dumle, om det nu är han.
Citera
2022-12-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
I princip hela HSL sitter väl fortf för det där rånet mot Max-gubben?

Verkar troligare att Shottaz/SSA tagit Dumle, om det nu är han.

Nej inte dom.
Citera
2022-12-25, 13:15
Medlem
arnekos avatar
Nu är de ju ingen som vet om han dog av skadorna..mest troll som fjantar sig.
Som borde bli klippta
Citera
2022-12-25, 13:18
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det är inte helt och hållet bekräftat att det är Dumlee, så var försiktiga med firandet grabbar och tjejer. Dumt att ta ut något i förskott, för att sedan upptäcka att det bara var trollande eller allmänt önsketänkande och bli besviken. För är det någon som förtjänar att brinna i helvetets eldar, så är det Dumlee. Det är en av de mest vidriga blattekräk som befinner sig i Sverige. Den våldtäkten han begick mot den unga tjejen – är ett av de hemskaste våldtäktsfallen i svensk brottshistoria.
Inte för att skylla på brottsoffret, men var den där tjejen "med" i blattekretsar och självmant lekte med elden eller var det en ren överfallsvåldtäkt?
Citera
2022-12-25, 13:22
Medlem
Jag kan absolut ingenting om vapen men hur långt ifrån brukar hylsorna hamna när man avlossar ett skott? Närmare den som skjuter eller den som blir träffad?
Citera
2022-12-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Typ 35-37 där någonstans.
Kollade nyss killen är 41år tror du blandar ihop folk
Citera
2022-12-25, 13:24
Medlem
Kan det vara släktingar till kvinnan som Dumle våldtog som knäppt honom? En försenad julklapp.
Citera
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Mannen har varit en central person i det kriminella nätverket ”Dödspatrullen”.

Han har ett långt brottsregister och varit en av polisens fokuspersoner i det kriminella nätverket under lång tid.

På juldagen hittades mannen svårt skottskadad i Rinkeby, enligt Expressens uppgifter.
https://www.expressen.se/nyheter/uppgift-central-man-i-dodspatrullen-ar--skjuten-med-flera-skott/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kovachyk
Jag kan absolut ingenting om vapen men hur långt ifrån brukar hylsorna hamna när man avlossar ett skott? Närmare den som skjuter eller den som blir träffad?
det beror ju på hur nära skytt och offer står, men generellt närmare skytten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in